Wat een helden-familie is dat, zo knap hoe ze het samen doen, je voelt de liefde door je beeldscherm heen, dat zusje ook.
Volgens mij zijn ze heel echt inderdaad. Vind het echt heel bijzonder. Het breekt mijn hart ook wel echt als je dat ziet
Net terug zitten kijken maar my god, de tranen hebben echt van begin tot eind over mijn wangen gerold
Dat zusje van kiki. Echt huilen. Mijn eigen zusje was net zo oud met mijn diagnose, zo veel herkenning. Moet echt stoppen met dit kijken hoor.
Ik huil iedere aflevering, maar heb bij die van gisteren extra veel tranen gelaten om Patrick. Zo strijdlustig, maar het is hem niet gegund… Ook bizar dat er maar drie weken zat tussen het maken van die kist en het versieren van de deksel. Soms lijkt het langer hoe de afleveringen in elkaar steken.
Ja ik raak soms in de war van de chronologie. Want zoals ik het begreep kende Jeroen van het vorige seizoen Jip al want die vond hij zo een inspiratie maar die is pas dit seizoen. Of gaat dat om een andere Jip?
Ik moet vooral zo huilen om Kiki. Ze is nog zo zo zo jong, en hoe ze praat/zich gedraagt ook veel jonger dan hoe ik 16 jarigen ken. En dat grijpt me zo ontzettend aan. Ook in die aflevering dat ze vertelt dat ze niet weer wat er na de dood gebeurt. Ik kan wel janken. En dat zusje en dat je ziet hoe die moeder zich sterk houdt maar die vader het niet echt trekt. Pff heel heftig
OH, nu voel ik me een beetje dom hahahah.
Ja enorm verdrietige aflevering. het einde voelde ook bijna als een soort cliffhanger eigenlijk.
Ah Jip ik kan me hem nog zo goed herinneren. Ik zie dat het dit jaar al 10 jaar geleden is dat hij is overleden… Heeft zoveel indruk gemaakt
Ik vond het zo mooi hoe Patrick die herinneringen box maakte voor zijn zoontje. Zo goed over nagedacht en heel waardevol voor later denk ik! Maar jeetje, wat een verdrietige aflevering toch weer
Ik vond het ook wel een heftige aflevering.
Je ziet Patrick zo strijden tegen de dood om zo zijn zoontje nog van alles mee te kunnen geven.
En dan Roy aan de andere kant die geniet van het nieuwe leven wat op komst is .
Ik vond juist dat eerlijke gevoel van die vrouw van Roy zo puur. Niet kunnen genieten, pieken, dalen. Zo open en heftig.
Vond ik ook heel aangrijpend! En ook het gevoel van mogelijke spijt, van doe je wel het goede, ook vanuit Roy. Heel knap hoe zij dat verwoordden.
Ja, daar schrok ik ook even van. Het leek toch even alsof er meer tijd tussen zat. En ik vond het ook moeilijk om te zien dat je aan Patrick eigenlijk niet ziet hoe ziek hij is. Je ziet hem zitten, staan, praten, die box vullen, en dan denk je… Die heeft toch meer dan drie weken te leven? Dat raakte me echt enorm.
Ik verwacht dat de eerste uitvaarten op beeld van Patrick en Kiki zullen zijn…
En uiteindelijk heeft hij toch nog 4 maanden geleefd:pray: Hoop dat hij in die tijd veel waardevolle momenten heeft meegemaakt met zijn gezin.
Volgens mij zijn Patrick en Kiki tot nu toe ook als enige overleden, de andere deelnemers zijn nog in leven.
Er was toen dacht ik zo’n turks meisje meghtap? Die als enige nog in leven was van alle OML deelnemers. Ik kon er laatst alleen echt niets online over vinden. Weet iemand hoe het met haar gaat of dat ze nog in leven is?
Mehtap leeft nog! Zie op haar LinkedIn dat ze zelfs aan het afstuderen is, alleen kan ik nergens vinden hoe het verder met haar gaat.
Maar volgens mij bleek mehtap uiteindelijk niet een ongeneeslijk ziek? Net als Chelsea. En over Alex kan ik ook niet vinden of hij nog leeft, volgens mij wel?
Heftig trouwens als je er bij stilstaat dat Patrick gewoon al meer dan een jaar overleden is.