Over mijn lijk

Nou inderdaad, wij zeiden ook al: meteen zo’n heftig begin.

Eva volg ik al een tijd op instagram en wist niet dat zij meedeed. Ik ben benieuwd wat we gaan zien.

Ik ben zijn naam kwijt, die jongen met hersenkanker geloof ik die net een epileptische aanval had gehad en bang was dat het terug was. Die moest voor het gesprek nog zo een lange gang door met die arts en gelukkig gaf de arts ook meteen tijdens het wandelen aan dat er goed nieuws is. Maar dit is toch echt vreselijk als je zo’n gesprek gaat hebben maar eerst nog een km lange gang af moet met je arts naar zijn kamertje

1 like

Kijkt iemand ook nog? Ben nu bezig met aflevering 5. Och wat heb ik met ze allemaal te doen. Die arme Eva, om op je 24e met zulk nieuws te moeten leven. In de video is ze bang dat ze de 25 niet gaat halen maar die heeft ze gelukkig gehaald :heart: En wat een lieve vrienden van Jegor dat ze allemaal mee gaan naar Frankrijk. Wat is een goed support-systeem om je heen dan ook belangrijk he…

12 likes

Ik wilde precies hetzelfde zeggen. Kijkt iemand nog? Het is al zo vreselijk als buitenstaander om te zien hoe graag iemand eigenlijk nog wil leven, zoals bij Eva. Hartverscheurend. Bij allemaal uiteraard. En ik heb echt zoveel bewondering over hoe Zoe ermee omgaat. Wat een mooie wijze vrouw was ze.

1 like

In de preview zag ik dat ze zei toch weer verliefd te zijn geworden. Ik ben benieuwd hoe dat zit want dat lijkt me toch een partij complex als je weet dat je binnen een paar maanden doodgaat.

1 like

Oh ik dacht dat de nieuwe afl vanavond komt! Dan ga ik zometeen in bed de nieuwe afl kijken denk ik

Lees net op de insta dat Francis, van vorig seizoen, is overleden :pensive:

3 likes

Ik zat zo erg na te denken over dit seizoen dat ik even niet begreep wie je bedoelde.

Linkje

1 like

Ach Zoë dat meiske :pleading_face: In je hoofd nog zoveel plannen en dan je lijf dat niet meer wil
Heb er met tranen naar gekeken

2 likes

Ja zo mooi, ik vind ook dat Tim het fantastisch doet trouwens

5 likes

Tim is echt mijn favoriete presentator van OML. Sowieso groot fan, maar dit doet hij echt zó goed!

18 likes

Ik dacht altijd kan niemand beter zijn dan Patrick Lodiers, maar Tim is diegene die beter is. Hij stelt altijd de juiste vraag, maar is ook stil op de juiste momenten, kan het ergens toch weer luchtig houden. Vind het zo knap van hem en dit moet zo tering zwaar maken om te maken.

Ik ben de aflevering op mijn eigen tempo aan het terugkijken. Ik vind het soms best zwaar nadat mijn man kanker gehad heeft. Met hem is gelukkig alles weer goed, maar dit programma haalt wel weer zoveel spanning terug, dus kan niet alles in 1x kijken.

Net de aflevering gekeken waarin Jegor met Tim op het strand zit en dat hij boos wordt omdat mensen zeggen sparen voor later en vind dat ik weer zo een mooi moment. Het is mega verdrietig waarom hij daar boos om wordt, maar dit zou een moment moeten zijn waar meer mensen naar kijken en naar gaan leven.

14 likes

Tim doet het idd fantastisch. Met Patrick Lodiers heb ik nooit gezien. Maar wat een verademing toch met Valerio. Dat is een veel te grote droogkloot voor zo’n heftig emotioneel programma. Hij presenteert nu echte meisjes in de jungle. Ik dacht gelijk, ja dat past wel bij hem. Ik las wel ergens dat Tim dus dan buiten de opnames ook contact met ze heeft. Ook wel logisch want er kan zomaar ineens snel iemand te komen overlijden maar dat lijkt me voor hem ook heel zwaar. Dan moet je eigenlijk altijd paraat staan.

2 likes

Wat hartverscheurend bij Jeffrey :sob:

7 likes

Ja ik moest huilen, sowieso bij elke aflevering maar bij hem zag je de aftakeling zo erg. Heel confronterend om te zien.

Maaike gaan ze dus nu niet meer volgen begrijp ik? Of misschien alleen een korte update?

1 like

Ik schrok zo er was echt niks van hem over :pleading_face:

Vorige week begreep ik bij Maaike dat ze elkaar een tijd niet zouden zien omdat ze zo goed gaat, misschien in de laatste aflevering nog even een update?

1 like

Ja, hoe Jeffrey in de eerste aflevering nog vol energie naast Tim stond op het voetbalveld en dan nu aan de eettafel zo vermagerd. Schrijnend. En alsnog zo bezig zijn dat hij het huis goed achterlaat voor z’n vrouw en kinderen.

Ik denk idd dat ze Maaike dan misschien in de laatste aflevering nog laten voorbij komen.

3 likes

Vond het echt weer een heftige aflevering gister. Je zag Jeffrey inderdaad helemaal aftakelen, en dan toch nog dat huis zo graag klaar willen hebben voor z’n vrouw en kinderen. Volgens mij deed het hem trouwens best pijn dat ze vader niet meer wilde spreken op z’n begrafenis? Vond het best ongemakkelijk aanvoelen, hoe hij dat ook even zo tussen neus en lippen door zei.

Oh ik kreeg meer de indruk dat ie het moeilijk vond dat zijn vader zo’n verdriet had om de hele situatie, maar dat is mijn interpretatie natuurlijk

10 likes

Ik vond het zo heftig om Jeffrey zo te zien aftakelen, helemaal zwak en sterk vermagerd. Ook dat stukje dat ze als gezin bij het graf staan van zijn opa. Het moet voor Tim ook heftig zijn maar heel erg mooi dat hij nog voor de laatste keer zijn hand vasthield :sob:

2 likes

Ja, ik kreeg eerst ook de indruk van, nou oke, dat zegt zijn vader even tussendoor dat hij niet gaat spreken bij zijn uitvaart. Zo kwam het een beetje over, maar ik denk dat Jeffrey natuurlijk weet hoe ontzettend zwaar het ook voor zijn ouders moet zijn om je kind te verliezen en te moeten begraven. En zijn vader had dan wel een fotocollage gemaakt met muziek erbij. Vond het goed van zijn vrouw dat ze vroeg of Jeffrey het zelf nog wilde zien wat zijn vader op zijn uitvaart wilde laten zien.

3 likes