Over mijn lijk

Ja, haar vader is ook al overleden. Echt heel zielig, voor het hele gezin. Wat een ongelofelijke pech :frowning:

3 likes

Ach Irene is overleden :pensive: :purple_heart:

https://www.instagram.com/p/CmPKni2MFp4/?igshid=MDJmNzVkMjY=

2 likes

Kut. Kippenvel.

6 likes

Ach wat verdrietig :disappointed:

1 like

https://www.instagram.com/p/CmPN5TeocfM/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Ook een mooie post.

2 likes

Recht vanuit het hart. Wat mooi. Prachtige foto van haar ook op de eerste slide

Mooi ook hoe Tim de deelnemers soms ook nog privé spreekt, als vrienden. Dat hij écht een band met ze bouwt en niet alleen voor het programma

8 likes

Altijd kut als dit topic weer bovenaan staat :sob:

3 likes

Oh jee ook al weet je dat het eraan zat te komen toch schrik je ervan. :sweat:

1 like

Ja, in de reunie aflevering werd het wel duidelijk maar volgens mij komt dit nu nog sneller dan verwacht. Als je die tekst van Tim ook leest (laatst nog in de kroeg, nu in een hospice) dan wordt wel duidelijk hoe snel ze achteruit is gegaan.

Prachtige foto wel (die van Tim), veel sprekender dan die gepost is door OML zelf.

1 like

https://instagram.com/overmijnlijk?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Update over een nieuw seizoen. Eva heeft zelf al een groot account, waarschijnlijk kennen sommigen van jullie haar wel.

6 likes

Ja, ook zo’n verdrietig programma weer. Heb echt gejankt. Ik dacht eerst echt hoezo zo’n botte lul als paul de leeuw als presentator maar hij doet het goed vind ik.

2 likes

Ik vind juist Paul het enorm goed doen, echt een mooi programma.

1 like

Ja zeg ik ook! Maar paul was in het verleden niet altijd even handig met kinderen.

2 likes

Nee maar daarom was ik ook zo positief verrast over hoe hij het nu doet. Ook hoe hij echt toestemming aan de kinderen vraagt om het over hun te hebben.

3 likes

Morgen begint het nieuwe seizoen weer voor degenen die het volgen.

Ben wel weer ‘‘benieuwd’’ naar de mensen en de verhalen, maar vind het het ook wel weer confronterend altijd.

1 like

Ik zit altijd even in tweestrijd. Ik voel me ook zo’n ‘ramptoerist’ ofzo… uiteindelijk kijk ik het toch vaak wel.

3 likes

Ik twijfel heel erg, aan de ene kant wil ik dit programma mijden als de pest en vind ik het te confronterend en komt het veel te dichtbij. Aan de andere kant zou ik juist willen kijken zodat ik er misschien dingen uit kan halen en op deze manier voor mijn vriendin er beter kan zijn

1 like

Ik heb vanmorgen gekeken. Ik kijk als ik alleen ben want dan kan het net zo vaak op pauze als ik wil zodat ik er even bij weg kan ofzo. Het begon echt meteen heel heftig. Wel prachtig gemaakt weer, elk seizoen opnieuw respect voor de mensen die hun verhaal durven delen

10 likes

Ik twijfel ook elk seizoen weer. Ik vind het trouwens zeker niet onder ramptoerisme vallen aangezien die mensen zelf er bewust voor kiezen om hun verhaal te delen en daar ook kracht uit kunnen halen. Als ik het niet kijk voelt het alsof ik zelf mn kop in het zand steek ofzo. En elk seizoen denk je weer, jeeeetje hoe oneerlijk is het leven. Al weet je dat natuurlijk wel maar het komt dan extra hard binnen. Ik keek op de instagram van Eva, die deelt veel. Heftig om te zien. Bij longkanker denk je ook eerder aan iemand van 70+ die zn hele leven als een ketter heeft gerookt.

Weet nog dat ik vroeger dacht als iemand van 30+ meedeed, hoezo doet die mee die is toch niet eens jong?! Smh

4 likes

Zit aflevering 1 te kijken en binnen 5 minuten rollen de tranen als over mn wangen. Wat een intens heftig programma is het toch

4 likes