Ontharingstopic

Ik voel mij niet prettig om daar dan naakt te liggen. Ik snap wel dat het voor die mensen hun werk is, maar ik voel mij daar ongemakkelijk bij.

Wat voor laser heb jij?

ik lees in de reviews van de Lumea verschillende reacties over het laseren van bikinilijn. De een zegt dat het werkt en de ander zegt dat ze geen resultaat heeft. Daarom durf ik hem niet zo goed te bestellen

Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met dat ding, en dan vooral bij gebruik voor bikinilijn

1 like

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, wil t vooral voor m’n bikinilijn. M’n oksels zou ik nog wel ergens durven laten doen en m’n benen hoeven niet perse.

1 like

Ik laat bikinilijn, stukje van mijn buik doen en hals.
Kost veel geld per keer, vooral ivm change, maar na alle horrorverhalen durfde ik daar niet zo goed.
Zit er ook aan te denken om oksels ook erbij te doen, omdat ik meerdere gebieden doe krijg ik nu wat korting.

Ben nu twee keer geweest en heb het idee dat het nu al minder snel terug komt.

Volgens mij gebruiken ze bij mij ook de diode laser.

Het verschilt heel erg per persoon aangezien het uitmaakt hoe getint je huid is en hoe donker je haar. Je krijgt het beste resultaat op een lichte huid met donker haar. Als je blonde haartjes hebt of een getinte huid dan heb je kans dat het voor jou niet werkt

Zijn er mensen die echt regelmatig hun bikinilijn laten waxen? En om de hoeveel weken doen jullie dit en merk je ook dat er minder haartjes terugkomen? En na hoe lang was dat?

Sorry veel vragen. Maar ik wax denk ik al 1.5 jaar om de 3/4 weken. En in het begin zeiden ze dat je het op kon bouwen naar meer weken ertussen omdat haartjes minder snel terugkomen, maar ik merk dat eigenlijk helemaal niet? Ik begin wel steeds meer last te krijgen van ingegroeide haartjes terwijl dat juist de reden was dat ik moest stoppen met scheren.

ik wax al 6 jaar elke 4 weken en de haren worden er niet minder op

Ah shit. Denk je er ook wel eens over om te gaan laseren of vind je het wel prima zo?

ja haha, heb er in dit topic over gepost paar dagen geleden!

Oh sorry haha heb het topic paar dagen geleden doorgelezen maar niet onthouden dat jij dat was. Ga even teruglezen.

Ik wax zelfs mijn bikinilijn. Maar ik heb ook wel een hoge pijngrens volgens mij. Ik gebruik het liefst harde suikerwax. Is wel altijd even een gedoe maar dat vind ik alle vormen van ontharing. En voor mij werkt dit goed.

Klinkt goed! Ik heb lichte huid en heel donker haa

Oh, ja, dat kan ik begrijpen. Ik laat al heel lang mijn bikinilijn waxen, dus dat was ik al gewend. En ik vind het zelf niet zo’n probleem, het zijn ook altijd vrouwen en ze zien de hele dag door naakte vrouwen. Maar ik begrijp wel dat dat niet voor iedereen zo gemakkelijk is.

1 like

De Milesman diodelaser.

1 like

ok. Was ff benieuwd hoe lang zo’n behandeling duurt. Vond het echt pijnlijk namelijk haha dus hoopte al dat het niet een uur ofzo zou zijn :rofl:

Ah, nee, gelukkig niet, haha! Het is inderdaad wel pijnlijk, vooral sommige stukjes zijn gemeen. Maar ze kan volgens mij niet erg vaak over hetzelfde stukje gaan, dus het is snel gepasseerd. Ik was er vandaag om 11u, dan eerst uitkleden, nog eens scheren, gel aanbrengen, toestel instellen, ene kant doen, af en toe toestel tijd geven om te koelen, kalmerende crème aanbrengen en de andere kant doen, aankleden, betalen, nieuwe afspraak vastleggen. En 20 na 11 stond ik buiten (heb er expres op gelet, omdat die vraag hier gesteld was :P), dus het laseren zelf gaat vlot, even goed doorbijten, komt goed!

oke, dus één “zap” is dus voor een heel gebied? Ik dacht namelijk dat 1 pijnprikje 1 haarzakje was. Maar dat is dus niet zo

Oh, nee, zo bedoel ik het niet. Ze gaat met de laserkop langzaam een paar keer over dezelfde plek heen. Beetje zoals je een epilator gebruikt of zoals ze een echo maken van een kindje ofzo? En dan voel je dus steeds pijnlijke prikjes. En er zit een stuk koelelement op ook. Maar volgens mij mogen ze niet ontelbare keren over dezelfde plek heen gaan.

ah bedankt voor je uitleg, ik ga het meemaken!

1 like