Ik vond het ook heel heftig toen Jeffrey zei dat hij het nieuwe toilet niet meer zou meemaken terwijl dat iets van 10 dagen later zou zijn. Gewoon het besef dat je leven nog een kwestie van dagen is.
Ik hoop vooral dat hij niet teveel pijn heeft geleden tijdens zijn overlijden. Tim vroeg dat nog bij z’n afscheid. Ik heb m’n eigen opa zo enorm zien lijden voordat hij dood ging. Dat gun je niemand.
Ach de man van Eva, je voelt echt zijn pijn
Ja echt verdrietig van Jeffry. Ik vind zijn vrouw trouwens echt indrukwekkend hoe helder ze erover vertelt terwijl ze er midden in zat. Echt een lieve sterke vrouw, lijkt me zo heftig wat haar en haar kids overkomt
Deze kwam wel binnen, ook dat feest van eva, hoe ontzettend blij ze is met een uitslag alleen omdat het stabiel is… ik vind het zo heftig dat ze wrs gewoon geen 26 wordt
Nee dan wordt ze toch 25? Het duurde nog een maand voordat ze 25 werd. Of was dit al een jaar terug?
Het is idd een jaar geleden!
Aha vandaar!
Ze is 11 mei jarig zag ik op insta.
Ik loop een paar eps achter maar ik vind het verhaal van Eva zo erg. Ik volg haar al een tijd omdat ik haar toen ergens bij Tim voorbij zag komen of op een OML pagina. Maar zij lijkt tegenslag op tegenslag op tegenslag te krijgen. zo oneerlijk allemaal.
Pfoe ik had nog niks gezien van dit seizoen maar bij mij komt het verhaal van Maaike enorm binnen. Ik zit nu te kijken dat ze die kaarten voor haar kinderen schrijft. Ik heb ook een j/m tweeling en het idee dat je ze achter moet laten, manmanman wat een verdriet
Poeh, ik kijk nu de aflevering van eergisteren, dat de ouders van Zoë zelf haar kist naar binnen schouderen op de dag van de uitvaart wow… Je vraagt je op zo’n moment altijd af waar mensen het vandaan halen hè.
Excuus voor dubbelpost; maar ach die arme Jeffrey, en zijn vrouw, en zijn vader… wat een verdriet. Hij is er echt slecht aan toe… Ik vind het bijzonder dat dit ook wordt laten zien in het programma, want over het algemeen word je daar als mens niet zo mee geconfronteerd, hoe iemands einde (/laatste weken/dagen) eruit ziet. Ik werk in de uitvaartbranche dus ik heb er vrijwel dagelijks mee te maken en de dood, en praten over de dood, is voor zoveel mensen niet vanzelfsprekend. Ik vind dit programma echt wel uniek in zijn soort. Heel mooi, ontroerend, bijzonder. En Tim vind ik by faaaaar de beste presentator tot nu toe!
Oh nee wat vreselijk om Jeffrey zo te zien. En de uitvaart van Zoë. En het feest van Eva. Wat een verdriet zulke mooie mensen
Pff naast dat ik moet huilen voel ik me ergens zo boos, wat een kutziekte is het toch
Edit; ach dat zoontje van Jeffrey bij het graf als hij zijn papa hoort praten. Mannetje krijgt alles zo bewust mee. Zo pijnlijk.
Mag je je alleen aanmelden als je kanker hebt? Of ook bv andere ongeneeselijke ziektes zoals ALS oid? Ik vroeg mij dat af omdat je eigenlijk vaak alleen mensen die (tot groot verdriet natuurlijk, kutziekte) kanker hebben, maar er ook andere ziektes zijn waarvan je weet dat je (snel) komt te overlijden?
Ja ik vond dat ook moeilijk om te zien, dat jochie met dat serieuze koppie heel de tijd. Maar wel mooi hoe ze er als gezin mee omgaan
Volgens mij mag het ook met een andere ziekte. Want een paar jaar geleden was er ook een deelneemster dat geen kanker had, maar wel een andere dodelijke ziekte (later bleek dit in haar geval gelukkig niet dodelijk te zijn). Uit mijn hoofd was haar naam Chelsey oid.
Aflevering 27-2
Wat een naar weer op de begrafenis van jeffrey, daar wordt het altijd nog 20x zo heftig van
O wat vreselijk zeg, hoe zijn vrouw daar ook loopt in haar eentje en haar speech op de begrafenis
Ik vond het niet zo’n interessant seizoen maar heb deze aflevering echt tranen met tuiten gehuild om de ouders en vriend van Zoë en de uitvaart van Jeffrey.