Onnodige kutopmerkingen

Nee niet echt.

Dat lijkt me ook best lastig als je oma op die manier plotS verandert.

Een soortgelijk iets was laatst voorgevallen op mijn werk,ik heb er zelf ook mee te maken gehad thuis.Ik ben er flink tegenin gegaan,echt heel naar dat mensen zich niet kunnen inleven in jouw gevoel.Knuffel jouw kant op!

Ik snap die man niet…

Een collega van me vroeg net of hij een vraag mocht stellen over mijn gewicht. Niet eens een kutopmerking maar wel raar en onnodig??

Wtf. Wat wilde hij weten dan? Fucking onnodig ja.

Wat een klootzak

2 likes

Hoe lang ik al ‘op mijn gewicht’ ben

Wil ook gewoon janken maar dat kan niet

Teringlijer zeg. Niks van aantrekken. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk!

Ja het is even lastig want we werken tot 21:00 met zn 2en. Dus ik moet dit even overleven, haha
Hij zei ook dat hij het ~interessant~ vindt. wtf alsof ik de enige op aarde ben???

1 like

Heb je ook gevraagd waarom hij dat zo “interessant” vindt? Ik zou denk eerlijk zeggen dat je zijn vraag kut vindt. Dan is het er maar uit en kan hij ook “leren” (he should know already natuurlijk) dat zulke vragen gewoon superkut kunnen zijn voor degene aan wie die ze stelt.

Wat een idioot zeg. Ik zou echt niet het geduld hebben om me in te houden tot einde werktijd. Bah.

1 like

Nee ja ik kon echt niks terugzeggen? Was zo… uit het veld geslagen

Kan ik me voorstellen hoor. Is zo kut ook. Opmerkingen over gewicht zijn echt vreselijk!

Over gewichtvragen. Vragen jullie grootouders soms hoeveel jullie precies wegen? (ik weet niet of het een grootouderdingetje is, maar ik heb dat al van meerdere vriendinnen gehoord, en mijn grootmoeder vraagt het ook dikwijls :woman_shrugging:).

• Ja
  • Nee

0 stemmers

We moeten ook gaan eten maar ik wil niet dat hij dat ziet??? Shit zeg

Niet mijn grootouders maar als ik mijn schoonmoeder vertelde over een afspraak bij de verloskundige dan kwam ze ook elke keer met de vraag ‘En was je veel aangekomen?’ waarvan ik ook echt niet snap hoe dat relevant is.

2 likes

Oh ja, of als je net ziek bent geweest: “ben je gewicht verloren?”

Euh.

Alsof ik een potje préparé ben dat nu ineens meer of minder waard is.

2 likes

Okay update we hebben gepraat, ik moest huilen, hij voelt zich schuldig en bedoelde het anders. Nouja, nog twee uurtjes werken

22 likes

Ik kan begrijpen dat het gewicht van een baby of kindje interessant kan zijn, maar dat mag wel ophouden vanaf een bepaalde leeftijd. Soms vergelijkt ze mijn gewicht dan ook met dat van andere mensen waarvan ze het (toevallig) weet. Ik denk ook niet dat het gemeen bedoeld is, want mijn gewicht is altijd heel oké geweest :woman_shrugging:

Zoek een hobby hé, denk ik dan. Ga een boek lezen, deep clean je keuken, …

2 likes