Ik lees dit topic echt met ongeloof, dat mensen zulke achterlijke dingen kunnen zeggen. Ik heb zelf niet het idee dat mensen vaak kut dingen zeggen zoals hierboven, doorgaans. Maar afgelopen dinsdag maakte mn collega een opmerking en ik ben er nog steeds kwaad over. We waren pauze aan het houden en hij kwam binnen op het moment dat ik iets zei. Wrs iets op een hardere toon dan normaal. en hij zei: jemig wat een herrie weer. Dus ik zei: ‘nou wen er maar aan’ (hij heeft een nieuwe baby). Zegt ie: ‘Nou mijn kind heeft wel leuke ouders dus die heeft geen reden om zo te schreeuwen’.
En ik dacht echt: excuse ME!? En het gesprek ging weer verder, had niet echt tijd om er op door te gaan. Maar het is nu paar dagen geleden en nog steeds denk ik: wie de fuck denk je dat je bent om zo over mijn ouders te praten. Fak jou en je baby.
Hoe heb je gereageerd?
). En dat ik wel ‘ontevreden’ zou zijn. En de woorden ’ Ahhh arme Otzi’ ,
Wat een idioten zijn het soms toch ook .Ook ging ik even naar de wc, en toen ik terug kwam, ging een van mijn collega’s voor me staan en zei : ’ Ja ik ben hier nu de baas, ik ga die hele toko van jullie overnemen. Jullie moeten maar gewoon weg’. Terwijl hij een beetje pesterig mijn weg ging blokkeren. Ik zei toen maar:’ Zo, kijk eens aan, jij hebt nogal wat zelfvertrouwen gekregen terwijl ik op het toilet zat’,