Onnodige kutopmerkingen

Ik ben dit pertinent oneens met je moeder als ze bedoelt dat volwassen niet echt pesten. Ik zie dat echt als een misvatting, pesten is juist van alle leeftijden helaas. Je zou denken dat we op een gegeven moment beter weten, maar niet dus.

Ik vraag me heel erg af of iemand zich ooit gepest heeft gevoeld door mij. Ik heb me wel gepest gevoeld en ik vraag me ook af of zij dat (hebben ge)weten.

8 likes

Al die ‘goed bedoelde’ constateringen dat ik er ge-wel-dig uitzie met minder gewicht.
Ja ik weeg minder omdat ik elke dag dood ga van binnen sinds de break up maar thanks joh.
“wow je onderkin is weg” of “welk dieet heb jij gebruikt” en dan eerlijk zeggen dat het komt door de break up is het antwoord “beste kick starter van gewichtsverlies”.

17 likes

Gisteren zag ik wat weer wat mensen die ik lange tijd niet had gezien. Iedereen vindt natuurlijk wat van mijn zwangere buik (ben net over de helft), maar deze opmerking spande echt de kroon: ‘wauw wat een grote buik al voor jouw doen. Normaal heb je het lichaam van een 18-jarige dus ja dit vind ik al echt flink hoor!’.

5 likes

Wat!? Hoe krijgen mensen dat hun strot uit
 En inderdaad al die meningen over iemands buik. Of hij is te groot, te klein, te veel naar voren, naar de zijkant weet ik veel.

6 likes

“Weet je zeker dat het geen tweeling is? Ha Ha Ha” ook zo vaak gehoord. Houd gewoon je muil.

6 likes

Ik die mijn haar geverfd heb en net op werk aan kom.

Werkgever: ‘Oh wat heb je met je mooie haren gedaan?’

En bedankttttđŸ‘‹đŸ»

4 likes

Nog mooier gemaakt, ajuus!

7 likes

Mensen die shit schreeuwen naar wildvreemde mensen op straat mogen van mij sowieso in een sinkhole vallen. Wie de fuck denk je dat je bent, en het is ook gewoon ALTIJD zo’n groep mannetjes die zich even helemaal alpha kings voelen omdat ze in een groepje lopen. Echt fuck off.

Ik had trouwens ook zoiets raars laatst. Het was niet per se een kutopmerking maar ik voelde me er super naar bij. Ik liep met mijn vriend in de stad, en we waren gewoon aan het praten. Komt er ineens zo’n vent op me aflopen, gaat tegen me aan staan, deed alsof hij een steekbeweging maakte en zei:’ There! That’s how easy it is to take your life!’. Ik was serieus helemaal van mijn stuk gebracht en liep in shock maar door, en mijn vriend ook. Ik wist echt niet hoe ik erop moest reageren en wou zo snel mogelijk weg.

11 likes

gadverdamme wat naar :hugs:

2 likes

Jezus wat verschrikkelijk naar, wat bezielt iemand dan? Ik zou ook echt niet weten hoe ik moest reageren, behalve me kapotschrikken

6 likes

Ja het was echt heftig! Ik was er echt helemaal door van mijn stuk gebracht, waardoor ik maar gewoon doorliep zonder iets te zeggen, maar het duurde echt een flinke tijd eer dat die adrenaline weer weg was :confounded:

2 likes

Euhh, Oke
 Is dat niet een soort van dreigement of iets? Ik snap dat je helemaal van slag bent na zo’n vreemde situatie. Vast een persoon geweest die het zelf allemaal niet meer op een rijtje heeft, :face_with_spiral_eyes:

4 likes

Ja klopt wel :sweat_smile: Toen ik het vertelde aan mensen zeiden een paar er ook dat ik aangifte had moeten doen haha

2 likes

Haha oke het is niet echt een onnodige kutopmerking maar meer een onhandig compliment, maar daar is geen topic voor.

Mijn vriend keek naar mijn haar en zei: ‘O wat is het mooi slierterig’, wat hij als compliment bedoelde, heel lief enzo, maar ik vind slierterig nou niet echt een compliment haha. Mijn haar was op dat moment een beetje vettig/slierterig (heb stijl haar) en ik (en volgens mij meer mensen) zien slierterig niet altijd als compliment in dat geval hahaha.

Raar woord eigenlijk, slierterig.

20 likes

Hahah doet me denken aan mijn beste vriendin die ook graag net zulk ‘droog en dood haar’ wil als ik.

We hebben allebei niet heel dik haar, maar zij heeft vrij glad en steil haar en mijn haar is dus wat droger en doder door het verven waardoor het meer lijkt dan het is. Ze bedoelt het dan als compliment als ze het zegt maar voor een buitenstaander klinkt het heel vreemd denk ik.

13 likes

Mijn huidige vriend heeft tijdens onze eerste maand daten tegen me gezegd dat “mijn ogen zo mooi scheef zijn”. (Ik heb amandelvormige ogen)

6 likes

Ik heb mijn haar zelden los en nu wel. Zegt mijn vriend net: “je lijkt echt op de Kelly family!” Was wel een compliment volgens hem maar zo pakte ik 'm niet op. Moest wel meteen aan deze post denken :joy:

8 likes

Niet relevant. Maar ik heb sinds mijn tienerjaren nog steeds crush op patrick kelly :rofl:

5 likes

We hebben net wel met mijn Kelly family haar een foto gemaakt dat het op zijn hoofd ligt en dus net lijkt alsof hij blond is. Jammer dat ik dat niet hier kan plaatsen haha

3 likes

Kan wel hoor
:joy:

1 like