Ontharingstopic

Ja onbeperkt is het, ze zei dat je uiteindelijk ongeveer 1.5 jaar verder bent maar ik heb het er wel voor over. Ik ben bij de salon geweest en het ziet er heel professioneel uit haha.

Nope nog geen behandeling gehad, alleen een intake. Heb 12/9 mn eerste behandeling dus zal dan laten weten hoe het was! Ik vond het ook spannend omdat je natuurlijk gelijk het hele pakket afrekent maar een vriendin van mij heeft haar oksels daar laten laseren en was er erg over te spreken.

2 likes

Iemand ervaring met hareb op de buik;( wat doen jullie daar mee? Het zijn bij mij geen enkele haartjes helaasā€¦

Heb hetzelfde probleem helaas. Ik wil het denk ik weg laten laseren

1 like

Ik laat ze weg laseren. Liet het eerst harsen, maar wilde iets permanenters.

En @miles
Ik wil dat dus ook laten doenā€¦
Werkt het bij jou? En waar laat je het doen als ik vragen mag en is het prijzig?

Zal je even een pb sturen!

1 like

Ik ben ook geĆÆnteresseerd in je ervaringen!

Zou je mij ook een pb kunnen sturen :)?

Ik heb een ontharingsvraagjeā€¦ Mss beetje TMI dus even in spoiler. Het is een vraag voor de meiden die een scheermes gebruiken.

Samenvatting

Ik scheer altijd alles weg (benen, oksels, tussen mijn benen) alleen ik krijg bij dat laatste nooit echt alles weg? Ik heb soms nog zoā€™n klein stom plukje haar wat eruit steekt en ik durf dat ook niet echt met een scheermes weg te halen. :ā€™) Hoe doen jullie dat? Of moet ik gewoon eens wat beter leren scheren. Verder is het altijd wel mooi glad.

Down under is ook heel lastig vind ik. Ik ga altijd hurkend zitten onder de douche en dan alles wegscheren. Je zou eventueel kunnen knippen als je niet durft te scheren, maar dat wordt nooit echt heel gladā€¦

1 like

Ik zit altijd in de douche, en dan gewoon alles goed strak trekken haha!
Ik heb laatst een Brazilian laten doen bij Delete, was echt helemaal niet ongemakkelijk en de pijn viel ook erg mee :smiley:

1 like

Ik heb net voor t eerst mijn bovenlip geharst! Hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld voordat t niet meer rood is? Want ik heb vanavond een concert :joy:

Ik doe er altijd kokosolie op en na een paar uurtjes is het wel weggetrokken hoor!

1 like

Ik heb ook de Lumea, maar dat heeft eigenlijk maar weinig gedaan bij mij. Ik ben blond, maar heb vrij donkere lichaamsharen en heb hem een jaar lang trouw gebruikt. Volgens mij is het gewoon pech, al wil ik nu door alle goede ervaringen nog wel een keer opnieuw proberen.

Jammerā€¦ Hoop dat het nu misschien toch werkt voor je!

Ik heb gister een Lumea gekregen, dus ga vandaag beginnen! Gelukkig is er nu een actie dat je 'm binnen 90 dagen kan terugsturen als het niet werkt.

Welke scheermesjes gebruiken jullie? Ik koop eigenlijk altijd andere, toch vaak wegwerpmesjes, maar wil nu misschien wel eens wat anders proberen omdat ze toch snel bot worden en niet altijd fijn scheren vind ik. Is zoā€™n Venus Swirl ofzo echt beter waar je dan weer van die losse mesjes voor kunt kopen?

En waarmee smeren jullie je huid in voor het scheren? Van scheerschuim/gel droogt mijn huid vaak juist uit heb ik het idee!

1 like

Even een update. Ik heb nu 3 laserbehandelingen gehad met de Diode laser voor mijn bikinilijn en ben nu al ZO tevreden. Ik heb echt 70% minder haar. Normaal waxte ik altijd en was het de eerste 2 weken OK en erna mwah, nu scheer ik het restant van de haartjes om de week een beetje bij en is het gewoon prima.

3 likes

Ik gebruik de Venus breeze. Daar zitten ook van die kussentjes op die dienen als scheerschuim/gel. Dus heb je dat ook niet meer nodig.

Wel vind ik wel dat ze snel op gaan. Ik kan er zoā€™n 3 weken mee doen (elke dag oksels en eens in de zoveel tijd de benen wanneer ik struikel over mā€™n eigen beenhaar).

Ik vroeg me af hoe het bij jou gaat? Ik ben me ook aan het orienteren op just wellness.