Ok dus dat is hetzelfde als laseren in een salon dus, dan moet je ook altijd geschoren zijn. Klinkt goed! Wellicht handig voor benen en oksels en bikinilijn bijhouden mocht dat nodig zijn wanneer ik klaar ben met laseren in de kliniek.
Ik heb inmiddels een Philips Lumea aangeschaft, scheelde bij ING weer wat met rentepunten (ze hebben drie verschillende in hun aanbod, wellicht een tip voor andere twijfelaars).
Nu al zin om hem uit te proberen dit weekend en dan zit ik nog ruim voor de zomer om die hele opbouwfase door te gaan
beschermen jullie je ogen als je je lumea gebruikt en zo ja, hoe? vind de flits toch wel erg aanwezig, ben benieuwd wat mn overburen denken haha
Ik niet (las in de handleiding dat het niet nodig is) maar je zou een zonnebril op kunnen zetten?
Ik bescherm ze niet maar kijk wel soms een beetje weg of als het kan hou ik een hand ervoor. Is indd best aanwezig die flits.
Je zou ook je ogen dicht kunnen knijpen als je flitst, scheelt als het goed is wel wat licht.
Jaren geleden heb ik de lumea lange tijd gebruikt. Merk nu nog steeds verschil. Mijn beenharen zijn veel minder dik en minder dens, heb nog steeds een paar kale plekken. Ga het toch maar weer oppakken zodat ik in de zomer weer haarvrij ben
Ik heb zoān specifieke bril gekocht, de SafeLightPro F5. Bijna 20 euro, maar better safe than sorry!
Ik heb vorige week voor de eerste keer geflitst (en zie bij mijn oksels en benen al verschil!) en ik vond die flits ook heftig. Ik kan me niet voorstellen dat het niet slecht voor je ogen is, dus ik hield mijn hand ervoor. Morgen ga ik het met een (heel donkere) zonnebril op proberen, hopelijk is dat beter.
Waar laat jij ook alweer laseren? Ik weet dat het er een paar maanden geleden in dit topic over ging, en toen ben jij er volgens mij voor het eerst heen gegaan en ik twijfelde nog, maar eigenlijk wil ik er nu toch wel gewoon voor gaan! Maar kan de post niet meer terugvinden waar de naam van de salon in stond.
Ik laat me laseren bij een kliniek in Houten, weet niet of je er in de buurt woont? Ik kan je de naam wel in een DM sturen als je interesse hebt. Een kliniek bij je in de buurt is wel fijn denk ik dat je er regelmatig naar terug moet.
Ik woon in Amsterdam dus dat valt wel mee qua afstand. Voor kwaliteit vind ik het niet erg om een beetje te reizen, als jij er zo positief over bent en het goed werkt vind ik het het wel waard. Als je me de naam wilt DMāen zou ik dat heel fijn vinden.
Edit: ik kreeg via DM een tip voor een goede kliniek in Amsterdam, ga dat proberen dus dan is jouw kliniek toch niet nodig. Maar toch bedankt!
Ok, hopelijk is het een fijne kliniek, ben benieuwd naar wat je ervan vindt straks!
Ik ben in Aādam bij Solution nadat ik er hier op t forum over had gelezen. Ik ben heel tevreden! Kan je hun zeker aanraden.
Ja, die tip stuurde iemand me net via DM! Ik ga daar proberen, heb gelijk maar een intake geboekt. Thanks!
Mensen met zoān Lumea: doen jullie er ook de schaamlippen en tussen de billen mee en gaat het haar daar ook weg?
Yep. Hou er wel rekening mee dat wanneer je de stand lager zet het langer kan duren voor je resultaat ziet. Zelf doe ik bikinilijn op stand 3 ipv 5 (maar ik ben dan ook een pussy haha )
Thanks! Dan ga ik er ook een overwegen!
Ik vind het woord ābikinilijnā wel verwarrend. Hier in dit topic maar ook op sites van laserklinieken. Want ik dacht eerst dat daarmee alles dat buiten de bikini valt bedoeld werd. En hoe klein de bikini ook, een deel van je schaamlippen is wel altijd bedekt denk ikā¦? Of bedoelt men met bikinilijn juist alles dat onder de bikini valt?
Bikinilijn is toch alles wat buiten je bikini valt? Volgens mij wordt het vaak ook verkeerd gebruikt uit een soort preutsheid of zo
Dit vroeg ik me ook af, bedankt voor het vragen