Ontharingstopic

Zijn er nog meer met goede ervaringen hiermee? of slechte ervaringen haha

Hebben er mensen ervaring met brazilian wax bij een willekeurige zaak via Groupon? Normaal gesproken ga ik altijd naar Delete, maar dit is wel veel goedkoper.
Edit: wow ik kom nu een aanbieding tegen waarmee je onbeperkt je oksels kan laseren voor als je eenmalig €49 en voor je benen €99 betaalt.
Klinkt toch een beetje te mooi om waar te zijn?
Link voor geïnteresseerden: https://www.groupon.nl/deals/aveda-the-hague-onbeperkt-ipl-behandelingen

Lijkt me inderdaad een beetje te mooi om waar te zijn, ik heb €550 betaald voor 6 behandelingen oksels + gehele bikinilijn met de Soprano Ice laser. Is wel anders dan IPL maar volgens mij ook effectiever(?). Zou er mee uitkijken, het is wel je huid…

Dankje voor je reactie! Vergeleken met €550 klinkt het dan wel erg shady idd. Hoe bevalt het laseren bij jou?

Ben blond en silk epil m’n oksels en benen, bikinilijn vind ik te kut daarmee dus die scheer ik :nerd_face:

Ik heb nu 7 keer mijn oksels en 5 keer mijn bikinilijn laten behandelen. Merk wel iets verschil maar er groeit op beide plekken nog steeds haar. Onder mijn oksels is het misschien 40% afgenomen en bikinilijn 30%. Haar groeit minder snel en dunner terug, maarja. Ik weet niet zo goed hoe lang ik er nog mee doorga…

1 like

Ik heb een keer een jaar lang onbeperkt laseren (werd elke maand) gekocht via Groupon. Was iets van 350 voor hele benen en 100 voor bikinilijn. Heb bij beide iets van 10/12 behandelingen gehad en heeft zeker effect gehad, al groeide er ook toen nog haar. Ik had shr laser geloof ik. Nu een jaartje verder en het komt hier en daar wel weer wat terug, al is het nog steeds een stuk minder dan voordat ik begon. Ik heb nu een lumea gekocht van Philips in de hoop dat ik daarmee eens écht kan bereiken dat ik benen en bikinilijn niet meer hoef te scheren, maar alleen eens in de paar weken flitsen.

Ik zit eraan te denken om een IPL apparaat aan te schaffen. Twijfel nog tussen Braun en de Philips Lumea.
Wil het vooral gebruiken voor mijn bikinilijn, met scheren krijg ik veel bultjes en het komt mij te snel terug. Oksels en benen wil ik dan natuurlijk ook gaan doen.
Zijn er meiden die ervaringen hebben met één van deze apparaten en hier wat meer over willen vertellen?

Ik heb een Lumea, nu net iets langer dan een maand! Kan er nog niet zo heel veel over zeggen dus, maar ik merk wel al dat bepaalde plekken haarvrij blijven! In het algemeen groeit mijn haar gewoon veel minder snel. Ik hoop dat binnenkort alles haarvrij is, maar voorlopig ben ik al erg tevreden :relaxed:

Als je blond bent, schijnt het wel minder goed te werken. + je moet het goed bijhouden. Als je er mee stopt, komt je haar ook gewoon terug

2 likes

Valt de soprano Ice laser in dezelfde categorie als de diode laser? Ik werd niet wijzer van Google of het nou een ipl variant was of niet.

Ik heb geen idee! Weet wel dat de Soprano Ice geen IPL is. Bij IPL flitsen ze alle energie op 1 plekje per keer, terwijl bij laseren de energie wordt verdeeld omdat er wordt bewogen op het gebied.

Oh oké! Ik ben me heel erg aan het oriënteren op niet-ipl en was er dus al achter dat de diode een ‘echte’ laser was. De soprano ook dus, dat maakt mijn zoektocht weer makkelijker!

1 like

Ik heb morgen een intake gesprek voor laseren (full bikini) bij Just Wellness in Amsterdam. Ben heel erg benieuwd, ze hebben fijne aanbiedingen en hoor van meerdere mensen goede verhalen! Als het werkt ben ik ook van plan m’n benen en oksels te laten doen. Word nu vooral zo gek van ingegroeide haartjes en bultjes door scheren!!

3 likes

Is het bij just welness ook niet zo onbeperkt aantal behandelingen voor een vast bedrag?

Dat is best fijn, want als het dan (achteraf) niet helemaal werkt hoef je in elk geval niet steeds bij te betalen. En het maakt niet uit of je nu 8 of 18 behandelingen hebt qua kosten.

Ja klopt het is inderdaad een vast bedrag! Uit m’n hoofd 99 euro voor bikini full, vind dat heel betaalbaar

2 likes

Oh nice, let me know hoe dat gaat!

1 like

Oh mijn god ik had echt veel eerder weer moeten investeren in een goede scheermes i.p.v. wegwerp dingen. Mijn benen zijn echt zo glad nu. :drooling_face: En het was ook echt vet snel gedaan.

Welke heb je genomen?

Van de Lidl. Ik ben er erg tevreden over. Zit ook een handig kapje bij om erover heen te doen voor in je toilettas enz. :heart: Wellicht is dat nu wel normaal hoor maar vroegâh toen ik ze van andere merken kocht had ik dat niet.

2 likes

Nou ik ga zo voor m’n eerste laser behandeling (diode laser). Je moet dus wegscheren wat je wil laten laseren dus ben gisteren aan de slag gegaan met een meetlint en nagelvijl (> om rechte lijntjes te trekken) om het ultieme driehoekje te tekenen tekenen lol. Ziet er nu wel mooi + redelijk recht uit iig :joy:

3 likes