Helemaal gestoord wat vreselijk onbeschoft en ontzettend naar. En wat jammer voor die man dat hij op zân oude dag zo kritisch is, zijn verlies. Dikke knuffel!!
~
Hier moet toch ook iets van mn hart merk ik. Ik zat pas bij de bedrijfsarts en er zijn 2 dingen gezegd die ik echt niet normaal vind. Blijf er toch over nadenken merk ik.
De eerste was dat hij vroeg of mijn zwangerschap gepland of niet gepland was en of het wel zo handig was? En ook: of mijn baas wel van mn kinderwens wist?
Maar de ergere: toen ik net zat boog hij over de tafel heen en zei âzo zo, je buik is al flink geworden in de tussentijd (nu 17w, 2e zwangerschap)â. En toen de klapper: âmag ik vragen hoeveel kiloâs je bent aangekomen?â
Deze zwangerschap bewust ervoor gekozen me niet te wegen en bij het wegen in het zkh het gewicht niet te willen weten (dus ik weet het oprecht niet). En dat is fijn, want heb al sinds kleins af aan issues met mijn lichaam en gewicht. Dus deze opmerkingen naast me neerleggen blijkt moeilijker dan gedacht, maar doe mijn best.
Na mân ziekteproces (hopelijk komt er een ânaâ) ga ik een klacht indienen heb ik besloten.