Shit wat een kutopmerking. Hoe reageerde je?
Ook echt je slanke lijntje⦠wat bezielt mensenā¦
Sowieso het woord ālijntjeā alleen al
Daar heb ik dus echt andere associaties bij.
Heerlijk op zondagochtend aan de waterkant wel vroeg gaan anders bijten ze niet
Snap dat het kut is, maar lekker laten lullen. Over een jaar lult ze waarschijnlijk gewoon de oren van iedereenās kop af en dan denkt niemand meer āoei die sprak echt minder dan haar leeftijdsgenoten toen ze 2 wasā.
Ieder zān eigen tempo, waarom zou ze de competitie moeten aangaan met Sebastiaan, wie is Sebastiaan of zijn moeder/vader nou helemaal op deze aarde?
Ik weet niet hoe oud jouw dochter is.
Maar troost je, mijn dochter liep ook achter, maar toen ze 3,5 jaar was praatte ze ineens de oren van je kop.
Inmiddels is ze bijna 10 en verlang ik soms naar de tijd dat ze nog stiller was .
Maar ik herken de opmerkingen inderdaad. Slaat nergens op, fantastisch dat een ander kind het al zo goed kan maar ieder kind volgt zān eigen ontwikkeling.
Gewoon lekker laten lullen hoor. Ieder kind ontwikkelt zich op een andere manier. Ik heb in de kinderopvang gewerkt en echt ieder kind is zo anders en er zijn grote verschillen. Niks mis mee.
Je zal maar een kinderopvang hebben met allemaal gemiddelde kinderen die allemaal hetzelfde kunnen als een stel saaie robots.
Ja en niemand vraagt je als je 18 bent wanneer je kon praten of op welke leeftijd je zindelijk wasā¦
Maar ze vragen wel naar je veterdiploma
Laat ik die nou nooit gekregen hebben omdat de juf mij niet geloofde en niet eens wilde kijken
Dat wordt de kleuterklas overdoen
Ik was net in het centrum luiers halen. Mijn zoontje was echt aan het treuzelen en ik moest hem 1000x roepen.
Zegt een man. Ja je had hem ook gewoon thuis moeten laten. Je gaat toch niet met een kind winkelen.
Echt hoe dan. Ja natuurlijk is het handiger zonder hem. Maar kan hem moeilijk alleen thuis laten . Hij is 2,5.
Zo jemig. Wat geeft zo iemand het recht om zoiets te zeggen?! Ik had denk ik echt een kitopmerking teriggemaakt. Waar bemoeien mensen zich toch mee
Ergens klinkt dit heel aantrekkelijk, maar denk dat ik op die manier niet al zo lang het werk zou doen wat ik nu doe
āU had zelf thuis moeten blijven, je gaat je toch niet met een vreemd kind bemoeien?ā
Heh? Misschien ben je wel een alleenstaande moeder zonder netwerk. Wat een idioot zeg
Ik liep door een winkel met mijn zoontje in de kinderwagen. Toen wilde een oudere vrouw in de wagen kijken en zei ze: och ja, nu heb je ām nog voor jezelf, maar over een paar jaar heeft hij een vriendinnetje en ziet hij je niet meer staan hoor. Ik vond dat zo raar haha maar ik zei: misschien wordt het wel een vriendje en komen ze dolgraag nog langs. Kan allemaal mevrouw.
En ik had vorige keer al dat iemand doodleuk zei: ah schattig knulletje, vƩƩl leuker dan al die donkere kinderen die je tegenwoordig ziet. Excuse you??? Tegenwoordig ook echt. Doe even normaal.