Ik vind het echt tof en knap dat je dat als antwoord hebt gegeven.
Sowieso vind ik het echt schokkend hoeveel kutopmerkingen hier in dit topic staan. Ik had laatst ook echt een rare opmerking van mijn baas; toen ik iets vroeg, riep hij “grappend”: hou jij je mond eens!!! (Ja dat is zijn gevoel voor humor). Ik ben toen weggelopen maar was echt geschrokken en later pissig, dus ben de volgende dag naar zijn kantoor gegaan en volledig uit mijn plaat gegaan. Hij schrok echt en later is hij zijn excuus aan komen bieden met een kop koffie voor mij en toen was ik wel echt trots op mezelf.
En bij dezen wil ik iedereen uitdagen om er alsnog iets van te zeggen als iemand een kutopmerking maakt. Als je met je mond vol tanden staat, kan je het ook later doen, de volgende dag ofzo. En als je niet weet wat je moet zeggen dan zeg je gewoon: jij zei X, en dat vind ik echt een onaardige opmerking.
(En dan zegt diegene natuurlijk sowieso; oh dat was niet zo bedoeld. En dan zeg je gewoon nog een keer; dat zal best, maar ik vind het echt onaardig. En dan zeggen zij natuurlijk; ja maar ik bedoelde het goed. En dan zeg je NOG EEN KEER; oké; maar ik vond het echt een kutopmerking. En dan ga je jezelf net zo lang herhalen tot diegene toch maar sorry zegt)