Die man is niet goed bij zijn hoofd. Probeer het echt bij hem te laten, hij is 1. Hilarisch idioot, 2. Meelijwekkend en 3. Jouw aandacht en tijd zeker niet waard. Het is lang geleden dat ik iets zo belachelijks heb gehoord.
Wat naar voor je! Logisch dat je je zo voelt. En dit zegt niks over jou he.Ik snap niet wat zoân man bezielt. Zoân man wil blijkbaar alleen maar (negatieve) aandacht en doet dat door anderen te kwetsen. Of hij weet oprecht niet meer wat hij zegt. Met jou heeft het in ieder geval niks te makenâ€ïž
Helemaal gestoord wat vreselijk onbeschoft en ontzettend naar. En wat jammer voor die man dat hij op zân oude dag zo kritisch is, zijn verlies. Dikke knuffel!!
~
Hier moet toch ook iets van mn hart merk ik. Ik zat pas bij de bedrijfsarts en er zijn 2 dingen gezegd die ik echt niet normaal vind. Blijf er toch over nadenken merk ik.
De eerste was dat hij vroeg of mijn zwangerschap gepland of niet gepland was en of het wel zo handig was? En ook: of mijn baas wel van mn kinderwens wist?
Maar de ergere: toen ik net zat boog hij over de tafel heen en zei âzo zo, je buik is al flink geworden in de tussentijd (nu 17w, 2e zwangerschap)â. En toen de klapper: âmag ik vragen hoeveel kiloâs je bent aangekomen?â
Deze zwangerschap bewust ervoor gekozen me niet te wegen en bij het wegen in het zkh het gewicht niet te willen weten (dus ik weet het oprecht niet). En dat is fijn, want heb al sinds kleins af aan issues met mijn lichaam en gewicht. Dus deze opmerkingen naast me neerleggen blijkt moeilijker dan gedacht, maar doe mijn best.
Na mân ziekteproces (hopelijk komt er een ânaâ) ga ik een klacht indienen heb ik besloten.
Ew wat een eikel⊠en ik vind het best knap dat je nog een comeback hebt kunnen maken.
Hoop dat je inziet dat dit niets over jou zegt maar alles over hem (in zân eentje in een supermarkt opmerkingen staan maken naar een vrouw die hij helemaal niet kent zegt genoeg)
De audacity gewoon! Je weet ook gewoon 100% zeker dat als het een stevige jongen van 1.90 was dat ie lekker zijn mond had gehouden
zeker doen
Heb je niet de optie om nu al een klacht in te dienen? Want je zal nog meer met deze bedrijfsarts moeten dealen⊠of is dit de enige bedrijfsarts die er is? Wij hebben er sowieso twee in ieder geval en er zit een heel bedrijf achter ook met meerdere artsen.
Wat al gezegd wordt, ik zou nu een klacht indienen en niet wachten tot na je verzuimtraject. Eventueel kun je ook aanvragen of je van arts kan wisselen, mocht je niet met deze arts verder willen. Maar ik vind deze vragen niet oké (en ook totaal niet relevant voor het beoordelen van jouw belastbaarheid), en vind het niet meer dan terecht als de arts hierop wordt aangesproken.
Bah, waarom zijn mensen zo naar Hopelijk kun je het een beetje loslaten. Sommige mensen hebben -1 inlevingsvermogen
Sowieso, waar bemoeit ie zich mee? Al stop je het hele schap in je winkelwagen. Laat hem gewoon zijn klep houden.
Ik ga de klacht indienen, thanks voor de support! Was bang dat het in mân nadeel zou werken oid (kun je nagaan hoe ik al denkâŠ)
Nieuwe: mn oma die tegen mn vriend zegt: goh, 8 kiloâs afgevallen ja? Ja dat kan ik goed zien! En vervolgens: en bij YoMrWhite zitten ze er nu aanâŠ
En de opmerking of ik geen tweeling krijg ipv 1 kind. Ik snap die obsessie niet met lichamen van een ander.
Echt⊠had gelijk weer sympathie voor mezelf en mn kleine ik
Pffff zoân kennis van mijn oma en moeder die weleens oppast op de kinderen van mijn zus zei echt zo tegen mij:â Ik vind jouw vriend helemaal niks voor jou. Er zijn echt leukere mannen want hij is te dik en niet lang genoeg voor jou. Schaam je je niet met hem?â. Ik was echt fucking flabbergasted. Ze is heel oud en mentaal een beetje warrig. Ze wou me een soort van compliment geven, wantâŠohhh jij kan beter krijgen blablaâŠnou bedankt hoor jezus. Dus ik zeg tegen haar:â Nee hoor, het boeit me geen klote wat mensen denken, want ik ben heeeeeel gelukkig met hemâ. Dat soort dingen interesseren me niet meer op mijn 32ste en ik hoop al helemaal niet op mijn 78ste meerâ Wtf moet ik mijn partner keuze gaan verdedigen aan dat mens echt fuck off gewoon.
Wow echt top reactie!
Je hebt helemaal gelijk!
Pfff wat een kutwijf. Maar oude, beetje demente mensen zeggen ook vaak dingen waar zelfs satan zich voor schaamt.
Je vriend is ook echt hartstikke leuk, en vind jullie samen echt goud dus kan me ook echt nul voorstellen dat iemand dan zegt dat je ff een ander moet zoeken die wat langer is.
@oliverqueen Thanks! Ja ik wou toch iets er tegenin brengen, maar kon haar ook niet verrot schelden dus dit was het beste wat ik kon bedenken haha
@Bunnyslippers Ja klopt! Dat is ook de reden dat ik niet vol ga tegen haar in ging, en dacht van laat maar lullen dat mens haha. En ahh thanks! Het is fijn om dat even te horen nadat je allemaal zulk soort opmerkingen krijgt haha
Gisteren kwam een klant haar lenzen ophalen en die vond het blijkbaar nogal raar dat ik haar achternaam vroeg en dat niet vanzelfsprekend wist. (Deze begon met een B, niks bijzonders ook. Meer in de trant van Boer, Baas, Boot etc) Zegt ze heel kattig âJa, ik heet BâŠ, die begint met een B, die komt na de A in het alfabet, voordat je dat ook al niet weetâ waarop ik me omdraaide en zei âEcht waar mevrouw? Dat meent u niet!â De toon was meteen gezet.
Wat een zure pruim was dat mens. Ik heb honderden klanten in mijn bestand en minstens 50 verschillende klanten die hun lenzen op moeten halen dus ja, ik weet ook meteen wie je bent met je pakket voor een halfjaar die ook nog eens telefonisch besteld is bij mijn collega.
âNou mevrouw, ik kan u garanderen dat ik bij deze uw naam nooit meer zal vergeten.â
Ik probeer altijd maar te denken dat die mensen een heel naar en vermoeiend leven moeten hebben en zich daarom maar op alles en iedereen afreageren.
Weer een van mn ouders over mn gewicht.
Samenvatting
Zat er op te wachten en kan er ook wel bij deze ellende.
Onder mom van âbezorgdheidâ.
Gewoon roddelen waar mn peuter bij is en die praat iedereen na dus als ze zegt mama heeft dikke benen dan hebben ze dat gezegd.
Ik heb hele dag niks gegeten en nam even snel een klein koekje want moest weer naar de baby en ging bijna k.o, kwam de opmerking dat ik niet zo moest eten en moest gaan sporten.
Wanneer moet ik sporten, ben of aan het werk of bij de kinderen. Tijdelijke woning kan je net 3 passen zetten. Ik heb al zo vaak aangegeven dat ik het zelf ook wel weet en mn best doe.
Zondag eindelijk weer thuis en zonder ze maar wel mn bedriegende (binnenkort ex)man in de buurt. Kan niet wachten tot ik op mn werk ben.
Lekker janken op de enige zonnige dag op mn vakantieadres.
Wat ontzettend naar, van nota bene je ouders. Jij verdient een heel grote knuffel. In zoân lastige situatie toch alles draaiende houden en voor je jonge kinderen zorgen. Respect! Sporten komt wel weer. Of niet. Wat jij wil. Niemand heeft iets te vinden van wat jij in dat opzicht moet doen.
Je verdient support: 1) ĂŒberhaupt 2) gezien je situatie en 3) met name van mensen die dichtbij je staan.
Hopelijk kun je vandaag ook nog een beetje genieten van de zon en erdoor opladen. Je verdient het!
Bedankt voor je lieve bericht. Ik heb ze er (huilend) op aan gesproken en ben even weggegaan. Nu gaat het wel weer maar ben blij als we elkaar paar dagen niet zien. Het is mn moeder vooral en die is zo verknipt met eten. Zoals veel uit die generatie.