Nee, ik vind blond toch leuker bij je.
Okee prima joh!!
Nee, ik vind blond toch leuker bij je.
Okee prima joh!!
Tijdje terug was ik voor het eerst bij iemand thuis die ik ken via mijn studie⊠We zitten allebei in het laatste jaar en doen allebei een half jaar langer over de opleiding dan normaal (dus 4 en half jaar ipv 4 jaar). Die vriendin van me is 26 en ze zei al eens eerder tegen me dat haar moeder niet blij met die verlenging is.
Dit was de eerste keer dat ik haar moeder ontmoette en na een kort gesprek met die vrouw vroeg ze aan me: âHoe oud ben je eigenlijk?â
Ik: âIk ben net 28 jaarâ
Zij kijkt me zo verschrikt aan 

en je hoort haar gewoon âOHâ zachtjes verschrikt zeggen.
Haar moeder: âBen je al⊠zooo oud?? En je studeert nĂłg stééds?! Ik wist niet eens dat je dan nog mĂĄg studeren. Ik dacht dat dat tot je 27ste kan, ivm je studiefinancieringâ
Ik: âNope⊠ik kan nog gewoon⊠studeren.
â
En toen ging het nog even over dat onderwerp door. Niet leuk.
Voelde me echt mislukt in mn leven
tnx
Vreselijk! Misschien deed ze ook zo verschrokken omdat ze al niet blij was met dat half jaartje verlenging van haar dochter van 26 en zich besefte dat haar dochter net als jij ook nog op haar 28ste zou kunnen studeren. Maakt de opmerking niet minder kut natuurlijk.
Ze had deze studerende dertiger wel mogen uitnodigen dan was het âEn jij studeert nu nog op je dertigste? En die studiefinanciering dan?â
Toevoeging:
âJe hebt het ook wel over jezelf afgeroepen hĂ©, ik had je gewaarschuwd!â
Oke eikel
Deze heb ik ook te horen gekregen. Zo gevoelloos
Wow echt wtf? Hoe haalt iemand t in zân hoofd om zoiets te zeggen. Totaal niet empatischâŠ
Ben zo blij dat mijn ene broer er niet is met kerst. De vorige keer dat ik m zag vroeg hij: wanneer word ik eens oom? Zijn jullie al bezig? Lukt het niet?! Mag je gerust zeggen hoor.
Echt, hou je bek
Ik zou gewoon een bordspel willen ontwerpen met als thema een kerstdinner met irritante mensen. Dat je steeds verplaatst van locatie d.m.v. het dobbelen en dan de kans zich steeds voordoet dat je een kutopmerking naar je hoofd geslingerd krijgt maar dat je ook kaarten hebt om een tegenaanval te doen. En de persoon die op strategische wijze de meeste rotmensen uitschakelt en daarmee allemaal eten verdient wint.
Of gewoon een kaartspel. 
Oh dit klinkt zo leuk!
dit klinkt als het âFF: Het Leed dat Schoonfamilie Heet - Het Spelâ
Ja het was van mn moeder en die vind nooit iets mooi bij me. Dan denk ik wees gewoon stil 
Als ik het blond heb dan vind ze het ook niet mooi, dan is het weer slap of droog of wat dan ook. Echt ellende haha
Was ooit een keer op stap, een heel leuk gesprek gehad met een super leuke jongen. Voelde echt een klik. Einde van de avond vroeg ik om zân nummer, zân antwoord: âSorry ik vind je echt een hele leuke meid maar ik val niet op stevige meiden (op best wel denigrerende/lelijke toon) .â Dit is inmiddels denk ik 6(?) jaar geleden maar heel soms denk ik zelf nog hieraan terug.
Ja stom is dat, dat 1 kutopmerking dan toch zo blijft hangen.
Ooit zei zoân jongen tijdens het stappen tegen me; allemaal superleuk wat je met je haar doet, maar een riem in je middel moet je niet meer doen, daar ben je te dik voor. Riem nooit meer aangeraakt, zelfverzekerdheid weer op nul, terwijl het achteraf echt wel leuk stond. Why.
Kut he? Ik ben vroeger gepest, en ik dacht dat dat eigenlijk nooit echt invloed op me heeft gehad, maar ik kom er nu achter dat het me nog dagelijks beinvloed met alles wat ik doe.
Ja en het lullige is dat de kutopmerkingen in je hoofd 1000x meer meetellen dan alle positieve opmerkingen ooit. Maar het meeste zit ergens weggestopt, waar af en toe weer iets van naar boven komt
Bah, zo naar is dat. Alsof het er dan helemaal niet meer toe doet dat je de bevalling als traumatisch hebt ervaren.
(Ik heb ook een traumatische bevalling gehad, heb hier emdr voor gehad en dit heeft mij echt super goed geholpen. Ik kan nu neutraal terugkijken op de bevalling.)
Mijn schoonmoeder kan er ook iets van, al 4 a 5 jaar elk jaar op oudejaar krijg ik te horen, dit jaar een babytje he. Ik wordt daar zot van! Ze heeft de kinderen van mijn schoonzus ook al zo ver gekregen dat ze er over beginnen.
Ondertussen weet ze wel dat we moeilijk zwanger raken en er mee bezig zijn maar nu is het constant vragen daaroverâŠ