Onnodige kutopmerkingen

Dit is zo rot, je hoeft je helemaal niet saai te voelen! Ik moet eerlijk bekennen dat ik tot een paar jaar geleden ook niet kon begrijpen waarom dat er mensen bestonden die NOOIT uitgingen of GEEN alcohol dronken. Ik denk dat dat pure onzekerheid (weet niet of dit het juiste woord is) is. Ik vind het nog steeds leuk om af en toe uit te gaan en een drankje te drinken, maar ik vind het ook zeker niet erg om thuis te blijven, een spelletje te spelen met spa rood (my fave). Het belangrijkste is dat jij je er prettig bij voelt en dat je wordt omgeven door mensen die je graag bij je hebt. In die tijd dat ik ik me een leven zonder alcohol en uitgaan niet kon voorstellen waren mijn ‘vriendinnen’ eigenlijk voornamelijk bezig met anderen tijdens het uitgaan dan dat we daadwerkelijk lol hadden met elkaar. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar ik wil je toch even het gevoel geven dat het feit dat jij je nu saai voelt echt helemaal nergens voor nodig is. Want ik vind nu een spelletje spelen met een of meerdere vriendinnen echt 100 keer leuker dan zo’n stapavond met ‘vriendinnen’ die alleen maar bezig zijn met zichzelf Ă©n anderen dan met de vriendinnengroep itself.

4 likes

Mijn trainer kwam naar me toe (tijdens een groepstraining) om te zeggen dat het op viel dat ik wat minder kracht had in mijn armen. Nog voor ik kon antwoorden, zei legde hij z’n handen op zijn eigen buik en zei hij: ja ik zie t ook wel echt aan je. Terwijl hij naar mijn buik/lichaam keek. Vervolgens keek hij naar mijn gezicht, maakte een dikke wangen beweging en zei: ja ik zie het ook in je gezicht, je bent wat voller geworden.

4 likes

???

What the fuck

11 likes

Ik merk dat ik er op dit moment behoorlijk mee zit. Ik kan er niet van slapen en lig alleen maar te malen over de situatie. Ik ben al niet goed in dingen vergeten, maar dit hakt er echt extra hard in.

1 like

Snap ik! Hij ging volledig buiten zijn boekje. Weet je al of je een klacht wilt indienen?

1 like

Ik heb het al verteld tegen wat mensen hogerop. Ze gaan hem er op aanspreken. Het punt is ook wel dat deze man niet beseft dat het een foute opmerking is. Zo vroeg hij bijvoorbeeld achteraf of het door hem kwam dat ik moest huilen. Dus ik betwijfel of het iets gaat helpen.

1 like

Goed dat je er melding van maakt. Dit kan echt niet!

2 likes

Juist goed om dan aan te geven, hopelijk leert ie ervan dat zoiets echt belachelijk is. Anders komt ie er maar mee weg.

Wat een idioot. Ik zou nooit meer training van hem willen, dan voel je je toch niet veilig meer? Juist (overal, maar juist) tijdens sporttraining zou ik verwachten dat er 0 bodyshaming is.

4 likes

Vers van de pers: had een story op insta geĂŒpload waarop iemand in eerste instantie reageerde met hoe is het? Ben je van alles af nu? Ik zeg: hoe bedoel je precies? (Ik weet dat ze ziekte bedoelt, maar het komt echt super gebagatelliseerd over op die manier). Reactie: met je kankerzooi, geen behandelingen meer enzo?

Nadat ik echt meteen super schrok van het woordgebruik en tot 100 had geteld, teruggestuurd dat ik hoop dat kankerzooi een autocorrect was en zo niet, dat ik het geen fijne woordkeuze vind. Daarna wel excuses. Maar hĂš, wow. Geen woorden voor đŸ„Č

Mocht je hier toevallig meelezen, je weet het nooit, ik hoop echt dat je dit nooit meer zo omschrijft want het voelt heel pijnlijk

17 likes

Wtf wat een rare reactie? Knap dat je heb gezegd dat je dit echt niet oké vindt, hele rare woordkeuze

Ik zit echt met open mond. Hele rare manier van vragen hoe het met iemand gaat. Sterk van je om er direct wat van te zeggen.

1 like

Nee was het helaas echt niet! Kon het me ook niet voorstellen maar dus toch. Want naast excuses werd er ook nog iets bij gezegd in de strekking van: ja misschien wat onhandig uitgedrukt, maar

Ja, wat onhandig ja!

Dat vraag ik me eerlijk gezegd af. Ben er daarna ook niet meer op doorgegaan. Maar het is iemand die ik nooit in het echt zie omdat diegene ver weg woont, dus dat is prima in dit geval

1 like

Wow wtf :sweat::woman_facepalming:t3::rage:

Wauw wtf man. Hoe kan iemand denken dat dit een oké manier is om dit zo te vragen?! :scream: geen woorden voor ook

Sterk van je dat je er wat van gezegd hebt!

1 like

‘Je doet je kind echt wat te kort zonder vader.’

Ja, want een vader die zegt dat ie mij en de baby onder een bus wil duwen is inderdaad echt een verrijking in het leven van mn kind.

Daarbij. Ik kan ‘de vader’ moeilijk verplichten een rol in haar leven te spelen. Ik kan echt helemaal niets met deze opmerking?!

19 likes

Zo hallo zeg. Dat is echt een next level kutopmerking. Je dochter krijgt straks van jou alle liefde die ze zich maar kan wensen. Opgroeien met een vader die haar niet wil is veel schadelijker dan zonder vader.

6 likes

Gatverdamme wat een kutopmerking. Word er gewoon plaatsvervangend boos om! Hoe krijgen mensen dit hun strot uit.

Ben het eens met @Chesirecat , het is zoveel schadelijker om een vader te hebben die zijn kind niet ‘wil’ dan geen vader in je leven te hebben.

En mocht dat je enigzins troosten, dit zeg ik uit eigen ervaring.

7 likes

Ik kreeg net de vraag hoe ver ik al ben in mijn zwangerschap. :upside_down_face:
Sorry, ik heb gewoon een tas van het merk Obesi.

10 likes