Ontharingstopic

Gaat best goed! Vandaag toevallig m’n derde sessie gehad, merkte na twee keer dat de dichtheid van haartjes was afgenomen (vooral rond mn bikinilijn)! Vond het wel opmerkelijk dat ik nu over 4-5 weken een afspraak moet maken, (was voorheen 6-8 weken) maar ze hebben een nieuwe regeling?
Meiden die er werken zijn allemaal jong en soms onervaren, niet altijd even prettig als je daar op tafel ligt met je benen gespreid…
Het laseren zelf gaat zo snel! Sta met 10/15 minuten weer buiten de deur.

Ik heb nu 6 laser-sessies gehad voor mijn bikinilijn en ik ben ook heel tevreden! Het is nog even afwachten wat het resultaat nu is na de 6e behandeling (die was afgelopen woensdag), maar ik vind het nu al zo’n verschil.

Bedankt voor je reactie! :grin:

1 like

Hoe zit het met laseren en ingegroeide haartjes? Is dat iets waar jullie last van hadden en is dat minder geworden? Ik heb daar extreem veel last van en heb alles geprobeerd om te voorkomen, maar echt helemaal niets helpt. Daarom ben ik nu gestopt met ontharen want ben gewoon zo desperate, maar ja dat is natuurlijk ook niet ideaal en al helemaal straks niet in de zomer :sob: Dus ik overweeg laseren, maar weet het niet zo goed…

Ik merk momenteel nog geen verschil wat betreft ingegroeide haartjes, de haartjes die er nog zitten (na 3 behandelingen) zijn wel al zwakker. Ze raden ook aan om lekker te blijven scrubben, gaat het ingroeien ook tegen

Thanks voor je reactie! Jammer, scrubben deed ik wel maar werkt niet helaas :frowning:

Ah dat is wel zuur, ik zoek ook nog de perfecte oplossing tegen ingegroeide haartjes. Heb je weleens van die spray gebruikt?

Toevallig al een oordeel? :blush:

Ik heb al gezocht maar kon niet heel veel vinden dus vandaar dit topic! Heeft iemand ervaring met de Philips lumea (prestige)? Ben erg aan het twijfelen of ik er een wil kopen.

Ik moest even opzoeken wat het was, maar nee.
Wel interessant. Maar dat schijnt niet permanente ontharing te zijn toch?

In het ontharingstopic wordt de Philips Lumea ook besproken. Misschien dat je daar wat aan hebt?

Ik lees verschillende dingen; bij sommige blijft het haar weg en bij anderen vermindert het… Ben dus erg benieuwd naar ervaringen van mensen hier😁

O echt? Ik had gezocht op Philips lumea en kwam maar 3 posts tegen. Zal daar ook even gaan kijken, dankje!

1 like

Heb je de Lumea trouwens al? Ik geloof dat Philips een cashback actie heeft van €50 en een proefperiode van 90 dagen. Misschien haalt dat je over de streep?

Nee nog niet! Dat is wel een mooie actie, ga nog even ervaringen afwachten en anders het denk ik maar gewoon proberen.

1 like

Ik verplaats dit topic. @Fiedel, goed om een volgende keer even te kijken of er al een topic is waar je vraag onder valt.

1 like

Yes, heb 'm nu 4 keer gebruikt volgens mij, en merk al heel erg verschil! Hoop dat het nog beter wordt :slight_smile:
Benen scheer ik nu eens per twee weken, oksels een keer per week denk ik, bikinilijn eens per paar dagen.

1 like

Hoe bedoel je die vraag juist? Want het is de bedoeling dat je haartjes niet meer terugkomen, dus dan groeien ze sowieso niet in, toch?

Voor degene die laseren: Wat voor laser wordt er bij jullie gebruikt en doet het laseren pijn?

Diodelaser (volgens mij Milesman). En het doet wel pijn, maar ik ben gewend om het te laten waxen en het doet minder pijn dan dat, zeker de verdere behandelingen (aangezien je steeds minder haartjes hebt).