Gelukkig maar!
Lief van je hoor hihi ik zat zelf ook wel even van wauw wat onaardig. Maar een collega vindt mij heel erg leuk en zij is verliefd op die collega zeg maar dus ik denk dat het echt pure jaloezie is (kut om te zeggen)
Ik praat gewoon niet meer met haar ik zeg haar geeneens meer gedag. Snap niet waarom je een opmerking maakt over iemand anders, het deed mij wel even echt pijn maar aan de andere kant, ze is het echt niet waard
Mijn broertje zei van je bent jarenlang gepest en hebt er nog steeds niks van geleerd. Je kan nog steeds nergens tegen.
Echt zo’n lage opmerking Van je familie moet je het maar hebben?
Ugh, ja, van je familie moet je het soms maar hebben. Mijn broers konden (en kunnen, maar tegenwoordig komt het gelukkig niet zo vaak meer voor) echt van die kutopmerkingen maken die me precies keihard konden raken.
Pff echt triest is dat hoor.
Wtf waar slaat die opmerking op? Lekker meelevend ook -,-
Wat een rare reactie? Jeetje, dit maakt mij echt boos. Wat had je op haar gereageerd?
“Ik heb medelijden met jouw toekomstige vriend” - jongen uit mijn klas uit het niets
Eh what the actual fuck? Lompe dame dit hoor…
Ik ben in een jaar tijd 12 kilo aangekomen en daar super onzeker over. Vroeg een cliënt aan mij of ik zwanger was. Dus ik zei al:" nou nee, maar bedankt." Reageerde ze daar op met: “jezus, wat krijg jij een buik dan.” Heb dr vriendelijk bedankt en ben dr kamer uitgelopen =’)
Nouuu
???
Echt soms gaan m’n oren klapperen van wat mensen weten uit te kramen hoor
collega: hoe laat ben jij er morgen?
ik: 8:30 denk ik!
collega: uhhh lekker uitslapen!! word een ECHTE VROUW en sta vroeg op!
In welk universum waar ik geen weet van wil hebben is het uitslapen om om 8:30 óp je werk te zijn?! Ik vind 8:30 opstaan al een lijdensweg, laad staan dat ik dat ooit uitslapen zou noemen.
ja hou op met me. voor haar ben je een echte vrouw (???) als je 4:30 opstaat. dan ben je gewoon niet goed.
Ik zou vooral een zure vrouw zijn als ik dan zou opstaan, hou op zeg. Zeg me dat je haar heel hard uitgelachen hebt please
Pfoe ik vind om 9 uur beginnen ook al een lijdensweg. Ik snap mijn collega ook niet die vaak vroeger begint (half 8? 8uur?) zodat ze eerder naar huis kan.
Of ik nou 5 uur thuis ben of 7 uur boeit mij geen reet. Maar half 8 van huis of half 9 vind ik al een wereld van verschil.
In welk universum leeft zij?!
Edit: Ooh laat maar, dit had @Zemraluani ook al geplaatst. Ik ben traag, en niet eens om 4:30 opgestaan.
“tot morgen half 10”
Ik was vroeger nogal chubby met een heerlijk rond gezicht en vet haar .
Destijds speelde Angela schijf in GTST en had van dat stekeltjes haar en ik wilde dat zo graag.
Mn moeder gevraagd en die zei zet maar op de kalender voor over een maand en als je dat nog steeds wil vind ik het prima.
Maand later wilde ik dat nog steeds dus ik als 11 jarige trots naar de kapper en het was echt heel leuk!
Kwam ik op school de volgende dag en kwam ik de vader van een vriendinnetje tegen en die zei ;
Nou Wendy wat zie jij er leuk uit! Eindelijk verlost van die vette sluike haar en je ziet er ook meteen slanker uit.
Ben nu 30 en wil hem nog steeds slaan