Onnodige kutopmerkingen

Late reactie maar balletjuffen zijn echt wel vaak apart hoor. De mijne zei dat we doorzichtige bhbandjes moesten dragen tijdens de show anders zou ze er wel even de schaar in zetten…
En inderdaad altijd opmerkingen over je gewicht.

2 likes

Haha ik heb echt precies zo’n “vriendin” gehad, ook rond die leeftijd. Die riep ook als een jongen gewoon onze kant uitkeek “Hij kijkt naar mij hoor, niet naar jou!!” oké sgoed meid. En later bleek dan ook dat ze haar helemaal niet zo leuk vonden, en mij wel mochten, maar toch heeft het impact op je zelfvertrouwen. Had ook pas jaren later, toen ik al lang niet meer met haar omging, door hoe fucked up het eigenlijk is om je zogenaamde vriendin zo de grond in te boren.

4 likes

ik vraag me oprecht af of mensen zich hier nu echt beter door voelen door zo’n opmerking te maken? Triest

Ja ik ken het gevoel, omdat het op dat moment té ongemakkelijk is om er op te reageren. eigenlijk zou je dat wel moeten doen en vragen wat ze er mee bedoelen en of ze dat soort dingen altijd tegen mensen zeggen die dicht bij hun staan. Denk dat ze dan niet zo veel meer hebben te zeggen :roll_eyes:

1 like

Hoezo vriendin?! Daar was ik gauw klaar mee geweest, joe!

1 like

Wauw. Ga je nog steeds met die vriendin om?

1 like

:flushed: lekkere vrienden…

Ik had ooit een Tinderdate die appte dat ie nu met een model aan het daten was. En dat ik wel knap was, maar natuurlijk geen model.

En daarna stuurde hij een foto van haar.

Echt top maar niet heus, ik had de dag daarna een fotoshoot en zijn opmerking spookte de hele tijd door mijn hoofd.

(Heb hem erop aangesproken en hij gaf toe dat hij me eigenlijk gewoon jaloers wilde maken en dat het stom was. Dat dan weer wel.)

2 likes

“ik dacht altijd dat er iets mis met je was omdat je geen vriend had of wilde” - vroegere vriendin. Was echt flabbergasted :astonished:

2 likes

wtf? wat heb je erop gereageerd?

Hahaha, scherp!

2 likes

Dit maakt mij verdrietig

2 likes

:frown: :heart:

:heart:

Pardon? Wat er mis is met jou? Wat is er mis met HEM?!

18 likes

Aw ondanks dat die hork een hele onaardige opmerking maakte ben ik wel blij voor je dat je de mooiste boobies ooit hebt :heart:

1 like

Mijn schoonzusje zei na m’n zwangerschap dat ik “helemaal niet slank zwanger was”. Ik vond dat je het niet van achter kon zien en meer met mij. Maar zij vond van wel en dat je het echt wel zag van achter.
Toen dacht ik euh oké thanks

1 like

Pfff en wat dan nog? Je hebt er iets moois voor gekregen.
Was ze misschien jaloers?

Vd week waren we met een groepje op stap. “Henk” is een hele slanke man en “Truus” is altijd bezig met voeding en slank blijven. Ik had lekkere witte chocolade + notenkoekjes bij me en toen ik die met de rest wilde delen riep truus keihard. “ Ja henk, pak jij er maar twee! Jij bent de enige in dit hele groepje die ze eigenlijk echt kan hebben”

Zo BOEM! In een zin maak je ff een kutopmerking naar iedereen in de groep haha.

15 likes

Aaaah. Is Truus mijn collega? Die maakt ook continu dit soort opmerkingen over mij en een andere collega. Stom mens

Mwah dat niet denk ik!