Onnodige kutopmerkingen

Wat een super nare en totaal onnodige opmerking! Kan je er klacht over indienen? Ik vind het ook niet kunnen!

1 like

Hallo wat lul jij nou weer je bent super knap!

1 like

Ik snap je helemaal. Ik heb dit ook regelmatig meegemaakt. Geloofde het ook nooit als een jongen mij leuk vond.

2 likes

Iemand op straat zei vandaag dat ik erg lelijk was (maar dan lelijker verwoordt). Ik zei ‘kom eens met wat nieuws’ en toen wist die niet meer hoe te reageren. :joy:

4 likes

He??? Ik snap gewoon niet HOE het in iemand opkomt op dat te zeggen? Alsof jij op zijn/haar mening zit te wachten?

Wat rot, hopelijk trek je je het niet aan <3 (al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan)

Ik neem mannen type gucci boi chappie sowieso niet serieus en sta voor mijn gevoel altijd boven dat soort types dus het doet mij vrij weinig :stuck_out_tongue:

4 likes

Gelukkig maar!

Lief van je hoor hihi ik zat zelf ook wel even van wauw wat onaardig. Maar een collega vindt mij heel erg leuk en zij is verliefd op die collega zeg maar dus ik denk dat het echt pure jaloezie is (kut om te zeggen)

Ik praat gewoon niet meer met haar ik zeg haar geeneens meer gedag. Snap niet waarom je een opmerking maakt over iemand anders, het deed mij wel even echt pijn maar aan de andere kant, ze is het echt niet waard

1 like

Mijn broertje zei van je bent jarenlang gepest en hebt er nog steeds niks van geleerd. Je kan nog steeds nergens tegen.

Echt zo’n lage opmerking :disappointed_relieved: Van je familie moet je het maar hebben?

2 likes

Ugh, ja, van je familie moet je het soms maar hebben. Mijn broers konden (en kunnen, maar tegenwoordig komt het gelukkig niet zo vaak meer voor) echt van die kutopmerkingen maken die me precies keihard konden raken.

Pff echt triest is dat hoor.

Wtf waar slaat die opmerking op? Lekker meelevend ook -,-

2 likes

Wat een rare reactie? Jeetje, dit maakt mij echt boos. Wat had je op haar gereageerd?

“Ik heb medelijden met jouw toekomstige vriend” - jongen uit mijn klas uit het niets

Eh what the actual fuck? Lompe dame dit hoor
 :sob::scream:

Ik ben in een jaar tijd 12 kilo aangekomen en daar super onzeker over. Vroeg een cliĂ«nt aan mij of ik zwanger was. Dus ik zei al:" nou nee, maar bedankt." Reageerde ze daar op met: “jezus, wat krijg jij een buik dan.” Heb dr vriendelijk bedankt en ben dr kamer uitgelopen =’)

Nouuu
???
Echt soms gaan m’n oren klapperen van wat mensen weten uit te kramen hoor

2 likes

collega: hoe laat ben jij er morgen?

ik: 8:30 denk ik!

collega: uhhh lekker uitslapen!! word een ECHTE VROUW en sta vroeg op!

AmDzMmCJZABsk

21 likes

In welk universum waar ik geen weet van wil hebben is het uitslapen om om 8:30 Ăłp je werk te zijn?! Ik vind 8:30 opstaan al een lijdensweg, laad staan dat ik dat ooit uitslapen zou noemen.

29 likes