Onnodige kutopmerkingen

Na het lezen van wat van jullie ervaringen kwamen er weet wat kutopmerkingen in mij op:

Ik was verhuisd naar een nieuw appartement en had een (vond ik) er leuke nieuwe bank gekocht. Hij kostte zo’n 600 euro en dat is voor mij veel geld al begrijp ik best dat er duurdere banken bestaan.

Een vriendin van mij ging ook verhuizen en ik raadde haar dezelfde bank aan.

‘Oh ja, die is wel leuk ja. Best goedkoop en ook niet erg als de katten hem beschadigen’

Ik voelde me zó afgezeken!

En als onzekere 13 jarige puber heeft een vriendin van mij ooit geconstateerd dat ik ‘groeiachterstand’ (borsten) had en heeft daar de helebzaterdag bij het zwembad om gelachen. Nu ben ik 32 en die groeiachterstand heb ik nooit ingehaald :sweat_smile:. Ik denk er nog vaak aan terug. Heb ook wel eens gedacht aan een borstvergroting, maar ik vind het het gewoon niet waard. Net als de medeforummer die haar neus brak realiseer ik mij dat niemand mij er een leuker mens door gaat vinden dus dan denk ik ‘laat maar, zonde van het geld’

1 like

Heel shady van jouw vriendin!
En goed dat je beseft dat je geen leuker mens wordt van een borstvergroting! Je moet maar zo denken: jij hoeft je niet druk te maken om titty sweat!


Mijn moeder en ik zaten zaterdag dat tv programma van Paul de Leeuw te kijken. Er was een model te gast dat vitiligo heeft.
Mijn moeder: “Jeetje, op zijn 16e krijg hij opeens vitiligo! Net als dat jij opeens die donkere pigmentvlek op jouw been kreeg”!
Aan de binnenkant van mijn linkerbeen heb ik donkere pigmentatie die doorloopt op de achterkant richting mijn knie. Zelf zit ik er niet mee, want ik vind 't heerlijk om in de zomer shorts te dragen, maar bij mijn moeder is het altijd een doorn in het oog geweest. Uiteraard zei ze dat ze hier geen slechte bedoelingen mee had maar ik zei dat ze zich met zichzelf moet bemoeien.

Wat ze laatst ook zei: “Vroeger bij de overblijf nam je alleen water en brood. Als je dat nu deed viel je misschien af haha”.

1 like

Blegh zo vervelend dat soort opmerkingen. Klinkt precies als opmerkingen die mijn moeder zou maken. Hopelijk trek je het je niet teveel aan!

1 like

@Beutyschooldropout Nee ik denk inderdaad ook niet dat je vriendin het zo bedoelde hoor! Wie weet was ze toevallig wel naar veel duurdere banken aan het kijken, en was het eerder van: zo’n mooie bank, maar helemaal niet zo duur in vergelijking. Ik zou er niet te veel achter zoeken! (al heeft ze het allicht niet zo handig verwoord)

Nee joh, ik ben er ook nooit boos om geworden en heb er niets van gezegd. Het was gewoon onhandig lullig verwoord. Een bank waarmee ik super blij was vond zij prima en niet erg als de katten hem zouden mollen :sweat_smile:

Zo’n backhanded compliment kreeg ik laatst van een cliënt: wat een leuke broek heb je aan! Lijk je niet zo dik in.
Oké dan :rolleyes::sweat_smile:

Ontzettend lullig! Nog meer van jouw tante… die zou ik er één op één nog op aanspreken. Voor die vriendin van tante; liever ontloop ik zo’n heks als schoonmoeder. En dan meelachen 'haha maar dat andere was toch ook een grapje? U bedoelt toch niet écht die lage opmerking over hypothetische kutkinderen -dat door mijn ziekte ik vertraging heb opgelopen - dát dat geen grapje was? Gewoon terugbijten bij dit soort lage klote opmerkingen. Al is het een beetje kinderachtig, hopelijk houden ze er dan mee op als ze zelf het lijdend voorwerp is.

3 likes

Vandaag zei iemand tegen mij over haar man “
Ja hij houdt niet van latjes hij moet wel wat hebben om aan vast te houden, zoals jij bent al te dun voor hem “

En ik ben geeneens super slank of iets maar vond dat echt vrij vreemd

1 like

Misschien heeft hij jou wel uitgebreid bekeken ofzo dat ze het nodig vond om zo een opmerking te maken.

12 likes

Waarschijnlijk onzeker over haar eigen figuur en dat probeert ze op jou af te reageren. Geen excuus, want heel onvriendelijk!

5 likes

@Coco @Ivory

Nouja idd heel vreemd. Zei gewoon een vrouw van 55.

Maar ze is heel veroordelend over van alles. Heeft wel vaker vreemde opmerkingen.

1 like

Waarschijnlijk haar eigen onzekerheid

1 like

Denk het ook, heb veel met haar te maken en ze maakt wel vaker opmerkingen zoals
“ Ja tegenwoordig vecht niemand meer voor zijn huwelijk “
“ snap niet dat seksuele intimidatie nog bestaat dan geef je toch iemand gewoon een grote bek “

Dus denk vooral dat ze gewoon heel dom is

1 like

Huhh? Nou die zou ik lekker zoveel mogelijk links laten liggen. Later alligator.

1 like

Klinkt idd alsof ze net op de wc zat toen intelligentie uitgedeeld werd :roll_eyes:

9 likes

Alle eer voor mijn vader :sweat_smile:

Ik was gisteren met een vriendin en haar neefje (die nog in een buggy zit) gaan winkelen. Zij zocht nog iets om aan te doen voor de feestdagen. Ze had een blouse zien hangen op een paspop die ze wel mooi vond maar we vonden het niet in de rekken. Ik zag iets verder twee verkoopsters en had tegen haar gezegd blijf jij hier bij de buggy ik zal het vlug gaan vragen.
Dus ik naar die verkoopsters, ik vraag dat en kreeg als antwoord:“dat hangt daaronder in het rek en als het er niet meer hangt is alles verkocht (bekijkt me van kop tot teen) en dat op die paspop daar ga jij sowieso niet inkunnen want dat is een 36.”
Ok ik heb geen 36 maar de manier waarop ze het zei was precies dat ik een olifant was.
Vriendin had het gehoord en ze zei “laat maar zal wel in een andere winkel iets kopen waar ze wel klantvriendelijk zijn.”
Toen we naar buiten gingen hoorden we ze nog roddelen over ons.

“Het is maar goed dat je mooie billen hebt want van je borsten hoef ik het niet te hebben”

Wat een luiwammes! Idd een klacht indienen. Misschien heb je er nu geen zin in, maar over een weekje wel. Wie weet hoe vaak ze al zoiets tegen iemand gezegd heeft.

1 like

Wie doet er mee deze kerst? :raising_hand_woman:

27 likes