Ik ook!!! Haha alleen vergeet ik dat soms en dan is het weer te laat. Ik had het laatst weer heh. Ik dacht bij mezelf:’ Goh ik heb echt een goede koelkast eigenlijk, hij doet het nog steeds’. En dezelfde avond stond mijn vloer blank van de koelkast
Wie vindt dit soort berichten nog meer hartstikke interessant?
Door dit bericht denk ik nou niet direct dat er groot nieuws volgt, maar ik zou het zó geweldig vinden als er ooit nog eens iets bekend zou worden over buitenaards leven o.i.d.
We hebben ook tijden gelooft dat de aarde plat was… ik sta er wel voor open
Heel cool
Ik vind dit altijd zo interessant. Begrijp ook niet hoe mensen stellig kunnen beweren dat er geen buitenaards leven is. Het universum is zo intens groot. Het is haast arrogant om te denken dat wij de enige planeet zijn waar leven mogelijk is.
Zo mee eens!
Ik hou echt van dit soort berichten, heel interessant
Het buitenaards leven is allang in onze samenleving geintergreerd en ze vermoorden ons van binnen uit #aluhoedje
Ik moet dit even van mij afschrijven…
Ik zag vandaag een bericht voorbij komen van opsporing verzocht over iemand die al een behoorlijke tijd vermist en het vermoeden bestaat dat diegene daar ergens in het gebied ligt begraven waar ik dat nare gevoel had. Ik ben er echt van van slag eigenlijk… Weet ook niet zo goed wat ik hier mee wil zeggen of doen
Heb je dat bij een specifieke plek? Dus dat als je een paar meter verder rijdt dat je dat gevoel niet meer hebt. Heb je weleens overwogen dat gebied in te gaan om te kijken wat het met je gevoel doet?
Vind het heel bijzonder dat je zo’n naar gevoel erbij krijgt, lijkt me apart om dat mee te maken.
Ja… het gebied is behoorlijk groot. Ik heb het bij 1 bepaald deel gehad en als ik verder reed zwakte dat af. Ik ben zelf nooit daar bij die plek geweest… afgezien van langs rijden. Nu is er iets gevonden bij een bepaalde plek en, na de satalietfoto bekeken te hebben, denk ik dat dat gevonden is dicht bij de plek waar ik dat gevoel kreeg.
Wow wat heftig wel zeg
Dit klinkt mss helemaal niet zo onverklaarbaar of bijzonder, maar ik vond het wel. Wij zijn al een tijdje bezig met kinderen krijgen. Ik doe nooit een zwangerschapstest om teleurstelling te vermijden, ook niet als ik enkele dagen overtijd ben. Ik ben nu weer enkele dagen overtijd en heb vannacht gedroomd dat ik een positieve test had. Dit was zo levensecht dat ik wakker geworden ben met het gevoel dat ik zwanger was terwijl ik dit nooit heb. Heb toch maar een test gedaan en… een dikke plus! Zwanger dus
Wat mooi! Gefeliciteerd
Geweldig, gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!
Veel vrouwen hebben deze droom voordat ze de test doen toch? Echt fascinerend!
Een kennis van mij heeft zo’n gevoel ook. Ook bij een vermissing die die niet opgelost is. En zijn gevoel zegt dat die persoon bij ons in het buitengebied begraven ligt.
Bijzonder dat je dit voelt!
Gefeliciteerd! Ik had dit ook bij mijn eerste zwangerschap, bizar hé
Is het ergens in Noord Holland ?
Wij waren ruim een jaar bezig om een tweede kindje te krijgen. Mijn moeder werd in die tijd ongeneeslijk ziek en overleed 7 maanden na ontdekking van de ziekte.
Anyway, mijn menstruatie was geen touw aan vast te knopen… kortste cyclus was 24 dagen en de langste 43 dagen.
Op een dag was ik sochtends inkopen aan het doen voor een paar dagen omdat ik een implantaat voor m’n voortand kreeg en ik dan een paar dagen geen vast voedsel naar binnen kon werken.
Ik kreeg ineens heel sterk het gevoel dat ik een zwangerschapstest moest doen, die gekocht en gedaan en positief!
Was dus maar goed ook dat ik een test had gedaan want de implantaat mocht nu niet gezet worden.
Maar het was gewoon gek, had totaal 0 reden om te testen maar ineens was dat gevoel heel sterk.
Nee, in Friesland.