Onnodige kutopmerkingen

Helaas viel ik stil, te flabbergasted ook gewoon. Uiteraard inmiddels al wel 2324 passende antwoorden bedacht maarja te laat :sweat_smile:

1 like

Ik zou het helemaal loslaten, want dit heeft 0 met jou te maken hoor. Je was gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plek.

1 like

Een collega op het werk sprak mij een keer aan toen ik langs haar kantoor liep. Ik liep terug in de veronderstelling dat ze een vraag had over werk. Nou niet dus, het ging over mijn kledingstijl en mijn wijde broek. ‘Tosti, ik zou zulke kleding niet aantrekken als je een man zoekt. Mannen houden van strakke kleding.’

5 likes

Wat een stomme opmerking! En wat een onzin ook, alsof elke man hetzelfde is haha. Je bent juist op je allermooist als je iets draagt waar je je goed in voelt.

2 likes

Watttt ook echt bizarre elementen in deze opmerking:

• je moet je kleden voor mannen anywhere anytime, zelfs op je werk
  • je collega weet beter hoe dat moet en geeft jou wel even ongevraagd advies
  • alle mannen houden van strakke kleding
  • er zit ook een element in van op deze manier kom je nooit aan een vent, en je hebt wel een man nodig in je leven anders kom je iets tekort
29 likes

Ja, dit! Het stomme was dat ik wel een beetje onzeker werd van haar opmerking. Ik dacht ‘straks zie ik er echt raar uit’. Gelukkig denk ik nu niet meer zo. Maar idd alsof alle mannen hetzelfde zijn. En waarom gaat zij er vanuit dat ik op zoek ben naar een man, omdat ik single ben.

2 likes

Nee joh, wat een sukkel. Vond het juist leuk voor je om te lezen dat je weer een vriend/date(?) hebt! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Jemig wat stom.
Moest direct aan deze plaatjes denken:

22 likes

Wtf

1 like

Laatst moest ik aan een opmerking denken van zo’n 10 jaar geleden. Ik heb er zelf vooral smakelijk om gelachen uiteindelijk, maar het was wel echt een onnodige opmerking vind ik.

Ik was een tijdje met een jongen aan het daten, toen we een keer op mijn kamer zaten en ik ging uitzoeken wat ik zou aandoen om in uit te gaan.
Hij ging voor mijn kledingkast staan en sprak toen de legendarische woorden: Appa, alles wat in jouw kast hangt lijkt op lelijke oude oma gordijnen, alsof je gaat rondlopen in een gordijn. (En dat kon volgens hem dus echt niet)

Er was ook een dag dat het heel warm was en ik had dus geen zin om echt een outfit te zoeken, dus voor mijn doen had ik iets super basics aangedaan: een jeans short + een zwart hemdje + een gehaakt giletje erover heen.
En toen zei hij echt: ooooh als je dat lelijke gehaakte tafelkleed uit trekt dan heb je echt een mooie outfit aan.

:roll_eyes::face_with_raised_eyebrow:
Nou excuse me dat ik geen basic bitch ben.
Al mijn hele leven houd ik van kleding printjes in de categorie: bloemen, polkadots, ruitjes, streepjes. En ja ik draag voornamelijk jurken en rokken. En ik houd ook van kanten en gehaakte kleding.
Blijkbaar lijkt het dan meteen alsof je een gordijn of tafelkleed aan hebt.
(En alsof daar iets mis mee is ook, hij had vast nooit the sound of music gezien)

Hij bleek uiteindelijk op meerdere vlakken niet goed bij zijn hoofd, maar eigenlijk had ik alleen al op grond hiervan hem moeten dumpen denk ik achteraf (maar ik had echt tunnelvisie want voor het eerst na mijn ex was ik toen echt verliefd geworden dus al die gevoelens kwamen heel heftig bij mij binnen allemaal).

13 likes

Afgelopen tijd vrij kut traject gehad vanwege ziekte, met de nodige bijwerkingen. Laatst zei iemand echt iets over een afspraak van een maand of wat geleden; ja toen je weg was zei X tegen me dat hij toch wel geschrokken was van hoe je eruit zag, je zag het wel aan je.

Joe bedankt. Op dat moment had ik net 4 chemokuren gehad
 dus ja, ik was toen, en ben nog steeds, zeker niet op m’n best. Dit had ik achteraf totaal niet hoeven horen. Hoef het ĂŒberhaupt niet te horen
 ik zie in de spiegel ook wel dat m’n wimpers veel zijn uitgevallen en dun zijn en dat er nog maar een paar zitten nu :pensive:

20 likes

Ah ik schrik hier echt van?!?! Hoe kunnen mensen toch zo zijn? Houd gewoon lekker je lelijke klep dicht joh, alsof jij daarop gewezen moet worden. “Je zag het wel aan je” nee no shit Sherlock. Ga een eind fietsen man. Sorry word hier echt kwaad om.

:heart::heart::heart: voor jou. Hopelijk gaat het snel wat beter weer.

30 likes

:rage:
Echt hoor wat willen ze dat je daarop zegt dan ook :woman_shrugging: nou euh bedankt.

2 likes

Ah nee wat kut. Zulke opmerkingen zijn echt het laatste wat je nodig hebt in zo’n periode. Wat moet je ook met die info? Alsof je zelf niet doorhebt dat je er niet extreem florissant bijloopt, laat staan hoe je je voelt. Knuffel :kissing_heart:

1 like

Pffff wat een lompe opmerking zeg, daar heb je precies niks aan! Sommige mensen zijn echt te dom om te poepen en hebben nul inlevingsvermogen.

Wat voor reactie verwacht diegene dan ook van jou? (Misschien iets als: ik was wel geschrokken hoor de laatste keer dat we elkaar zagen, er kwam zoveel onzin uit jouw mond, ik kan wel merken dat er iets niet goed zit in jouw bovenkamer!!!)

Zo iemand is je energie niet waard :heart:

5 likes

Pfff
 Zo lomp dat mensen het nodig vinden opmerkingen te maken over je uiterlijk als je ziek bent :weary:

M’n pa maakt regelmatig het omgekeerde mee. Hij heeft hersenbeschadiging dus je ziet niet dat hij ziek is. ‘Je ziet er weer goed uit, zo te zien ben je weer helemaal opgeknapt!’ Ehhh nee?

:kissing_heart: voor jou!!

3 likes

Jeetje wat rot dit :disappointed_relieved:. Ik snap gewoon niet waarom mensen het nodig vinden om dit te zeggen. Alsof je hierop zit te wachten?

:heart::heart::heart: voor jou

1 like

Op de middelbare school was er een jongen die altijd riep dat ik naar koeien en varkens stonk. (Ik woonde op het platteland maar mijn ouders hadden geen boerderij, dus het was onmogelijk dat ik deze lucht bij mij droeg) Ongeveer 15 jaar later kwam ik dezelfde jongen tegen op een huisfeest ergens random aan de andere kant van het land. (bleek dat hij een vriend was van iemand bij mij op de uni) Ik herkende hem direct want hij was niets veranderd, hij herkende mij niet want ik was best wel veranderd in dat opzicht, ander kapsel enzovoort. Om een lang verhaal kort te maken: Hij zag me wel zitten en was aan het flirten tot het moment dat ik zei dat ik het meisje was dat vroeger zo naar koeien en varkens stonk :joy: :joy: :joy: :joy: hij trok rood weg, loser.

94 likes

Die hele generatie lijkt te denken dat het grootste goed ter wereld en dun lijf is :unamused:

66 likes

Ik moest net denken aan een opmerking van iemand waar ik mee gedate heb. Hij komt uit een rijk gezin met z’n vader die bankier is. Ik kom uit een dood normaal, heel fijn, modaal gezin.

Zei hij nadat hij m’n familie ontmoet had: Nou wel interessant hoor om eens te zien hoe het er in een arbeidersgezin aan toe gaat.

Gaaassst, echt gedraag je. Helaas moest hij eerst mij dumpen voor ik wilde inzien wat een klootzak het is.

38 likes