Onnodige kutopmerkingen

aja bij ons is dat ook wel zo. Ik ben vooral in het begin wat stiller. Nu ik er een jaartje werk wil ik soms wel meepraten maar krijg ik er gewoon geen speld tussen. tsss

1 like

Ik weet het niet, want ik weet dat ze van collega N. dat zeker vonden (dat sociaalgestoorde) en die zat ook in de kamer, wel wat verder…

Precies. Zo vreselijk om iemand die dichtbij je staat zo behandelt te zien worden. Voel je je echt machteloos

Jeetje ik herkende je bijna niet. Ben je afgevallen?

O zie het al. Het is een corrigerend jurkje.

Ik was wel afgevallen en het was gewoon een simpel jurkje.

Late reactie maar balletjuffen zijn echt wel vaak apart hoor. De mijne zei dat we doorzichtige bhbandjes moesten dragen tijdens de show anders zou ze er wel even de schaar in zetten…
En inderdaad altijd opmerkingen over je gewicht.

1 like

Haha ik heb echt precies zo’n “vriendin” gehad, ook rond die leeftijd. Die riep ook als een jongen gewoon onze kant uitkeek “Hij kijkt naar mij hoor, niet naar jou!!” oké sgoed meid. En later bleek dan ook dat ze haar helemaal niet zo leuk vonden, en mij wel mochten, maar toch heeft het impact op je zelfvertrouwen. Had ook pas jaren later, toen ik al lang niet meer met haar omging, door hoe fucked up het eigenlijk is om je zogenaamde vriendin zo de grond in te boren.

4 likes

ik vraag me oprecht af of mensen zich hier nu echt beter door voelen door zo’n opmerking te maken? Triest

Ja ik ken het gevoel, omdat het op dat moment té ongemakkelijk is om er op te reageren. eigenlijk zou je dat wel moeten doen en vragen wat ze er mee bedoelen en of ze dat soort dingen altijd tegen mensen zeggen die dicht bij hun staan. Denk dat ze dan niet zo veel meer hebben te zeggen :roll_eyes:

1 like

Hoezo vriendin?! Daar was ik gauw klaar mee geweest, joe!

1 like

Wauw. Ga je nog steeds met die vriendin om?

1 like

:flushed: lekkere vrienden…

Ik had ooit een Tinderdate die appte dat ie nu met een model aan het daten was. En dat ik wel knap was, maar natuurlijk geen model.

En daarna stuurde hij een foto van haar.

Echt top maar niet heus, ik had de dag daarna een fotoshoot en zijn opmerking spookte de hele tijd door mijn hoofd.

(Heb hem erop aangesproken en hij gaf toe dat hij me eigenlijk gewoon jaloers wilde maken en dat het stom was. Dat dan weer wel.)

2 likes

“ik dacht altijd dat er iets mis met je was omdat je geen vriend had of wilde” - vroegere vriendin. Was echt flabbergasted :astonished:

2 likes

wtf? wat heb je erop gereageerd?

Hahaha, scherp!

2 likes


Dit maakt mij verdrietig

2 likes

:frown: :heart:

:heart:

Pardon? Wat er mis is met jou? Wat is er mis met HEM?!

18 likes

Was hij niet onder invloed van drugs oid? Klinkt wel een beetje zo. Supergemeen iig!

Ik was op vakantie met mijn broer. We liepen samen over de camping toen een lelijke dikke Brabantse tokkie aan ons vroeg of we daadwerkelijk broer en zus waren. Hij zag totaal geen overeenkomsten, behalve dat we allebei plat waren. Hij dacht dat hij al de hele vakantie tegen een rug stond te praten (ik dus). Dit was voor mij echt het laatste zetje richting een borstvergroting. Het is inmiddels 5 jr geleden en ik ben die lelijke vent soms wel eens dankbaar dat ik eindelijk de ballen had om onder het mes te gaan, ik heb nu namelijk de mooiste titties van de wereld :grin::dancing_men:

10 likes

Aw ondanks dat die hork een hele onaardige opmerking maakte ben ik wel blij voor je dat je de mooiste boobies ooit hebt :heart:

1 like