Onnodige kutopmerkingen

Mijn schoonzusje zei na m’n zwangerschap dat ik “helemaal niet slank zwanger was”. Ik vond dat je het niet van achter kon zien en meer met mij. Maar zij vond van wel en dat je het echt wel zag van achter.
Toen dacht ik euh oké thanks

1 like

Pfff en wat dan nog? Je hebt er iets moois voor gekregen.
Was ze misschien jaloers?

Vd week waren we met een groepje op stap. “Henk” is een hele slanke man en “Truus” is altijd bezig met voeding en slank blijven. Ik had lekkere witte chocolade + notenkoekjes bij me en toen ik die met de rest wilde delen riep truus keihard. “ Ja henk, pak jij er maar twee! Jij bent de enige in dit hele groepje die ze eigenlijk echt kan hebben”

Zo BOEM! In een zin maak je ff een kutopmerking naar iedereen in de groep haha.

15 likes

Aaaah. Is Truus mijn collega? Die maakt ook continu dit soort opmerkingen over mij en een andere collega. Stom mens

Mwah dat niet denk ik!

Zo vroeg mijn schoonzusje twee dagen na de bevalling: “hè, de baby is er toch uit, waarom is je dan buik dan niet plat”. Haha, werkte het maar zo hè. En nee, ze is geen 12, ze is 25.

2 likes

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook altijd dacht dat dat “terugveren” sneller zou gaan! Bij sommige vrouwen is dat na een week al wel zo, maar dat is meer uitzondering dan regel.

1 like

Omg ik herinner me nu ineens dat ik als zeventienjarige bij de oogarts zat. Hij had mij ook geopereerd toen ik drie jaar was. Ik had toen (en heb nog steeds) amper tieten en ik was daar heeeeeel erg onzeker over. De oogarts zei toen: “Oh dat is lang geleden dat ik jou heb gezien. Je bent nu al zeventien!” En toen keek die naar m’n (ontbrekende) borstpartij en zei hij “Hmmm, en nog steeds geen borsten zie ik.”

Wtf? Was ook echt een heel oude vent en ik schaamde me zo erg en was daarna zo verdrietig. En mijn moeder maar lachen :frowning_face:

4 likes

Uh… gatverdamme…

2 likes

Wtf?! Wat een viespeuk en klootzak in één.

2 likes

Wow daar kun je gewoon een klacht over indienen! Wat naar/ongepast/klote zeg!

3 likes

Wowww wat een vieze kerel! Dat ‘nog steeds’ ook, alsof hij toen je 3 was ook al had vastgesteld dat je toen geen borsten had? Nogal wiedes? Bahbah.

4 likes

Wtf wat een loser! Ik begrijp ook totaal niet waarom iemand zo zou doen

Dan mag hij nog wel zn excuses aanbieden voor deze lompe opmerking

Los van de belachelijk ongepaste opmerking, maar het feit dat je moeder hierom lacht vind ik ook raar

6 likes

Een man van uitgaan stuurde me dag er na om te zeggen dat hij me knap vond op een overdreven manier, ik zei iets van: haha seems a little bit exaggerating but thanks. En dan zei hij: no really, i dont like skinny girls, i want the kebab, not the salad.
In een klap zn complimenten verpest😑 maar oke valt mee tov sommigen hier.

5 likes

Op z’n zachtst gezegd ‘erg apart’ :zipper_mouth_face:

1 like

Huh je bent al bijna 26? En je gaat nog naar school? Moet jij niet een keer afgestudeerd zijn?
En woon je nou nog steeds in dat studentenhuis? (Ik woon gewoon met huisgenoten omdat ik geen appartement van 1942983 euro kan betalen maar als jij dat per se een studentenhuis wilt noemen prima bep. :+1:)

4 likes

En je bent nu zo’n onwijze stoot! Maar vervelend zeg ik kan er niet bij dat mensen zo gemeen kunnen zijn

Een soort van collega zei van de week tegen een andere collega dat ik blij mag zijn als er een man op de wereld zou zijn die mij überhaupt wil. Ik snap die opmerking nog steeds niet, vind het ook echt niet oké. Ik ben echt alles behalve knap maar ook zeker niet heel lelijk