Onnodige kutopmerkingen

het was vooral ook haar tone of voice er in dat het een kut opmerking maakte. Op zo een veroordelende manier van nou poeh ik ben blij hoor dat mijn kind niet een verschrikkelijk leven krijgt want die krijgt een sibling, en de no offense was als een ooh oeps jij hebt er geen nou ja no offense he.

Dat het haar ideaal is helemaal prima, maar daar hoeft ze mij niet mee te beledigen :sweat_smile::laughing:

4 likes

Wel fijn dat meiden voor je opkwamen, maar leuk is anders.
Ik snap echt niet de lol van trollen

Volgens mij is het echt een leeftijd dingetje, mijn vader doet het ook constant. Of hij zegt dingen zoals ‘Ze is best lelijk, maar wel erg goed in acteren’ (over Emma Stone). Ik word er ook helemaal gek van, probeer hem constant te verbeteren erop, maar ik denk dat hij onderhand te oud is om het af te leren.

Mijn man, waarvan ik altijd dacht dat hij niet van lingerie hield: “ik vind lingerie wel mooi, maar het komt mooier uit op een slanker lichaam”.

Ik ben verre van slank. Kwam echt even binnen.

10 likes

Wat een kut opmerking, wauw…

2 likes

Hij schrok er volgens mij zelf ook van. Zegt altijd dat hij mij mooi vindt etc , mijn gewicht is nooit een onderwerp dus kwam nogal overwachts. Maakte het extra kut.

Op het werk een collega, (achtergrondinfo: er komen uren vrij die verdeeld gaan worden.)
Ja ik zou het wel snappen waarom ze jou niet meer uur zouden geven, zo met je hele psychische gesteldheid… Ennn bedankt.
Tuurlijk er is ergens een kern van waarheid, maarja

3 likes

Mag verdomme hopen dat hij er zelf van schrok - echt volkomen niet-ok om dat te zeggen en om überhaupt zo te denken. Dat hij even bij zichzelf te rade gaat waar dit vertiefde denkbeeld vandaan kwam.

2 likes

‘Je bent een zondagskind, alles lukt jou, ik vind dat moeilijk’. Het klinkt misschien als een humble brag, maar ik vind dit altijd zo een misgunnende opmerking. Dat ik denk mag ik alsjeblieft vieren dat iets is gelukt ook al zit jij nu even in een slechte fase.

8 likes

Een docent zei moker hard door het lab heen, gevuld met medestudenten, tegen me “je doet niks, je kan niks en je gaat deze studie nooit halen”.

1. Het betreffende practicum had ik 10 minuten daarvoor bij hem afgerond met een 8,5.
  2. Dit is mijn master en ik heb hiervoor twee bachelors tegelijkertijd gehaald.
  3. Ik was kort met een studievriend aan het praten over dat ik net mijn eerste chemotherapie heb gehad.

En ik voel me er echt klote onder en ben nu inderdaad bang dat ik deze master niet kan.

30 likes

Wow dit is heel erg niet oké. Het is sowieso een kutopmerking, maar nog wel erger dan dat. Ik zou het niet raar vinden als je een klacht tegen die docent zou indienen, maar ook prima als je dat niet wil natuurlijk.

Heel veel sterkte met je chemotherapie. En sowieso wel dat jij deze master kan halen! Je hebt het laten zien in je bachelors én op het practicum

12 likes

Wait what…

2 likes

“en nam om vooralsnog onduidelijke redenen een hapje” 🥲🥲🥲🥲🥲

7 likes

Zo’n juf had ik ook in kleuterklas. Die vond het maar raar dat ik alleen over Barbie en McDonald’s had en geen jeugdjournaal keek

…Ik was vijf

9 likes

Ik had ook zo’n juf, mn ouders moesten op gesprek komen omdat ik motorisch achter zou lopen toen ik 6 was. Ik was daarnaast linkshandig maar moest met rechts knippen van haar👌🏻

6 likes

Bij mij hebben ze op school mij een soort van gedwongen om alles met rechts te doen. Mijn ouders moesten op gesprek komen want oei ik was links, dat mijn ouders zoiets hadden eehm ja dat weten we. En of ze het moesten afleren op school. Mijn ouders hadden aangegeven liever niet.

Ik had echt een heks van een kleuterjuf en ik was zo bang voor haar dat ik dus uiteindelijk maar rechts ben geworden. En inderdaad dan bij oudergesprekken; foefje kleurt nog niet zo netjes voor haar leeftijd. Ehm nee want foefje is ook niet rechts :roll_eyes:

5 likes

Dit maakt mij zo boos. Wil je aub hier een melding van maken, ik vind het echt niet OK dat mensen denken dat het normaal is om dit tegen een medemens te zeggen.

1 like

Hahahaha werkelijk zo benieuwd wat er in het hoofd van dit jochie omging, een intrusie die hij niet kon beheersen? dat ie ook echt aan de docent vraagt maar is niet écht giftig toch? Is dat blinde paniek en hoop omdat ie iets heel doms heeft gedaan of dacht hij echt trololololol geloof er niks van hoor lalalala ~vingers in z’n oren~

7 likes

Ik kreeg als enige van de klas geen vulpen omdat ik mijn pen niet goed genoeg vasthield. Ja muts, ik ben links. Natuurlijk hou ik de pen verkeerd vast want je leert me op een rechtse manier schrijven. Vond dat zo stom toen.

4 likes

“Arme mensen zijn lui.”

25 likes