Onnodige kutopmerkingen

Wat een nare dingen lees ik hier steeds :pensive:

Dit hoort misschien ook deels bij het angst-topic…
Maar ik had een tijdje geleden een topic geopend bij een ander forum. En toen kreeg ik 95% nare reacties. Dat wat ik vroeg superdom was en allemaal sarcastische opmerkingen. Wel iets van 3 reacties die me verdedigden, maar ik had er helemaal geen zin meer in. Zoiets heeft me geraakt, ook al was ik anoniem en kende ik die mensen niet. Sindsdien ben ik best wel voorzichtig en mis ik het spontane als ik iets post.

5 likes

Wat een stom forum. Vraag het beter hier! Of plaats je vraag in een relevant topic als het al bestaat. Vast veel lieve meiden die je willen helpen hier.

5 likes

Haha ja ik kijk nooit meer naar dat andere forum. Mijn vraag van toen is niet meer relevant. Ik heb een tijdje hier alleen maar meegelezen en zie hier gewoon een positieve en aardige sfeer :blush:

6 likes

Wat verdrietig om te horen! Vast echt echt de verkeerde mensen getroffen. Lijkt mij dus ook raar, omdat het anoniem is en dat dat je alsnog zo’n rot gevoel geeft simpelweg omdat je niet gehoord wordt

2 likes

Doet me denken aan FOK :expressionless:

3 likes

Inderdaad. In ieder geval geen Girlscene, want daar is het dood :sweat_smile:

2 likes

Oh wat naar om dat mee te maken! Soms zijn mensen echt onnodig bot.

1 like

Huh? Hoe heb je gereageerd? Wat een rare mensen zijn er toch ook.

Normaliter is dat natuurlijk al een belachelijke opmerking maar dan verwacht je het eerder van familie/kennissen maar al helemaal niet van een vreemde op straat.

Spijtig voor die dochter dan ze zo’n kortzichtige moeder heeft en ook nog jou moet lastigvallen met haar achterhaalde ideeĆ«n.

6 likes

ā€˜Hoeveel kost het om uw mond dicht te laten naaien want eigenlijk vind ik wat eruitkomt maar niks.’

Wat is mensen hun probleem joh, je hoeft het zelf toch niet te dragen dus houd je mening gewoon voor je.

39 likes

En dan gaat die vrouw straks janken over een paar jaar dat ze het kind van haar kleindochter niet mag zien etc. :upside_down_face:

3 likes

Ah ja, zeker raar. Ook echt ā€˜het is zo’n zonde’. Dat bepaal jij toch zelf wel?

1 like

Eerder zonde dat zo’n personen kinderen krijgen. Niks van aantrekken @Runnerlongs!

1 like

Ik zeg dan altijd : als het blijkt dat ik over 3 jaar niet lang meer te leven heb heb ik spijt dat ik geen tattoo heb genomen.

Beetje zwaar op de hand, maar dan zijn ze wel stil

ā€˜Waarom vind je wielrennen eigenlijk zo leuk? Door het biertje op het terras?’

Van een vriendin. Thanks man.

Ik krijg best wel vaak commentaar/opmerkingen over mijn borsten.Laatst had ik het met een paar (toen nog) collega’s over vrouwelijke ongemakken met het warme weer,toen zei ik: tietzweet! Das pas kut! En toen reageerde er eentje met: ā€œach je hebt bijna niksā€.Nu heb ik gewoon echt prima borsten,niet niks maar ook geen hele grote borsten.En dat is helemaal prima en ze passen heel goed bij mijn figuur (heb echt een hele smalle taille en ook kleine onderborstwijdte dus ze zijn gewoon mooi in proportie).Ben er ook nooit onzeker over (ook nooit geweest).En ik had er laatst met een vriendin over dat er weinig mannen op me afstappen in vergelijking met haar.Kreeg ik dit te horen van haar ā€œja ik heb gewoon grote borsten,misschien moet je ze laten vergroten?ā€.Nou euh als mannen dan pas op me afstappen dan hoeft het van mij helemaal niet hoor.
Gek genoeg heb ik ook nog nooit van een man iets negatiefs gehoord,het zijn altijd vrouwen die er iets over moeten vinden.

5 likes

Ik vind het zo vervelend dat sommige vrouwen zo tegen andere vrouwen doen… Ik vind het heel mooi dat je aangeeft zo blij te zijn met je borsten, wie is zij dan om anders te beweren?

26 likes

Door een tiener waar ik ooit mee gewerkt heb.
ā€œJe ging wel lekker op twitter met je activisme, moet vast vermoeiend zijnā€

Dit is meer een grapje van iemand die zelf heel onsportief is of de fun van fietsen niet begrijpt, volgens mij. Als je dit al een kutopmerking vindt, ben je wel licht geraakt hoor.