Over mijn lijk

Ik vond deze aflevering ook heel heftig. Heel mooi hoe de ouders van Kiki er mee omgaan, dat ze kleine dingen zien of meemaken waardoor ze het gevoel hebben dat ze nog bij hen is. Maar pfoe, het moet ook zo ontzettend moeilijk voor ze zijn

5 likes

Pfff Jezus heb ook alleen maar gehuild. Prachtig afscheid voor Patrick. En die ouders van Kiki :broken_heart:, zo verschrikkelijk.

3 likes

Oh pff zooo heftig deze aflevering weer. Ook bij Patrick zo’n mooie uitvaart. En het bankje voor kiki, geweldig idee wow! Heb ook echt moeten huilen. Het verdriet is zo enorm voelbaar.

1 like

Hele mooie laatste aflevering! Tranen vloeide weer rijkelijk bij de beelden van de ouders van Kiki en de uitvaart van Patrick. Vind dat Tim het heel mooi heeft gedaan, stelt goede vragen en geeft op het juiste moment een knuffel of maakt een luchtige grap, heel knap!
Zo bizar ook te zien hoe onvoorstelbaar kanker kan zijn, dat het bij Irene binnen 3 maanden weer helemaal de andere kant op sloeg. Wat een rollercoaster om in te zitten zeg

4 likes

Net de uitzending terug gekeken, jeetje zeg. Heb echt gehuild. Wat een mooi programma en echt chapeau voor Tim.

4 likes

Ik wist trouwens niet dat jip al vanaf 2013 ziek is, jee wat heftig gewoon al 9 jaar. En telkens die onzekerheid.

4 likes

Ik was met de hond aan het wandelen en toen…

Er hingen ook nog hartjes in de boom erbij.

91 likes

Ach ik zie nu net dat de moeder van Irene overleden is :pensive:

https://www.instagram.com/p/CgmXjsxMbk2/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

4 likes

Ach… :broken_heart:

Wat mooi dat ze daarbij stilstaan.

3 likes

Ben benieuwd. Want ik vroeg me al af of ze sommige nog weer in een volgend seizoen gingen volgen. Want dat is volgens mij wel eens eerder gebeurd?

3 likes

Ik ben wel benieuwd, maar 8 delen klinkt wel heel lang voor een terugblik seizoen

1 like

Volgens mij is het zo’n 15/20 minuten per aflevering, dat was vorige keer dacht ik zo!

3 likes

Ja lijkt me ook. Maar miss dat ze ook per aflevering iemand volgen oid.

4 likes

Het valt me trouwens wel op dat er vooral updates van roy in de media komen? Rtl boulevard en weetikhet. En van die anderen niet? Zou dat door zn vrouw komen?

1 like

Denk dat dat wel komt omdat zij nu een meer “publiek” leven hebben en Annick nu influencer is. De andere OML’ers zijn wel meer teruggetrokken wat social media betreft.

Annick doet met ook steeds denken aan Lisette Lubbers (oud fotograaf, werkt veel samen met Kim Kötter). Beide uit Twente, gebruinde huid, suuuper blond haar en donkere wenkbrauwen haha. Ze hebben nu ook een samenwerking met presets die Lisette dan verkoopt :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Klinkt in ieder geval alsof het niet goed gaat met Irene, wat sneu :disappointed_relieved:

5 likes

Nou inderdaad. Dat zet je bij een programma als all you need is love maar niet bij zo’n persoonlijk en beladen programma.

5 likes

Vrijdag komt de eerste afl van de reünie online :purple_heart:

https://www.instagram.com/reel/CjlH8RCuBWi/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Heeft iemand gekeken? Ik heb nu alle 3 de afleveringen gekeken. De eerste alf. komen ze allemaal aan het woord en de afleveringen erna is het per kandidaat. Eerst komt de vrouw van patrick, aflevering erna komt roy, en volgende week irene. Met haar gaat het slecht :disappointed: ze gaven haar 3 tot 6 maanden met maximaal 1 jaar uitloop.
Vind het echt schrijnend, net je moeder aan kanker overleden en je weet dat jij volgt. Was haar vader niet niet ook al aan kanker overleden of?

4 likes

Dat van haar vader weet ik niet.

Ik vind het vooral ook lastig voor die zussen, je zou er toch bijna een schuldgevoel aan overhouden dat je moeder en zus hieraan (over)lijden en jij zelf niet? :disappointed_relieved:

2 likes