Welk seizoen was dat? Onder het mom van inrritainment ben ik wel een klein beetje benieuwd.
Volgens mij seizoen 3! Toen had Patrick aangegeven dat hij even een break wilde omdat hij het emotioneel te heftig vond.
Ik was vroeger ook wel heel erg onder de indruk van het programma toen Patrick Lodies het presenteerde. Kan me nu alleen niet meer voor de geest halen hoe dat precies ging, alleen dat het indruk heeft gemaakt. Tim doet het inderdaad ook goed, misschien ook wel omdat hij dezelfde leeftijd heeft als veel deelnemers
Ik vond Patrick het ook heel mooi doen!
Heel rustig, empatisch en de mensen heel veel ruimte geven voor hun verhaal.
Dit is wat mij betreft het āmooisteā stuk uit Over Mijn Lijk van alle seizoenen. Vond Patrick dit ook heel mooi oppakken:
Ik weet nog die scene met Yvon, dat een deelnemer de vierdaagse had uitgelopen en Yvonne de hele tijd te veel ruimte innam, terwijl hij gewoon met zn vriendin even wilde ontladen na alle spanning, maar Yvonne bleef maar vragen stellen ipv van hen gewoon het moment te gunnen.
Dat was echt cringe
Ja dit seizoen heb ik van de week terug gekeken. Echt tranen in mān ogen hoor. Wat een wijsheid
Jip Ik heb meermaals gelezen dat mensen hun kindje āJipā genoemd hebben door hem. Echt een bijzondere jongeman.
Welk seizoen/jaar was dit?
Voel me echt beetje sad door aflevering van vandaagā¦
Vroeg me eigenlijk af, filmen ze nu nog door? Of is het vanaf het moment dat ze beginnen met de afleveringen op tv, dat de opnames al gestopt zijn? (Omdat ze nu ook 2 weken overgeslagen hebben?)
Ik weet niet of ze nog door filmen. Ik dacht dat de break van de afgelopen twee weken was vanwege de Olympische spelen.
Volgens mij volgen ze iedereen een jaar. Ze zijn in 2020 begonnen dus denk het haast niet dat ze nog filmen. Lijkt me zelf voor de kandidaten (dit woord klinkt zo raar) ook heel zwaar als je langer dan een jaar wordt gevolgd.
Edit: oh Tim heeft ze 1.5 jaar gevolgd.
Volgens mij was Tim onlangs nog aan het filmen met Irene.
Het is natuurlijk ook enorm lastig in te plannen. Ofja het valt eigenlijk niet te plannen. Als er al 2 in 2020 zijn overleden. Vond deze aflevering ook weer zo verdrietig. Vooral dat van patrick raakte me, ik vond dat je nu echt zijn aftakeling en het leed zo goed kon zien, ook bij zn vrouw.
Trouwens bij irene zie je niks van haar thuissituatie? Of is dst al wel een keer in beeld geweest?
Pfoeh wat een aflevering. De dood van Kiki en Roy die vader word. Moest er wel een traan bij laten.
Dat zo achterelkaar vind ik wel mooi. Soort cirkle of life. Hoe cru ook.
Ja vond ik ook! Maar wel een heftig contrast
Ik zag op de insta van Tim Hofman dat hij een tattoo heeft laten zetten van het logo van āKus van Kikiā echt bijzonder. Het stukje tekst dat hij nu op zijn instagram heeft gezet over haar vind ik ook echt heel mooi en lief:
āde soms onvoorspelbaar donkere kant van bestaan toont zich op veel manieren, en een meisje van 16 dat zomaar sterft aan kanker is er daar een van. dat hoort niet, dat mag niet en het slaat nergens op. maar het gebeurt wel. het overkwam Kiki en haar naasten immers. het bijzondere is tegelijk dat Kiki die gitzwarte kant weer ontzettend mooie en felle kleuren wist te geven door wie ze was en wat ze zei. als je op je 16e al zo goed snapt wat leven is, wat leven kan zijn, dan verdien je het groots herinnerd te worden. ik hoop echt dat je dat achter je tvātjes in de hemel beseft, lieve Kiki. zo dapper als jij, daar zijn er maar weinig van; de manier waarop de dood tegemoet ging was daar toonbeeld van. opdat het daarboven is zoals je hoopte en je je vriendin, David Bowie, Prince en iedereen die je maar wil ontmoeten mag treffen. rust in alle vrede die je kan vinden, pak alle zon die je pakken kan. het was een eer om in het slotstuk van je leven naast je te mogen staan. proost op jou.ā
Heel mooi! Ben benieuwd hoe vol met tatoeages Tim staat als hij het programma blijft doen. Volgens mij heeft hij er al twee voor Jeroen, eentje voor Fabiƫnne en nu een voor Kiki. Wel echt prachtig en heel erg passend bij hem!
Ohh die vriendinnen van Kiki
Als het leven je laat struikelen, maak er dan een salto van.
Hemel, wat een krachtige mooie meid is die Kiki.
Edit: oh, sorry, ik weet niet waarom ik op jou antwoordt @TheFormerLipster. Was een losse opmerking.