Over mijn lijk

Nou echt hoor, vind dat hij het zo knap doet!

Oooh die laatste scène met het zoontje van Patrick en die helm en dat kussen… M’n hart :weary:

13 likes

Ik loop me toch een partij te huilen bij de ceremonie van Kiki… wat een prachtige ceremonie en wat een prachtmens is ze

2 likes

Wat een prachtige uitvaart van kiki :revolving_hearts: moest echt huilen bij het stuk dat haar moeder aan het woord was. Hartverscheurend.

5 likes

Jeetje die uitvaart van Kiki, zo mooi in de buitenlucht en bijna als een soort show/optreden met alle genodigden aan tafeltjes. Echt helemaal zoals ze was. En zo mooi gezongen door die vriendinnen,… tranen in m’n ogen :pleading_face:

12 likes

Dat zoontje met die helm en dan papa roepen. Echt zo verschrikkelijk, ik moest opeens zo huilen arm kind :sob:

14 likes

Hoe doen ze dat trouwens met de schermtijd van iedereen? In het begin dacht ik dat ze de ene week die kandidaten deden, en dan de andere week weer de anderen. Van bijvoorbeeld francis zie je niet zoveel, of ik beeld me het in.

Schrok wel een beetje van hoe mager jip was geworden. Ze is volgens mij echt door een hel gegaan. :sleepy:

2 likes

Ja idd dat dacht ik ook wat jij zegt van wie het eerst overlijd…maar idd roy komt ook veel in beeld. En het ligt waarschijnlijk er ook aan hoeveel behoefte ze eraan hebben. Nadat francis een goede uitslag had zeiden ze ook iets van, nou dan hoeven wij elkaar de komende tijd niet meer te zien. Vind haar trouwens ook altijd heel sterk overkomen.

2 likes

Ja echt een lieve man. Ik vraag me trouwens af of francis zelf nog mag rijden? Aangezien roy dat niet meer mag, is natuurlijk niet hetzelfde maar wel beide een hersentumor.

2 likes

Ligt er aan of je epileptische aanvallen hebt door de tumor of niet.

4 likes

En als de epilepsie onder controle is, mag je ook rijden (iig bij een man die ik ken, weet niet of dat standaard is), @Jumpsuit

2 likes

Ja je moet een bepaalde tijd aanvalsvrij zijn volgens mij, weet de termijn niet precies.

3 likes

Ja, klopt! Volgens mij was dat bij dit geval zes maanden oid.

Edit: ‘klopt’ staat een beetje raar, alsof ik aan jouw expertise twijfel en jij mijn bevestiging nodig hebt ofzo, haha. Zo is het iig niet bedoeld.

3 likes

Ik heb echt hysterisch zitten janken bij die laatste minuten, terwijl het eigenlijk ook heel mooi was. Arm mannetje, en arme papa en mama. Hartverscheurend

4 likes

Ik ook, dat arme kindje, die beelden hakten er flink in…

3 likes

Same here, wat moet je als moeder dan ook diep gaan zeg. Vond dat idee van het kussen wel heel mooi, dat hij als hij papa mist met hem kan knuffelen.

4 likes

Voor de mensen zonder Instagram, over Patrick heeft Tim ook iets heel moois geplaatst vind ik. Ik heb echt grote bewondering voor Tim, hoe hij dit programma doet.

“Patrick vertelde eens dat hij aan het sterfbed van zijn moeder met haar afsprak dat zij een seintje zou geven als er een hiernamaals was. dat is goed, zei zijn moeder. ze spraken een teken af, en zoals Patrick het vertelde gaf zijn moeder precies dat teken na haar overlijden. dat was niet alleen fijn voor haar, maar ook voor hem, zo zei hij. het idee dat er een mogelijkheid was dat hij na zijn leven hier bij haar terecht kon komen, gaf troost. (om die reden liet hij zich een paar maanden voor zijn overlijden nog dopen, in de hoop zo een ticket naar god’s achtertuin en zijn moeder te confiskeren, dat was een fantastische dag.) afijn, zoals ik dat persoonlijk vaker doe binnen het maken van dit programma, zet ik al mijn aannames over een hiernamaals of het ontbreken ervan graag even opzij, en hoop ik op alles dat hij bij zijn moeder zit. hand in hand, te turen naar zijn zoon, zijn vrouw, broer, vrienden en al het andere. Patrick, dank voor alle gesprekken, dank voor je openheid, je vriendschappelijke aanwezigheid. je was een pracht van een vent. blij dat ik, na maanden op 1,5 meter van je vandaan bewegen voor je stierf je hand nog heb mogen schudden. en zoals je moeder waarschijnlijk ook zou zeggen: je hebt het goed gedaan.:butterfly:

25 likes

Ik denk ook dat er een verschil is in wat wel en niet in beeld komt als er geen specifieke veranderingen zijn. Bijvoorbeeld met Franscis, als daar niet veel veranderd in de situatie heb je ook niet veel om te filmen/weer te geven.

1 like

Ik heb geen eens woorden voor deze aflevering. Wát een mooie, krachtige mensen. Wat een gemis. Prachtige uitvaart van Kiki zo tussen de bomen in de zon. Waar zo zo van hield. Haar dappere moeder en vriendinnen. En dan Patrick z’n overlijden. Z’n zoontje met die helm en knuffel. Breekt echt mn hart :broken_heart:

4 likes

Ik had bij deze aflevering heel erg het gevoel alsof Tim er echt tegenop zag om de laatste keer naar Patrick te gaan en dus ook definitief afscheid te nemen. Kreeg dat idee een beetje door zijn houding, wat hij zei… maar kan aan mij liggen

3 likes

Inderdaad, ik ook. Lijkt me ook echt heel heftig om te doen. In een relatief korte periode leer je iemand heel goed kennen maar je weet wel dat diegene zijn/haar leven veel sneller eindigt dan dat van jezelf. Terwijl je (bijna) even oud of ouder bent.

4 likes