Ja het was echt heftig! Ik was er echt helemaal door van mijn stuk gebracht, waardoor ik maar gewoon doorliep zonder iets te zeggen, maar het duurde echt een flinke tijd eer dat die adrenaline weer weg was ![]()
Euhh, Oke⊠Is dat niet een soort van dreigement of iets? Ik snap dat je helemaal van slag bent na zoân vreemde situatie. Vast een persoon geweest die het zelf allemaal niet meer op een rijtje heeft, ![]()
Ja klopt wel
Toen ik het vertelde aan mensen zeiden een paar er ook dat ik aangifte had moeten doen haha
Haha oke het is niet echt een onnodige kutopmerking maar meer een onhandig compliment, maar daar is geen topic voor.
Mijn vriend keek naar mijn haar en zei: âO wat is het mooi slierterigâ, wat hij als compliment bedoelde, heel lief enzo, maar ik vind slierterig nou niet echt een compliment haha. Mijn haar was op dat moment een beetje vettig/slierterig (heb stijl haar) en ik (en volgens mij meer mensen) zien slierterig niet altijd als compliment in dat geval hahaha.
Raar woord eigenlijk, slierterig.
Hahah doet me denken aan mijn beste vriendin die ook graag net zulk âdroog en dood haarâ wil als ik.
We hebben allebei niet heel dik haar, maar zij heeft vrij glad en steil haar en mijn haar is dus wat droger en doder door het verven waardoor het meer lijkt dan het is. Ze bedoelt het dan als compliment als ze het zegt maar voor een buitenstaander klinkt het heel vreemd denk ik.
Mijn huidige vriend heeft tijdens onze eerste maand daten tegen me gezegd dat âmijn ogen zo mooi scheef zijnâ. (Ik heb amandelvormige ogen)
Ik heb mijn haar zelden los en nu wel. Zegt mijn vriend net: âje lijkt echt op de Kelly family!â Was wel een compliment volgens hem maar zo pakte ik 'm niet op. Moest wel meteen aan deze post denken ![]()
We hebben net wel met mijn Kelly family haar een foto gemaakt dat het op zijn hoofd ligt en dus net lijkt alsof hij blond is. Jammer dat ik dat niet hier kan plaatsen haha
Kan wel hoorâŠ![]()
Ik stapte de stiltecoupĂ© in waar de enige andere aanwezige persoon uitgebreid zat te bellen. Ik ging toch mân noise cancelling koptelefoon op doen dus dacht: laat maar. Stapt er een derde persoon in die meteen persoon 1 vraagt of hij zijn gesprek wilt beĂ«indigen want stiltecoupĂ© en terwijl hij naar mij wijst âniet iedereen is zo assertief er iets van te zeggen!â Nou ja zeg laat mij er buiten ![]()
Wat een lul. Als hij nou gewoon zo assertief was om dan in de juiste coupĂ© te gaan zitten, had niemand zich aan hem te hoeven ergerenâŠ
Ik zet op werk rustige piano muziek op. Collega: Heb jij deze muziek op gezet? Verschrikkelijk!
Dezelfde collega die ook tegen mij zegt dat ze geen verschil ziet als ik naar de kapper ben geweest. ![]()
Lekker sfeertje krijg je daar van zeg. Is je collega naar iedereen zo?
Hahaha, je moest eens weten! Deze collega is verder wel aardig, echt een kwestie van âgrote mond, klein hartje.â Maar op mijn werkvloer is er serieus beef tussen afdelingen, tussen teamleiders en wordt er gestreden om ruimtes die vervolgens niet gebruikt worden. Gaat erg lekker hier! Ik houd mij mooi overal afzijdig van. ![]()
Oooh wat verschrikkelijk zeg haha. Verstandig dat je je er lekker buiten houdt ![]()
Ik vind muziek opzetten op werk ook echt het meest kutte wat er is. Als je muziek wil doe je maar een koptelefoon op. Ga mij niet vermoeien met muziek die ik zelf niet uitzoek. Helemaal als het radio is. Met van die reclames tussendoor en alles. Dus ergens snap ik je collega wel haha.
Maar sowieso, een opmerking als âwat een kutmuziek is ditâ is toch gewoon een mening? Dat heeft toch niks te maken of iemand een zuur of naar persoon is op t werk.
Ik vervloek iedereen die naar alles luistert wat ik niet blief, maar dan is dat niet meteen een soort persoonlijke belediging.
Ik heb een paar collegas die een radio op hun bureau hebben en vinden dat zij altijd radio aan moeten hebben. Echt super irritant.
Maar is het bij jullie dan de hele dag still als er niet gepraat wordt? Wat saai