Ik kan me momenteel even te goed indenken hoe dat voelt.
Net een afwijzing na een gesprek gekregen en de reacties daarop van mensen om me heen zijn ook niet zo leuk. Ik vertel het nooit weer iemand als ik solliciteer:(.
Ik kan me momenteel even te goed indenken hoe dat voelt.
Net een afwijzing na een gesprek gekregen en de reacties daarop van mensen om me heen zijn ook niet zo leuk. Ik vertel het nooit weer iemand als ik solliciteer:(.
Wat kut dat je niet bent aangenomen! Ik vertel het sowieso niet meer als ik een sollicitatiegesprek heb uit angst dat het gejinxt wordt. Ik hoop dat je snel wat vindt! 
sjee ik ben dossiers aan het maken waarvoor ik oude lesvoorbereidingen (pabo) nodig heb. Ik ben hierbij de feedback aan het teruglezen van een oude mentor en jezus die kan er echt wat van⦠Ik vond haar al een stom mens. maar nu ik dit allemaal nog een keer teruglees is het echt gewoon niet aardig.
Een greep uit de stapel onnodige kutopmerkingen:
āje hebt een stopwoord: inderdaadā
āJe doet niks met feedbackā
āDoe het zoals ik het doeā
āgeen sst, verzin iets andersā
Ook allemaal op die manieren, man krijg nog steeds haatgevoelens als ik dit allemaal zo zie en lees bahbah. Stom mens.
gelukkig daarna we leuke stages gehad die dit gelukkig ontkrachten en hebben laten inzien dat ik wel iets goed doe.
āDoe het zoals ik het doeā. Hahahah okeetjes. Beste feedback ever.
Ja hĆØ? Kan je echt iets mee, want iedereen is het zelfde en geeft hetzelfde les. Man flikker op haha
Hahaha is te hopen dat ze niet zulke feedback geeft aan haar kinderen 
Dat was dus het gekke, als juf was zij echt top! of althans, ze was goed voor de kinderen hahaha
Maar op het moment dat we met zijn tweeƫn waren, of als de kinderen weg waren. Dan werd ze een verschrikkelijk mens.
Omg zo herkenbaar! Voor mijn eerste stage had ik ook zoān heks en ze had een vogelnestje op dr hoofd en blauwe oogschaduw. Wilde ook eigenlijk na een half jaar stoppen met de opleiding maar gelukkig stak men daar een stokje voor. Heb wel flink geklaagd en nu is ze als mentor geschrapt uit het bestand!
Maar fijn dat jij daarna ook leuke stages had
nu werkzaam in onderwijs?
Echt verschrikkelijk dat soort mentoren! Helaas is er bij ons geen bestand oid en moet je echt maar āgelukā hebben. Maar blijkbaar vinden andere haar wel okĆ©. Dus misschien lag het ook wel aan mij
. Maar in ieder geval zij heeft er ook voor gezorgd dat ik bijna wilde stoppen. Zo gek hoe dat je kan maken of breken. Geeft mij in ieder geval wel voorbeelden hoe ik het zelf later noooit wil doen als ik een stagiaire heb
!
Neee bijna! Nu druk bezig met afstuderen! Dus hopelijk met een maandje of 2/3 klaar
.
Jij wel al werkzaam of ook nog bezig?
Ja of zeggen dat je eigenlijk helemaal geen stagiaire wilde. Tegen die stagiaire (ik).
Of 10 keer zeggen dat je niet kunt zingen en vervolgens zeggen dat je wel even komt observeren naar het zingen. Joh, daar wordt het beter van haha
Neee dat kan echt niet! Dat dat soort mensen mentor worden, wat een onzinā¦
Oh Pff ja alsof je dan opeens beter gaat zingen⦠flikker op, lekker ook nog even het erin wrijven 
Pabo was het ook niet eens hen hun. Stonden aan mijn kant⦠ze heeft nog altijd stagiaires, heb medelijden met ze
Whut? Hoe dan? Dat is dan toch gedoemd te mislukken
? Zielig ook omdat je dat al vanaf het begin weet
Geen ideeā¦
Collega: ja ik hoorde van (andere collega) dat hij je echt een super tof wijf vindt, alleen je uiterlijk dat is niet zān ding, daar valt ie niet op, sorry!!!
Ik ben in geen enkele mate geĆÆnteresseerd in collega x dus 

W T F. Denken mensen niet na voordat ze praten.
Acht, zoals ooit een wijs iemand op ELLEgirl postte; je kan de allermooiste perzik zijn, soms houdt iemand gewoon niet van perziken. Zegt niets over jou.
Andersom is trouwens ook naar, als een collega zegt: X zou je wel doen.
WAAROM?
Toen mensen wisten dat ik opnieuw zwanger was kreeg ik best enkele venijnige opmerkingen van oa familie. Of we gingen voor een hele bus kinderen, of we begonnen waren aan een voetbalploeg, of dat ze zeiden niet verbaasd te zijn want āje man is een buitenlander en voor hen is dat toch normaalā.
Het is trouwens ons tweede kindje⦠ergste van al was dat ik me na deze opmerkingen begon te verantwoorden. Heb nog steeds spijt dat ik ze gewoon geen arrogant antwoord heb gegeven.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een rare opmerkingen van je familie zeg. Is het in je familie gewoon om 1 kind te hebben?
Ik kan echt niet snappen waarom mensen zo iets zeggen. Hebben ze jullie wel nog gefeliciteerd of alleen dit?
Wat ontzettend gemeen⦠bah.
Hier eens iemand die tijdens mijn laatste zwangerschap zei āje lijkt wel een ns trein, er zit altijd volk in!ā
ha ha. Ik ben inderdaad 6x zwanger geweest en ik heb 3 kinderen. Dus thanks voor je leuke grap man. Hi-la-risch