Echt, waar bemoeien mensen zich in hemelsnaam mee?
Volgende keer zeg je gewoon: Ehm volgens mij heb je te veel vrije tijd over om na te denken over ONS leven, misschien even een nieuwe hobby zoeken?
En hoe is het nu met de neus van die man? Hopelijk gebroken?
Wat naar dat iemand de âja oke, maarâŠâ opmerkingen geeft op een belangrijke beslissing die jullie moeten en hebben gemaakt. Ik kan me best inbeelden dat je dit soort opmerkingen vaker gaat krijgen van mensen. Ik weet niet wat er precies aan erfelijk gen overgedragen kan worden, en dat hoeft ook niet, want het blijft voor jullie een kutopmerking, waar jullie verder niks mee kunnen. Jullie hebben het een en het ander overwogen en een beslissing genomen. Het zou mensen sieren als ze kunnen aangeven dat ze jullie beslissing respecteren en vervolgens hun eigen gedacht voor zichzelf houden. Niemand zit in dezelfde schoenen als jullie en het is heel makkelijk om te blaten over wat iemand wel of niet moet gaan besluiten.
Je hebt dit vast ook al wel bedacht, maar tegen zoân persoon die zoân kutopmerking geeft, kan je best BYE FELICIA zeggen. Je hebt betere dingen te doen dan energie geven aan mensen die âja maarâ opmerkingen geven.
Niet alleen een kutopmerking maar ook nog eens hartstikke pijnlijk. Ik vind het sowieso onbegrijpelijk dat mensen denken zich te kunnen bemoeien met andermans kinderwens. Ook zoiets asociaals zijn de vragen in de trant van âwanneer gaan jullie eens beginnenâ, je weet nooit of mensen er misschien al jarenlang mee bezig zijn oid. Daarbij is het in jullie situatie nog meer aso omdat hij wéét dat het niet perse makkelijk gaat.
Ik wist me even gene houding te geven maar heb hem later die dag aangesproken dat die opmerking ons echt pijn heeft gedaan. Hij zei wel sorry maar die vent heeft sowieso bijna geen empathie⊠Jullie berichtjes zijn wel heel lief <3
Klopt, het is de ââŠmaarâ die me dwars zit. Houd dat inderdaad lekker voor jezelf denk ik dan. Ik besteed er maar gewoon niet teveel aandacht aan.
Bah wat een gevoelloze reacties zeg. Huisdieren kunnen echt je babyâs zijn. Ik heb een week vrij genomen toen mijn kat was overleden, 2,5 jaar later kan ik er soms nog steeds verdrietig om zijn. Knuffel voor jou
Er is hierover een heel mooi boek geschreven dat ik alvast gekocht heb voor wanneer mijn hond of kat overlijd. Het heet: âdan neem je toch gewoon een nieuweâ. Echt een aanrader.
Dat ligt aan hen, niet aan jou. Ik zou ook absoluut gebroken zijn mocht mijn kat iets overkomen. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen niet een klein beetje empathie kunnen opbrengen voor iets wat ze blijkbaar zelf niet kennen op die manier.
Nahhh, wat??? Wat zijn dat voor mensen? Vreselijk, dat je zo kan zijn⊠Kan ik echt niet bij.
Sterkte nog, en gelukkig ben je daar weg!
Ik kan het me ergens nog wel voorstellen dat er mensen zijn die niet begrijpen hoe veel je van een huisdier kan houden - Ik was zelf ook een beetje verbaasd toen sinds lange tijd weer een huisdier had en hoe ongelooflijk sterk die band is - maar wow zoiets zeg je toch niet???
Dat je het denkt ja ok lullig maar we denken allemaal wel eens akelige dingen, maar je zegt het toch niet hardop? Omg op jouw vorige collegas pfff.
Wat gemeen! Dikke knuffel
Ja precies dat. Ik heb zelf helemaal niks met dieren dus vind het moeilijk me in zoân situatie in te leven, maar als je toch weet / ziet dat het voor een ander wĂ©l een groot verdriet is dan kan ik wel mééleven. Of op zân minst je mond houden inderdaad.
Sterkte @Friemel!
Wat vreselijk kut !!! Echt niet normaal, niet leuk dit
En logisch dat je kapot was van verdriet
Ik denk dat je het per ongeluk in het verkeerde topic plaatst⊠Sterkte in ieder geval!
Fucking rude! Die âewwâ erbij ook echt. Volgende keer als zij een foto stuurt gewoon iets terugsturen van: âeww waarom zit je haar in een staart?â oid.
Best vreemd gedrag. Reageert ze ook op hoe jij er op staat? Dat ze haar gedachten bij de hele foto stuurt. Of pakt ze iedere moment om je vriend bewust af te zeiken? Heb je gevraagd wat de reden is van haar onbeleefde gedrag? Wat heeft ze tegen hem?
Ik zou gewoon elke keer als ze zo reageert iets zeggen van âje hebt het wel over mijn vriendâ en âis er soms iets aan de hand?â
Of gewoon vragen of ze zo onzeker over haar uiterlijk is dat ze het op jouw vriend moet afreageren.
Vind dit echt middelbare school gedrag van haar
Nou precies. Totaal irrelevant en alleen maar irritant om zoân opmerking te maken, hou dat lekker voor je
Ja heel bijzonder? Ik zou er inderdaad wel iets van zeggen en ben heel benieuwd wat er bij haar dan achter zit.