Over mijn lijk

Hebben jullie de podcast al geluisterd?
Voelt raar om te zeggen maar ik vond het mooi en interessant hoe de vaders hun ervaring met een ongeneeslijk kind zo onder woorden kunnen brengen.

8 likes

Wat een lieve, ontroerende speech van de vrouw van Jeffrey zeg. Wat enorm knap :gift_heart:

8 likes

Ja vond het ook zo knap dat ze sprak op de begrafenis. Lijkt me zo moeilijk.
Vond het echt weer heftig gister, vooral veel gehuild bij Jeffrey.
Eva vind ik ook zo’n tof stoer wijf, zo positief. En hoe bijzonder van Maaike dat zij waarschijnlijk niet meer ongeneeslijk ziek is.

8 likes

Oh die arme ouders van ZoĆ«, ik heb zo met ze te doen :broken_heart: Je enige kind verliezen op zo’n jonge leeftijd pfff wat moet dat verschrikkelijk zijn.

7 likes

Ja jeetje, en hoe zwaar moet het zijn geweest dat je als laatste keer met je kind aan tafel zit voor het avondeten. Met de gedachte dat ze er over een paar uur niet meer is. Dat kan je toch niet bevatten.

Mooie speech van de vrouw van jeffrey, heel knap gedaan. Wel hartverscheurend hoe ze dan alleen met die kinderen in de regen voor de kist loopt.

8 likes

Dat het zoontje van Jeffrey ook mee de kist naar binnen tilde. :sob:

5 likes

Vind het ook zo sneu voor dat jochie :pleading_face: die maakt alles al zo bewust mee op een veel te jonge leeftijd. En wat aandoenlijk dat dat dochtertje graag bij mama op de arm wilde tijdens haar speech*. Alsof ze dat echt aanvoelde dat ze zo verdrietig was. Vond dat ergens wel bijzonder.

3 likes

Ik vind sommige mensen echt zo wonderlijk.
Eva (longgeneeselijk) deelde dat ze gek wordt van de vraag ā€œhoe gaat het met jeā€. Ze vertelde daarover op de radio bij Mattie en Marieke.

Antwoord iemand dat ze dat inderdaad een gekke vraag vindt omdat Eva al zo veel deelt. En dat dat in principe genoeg is. Maar dat als Eva een tijdje niets heeft gedeeld dat ze dan toch maar een DM stuurt om te vragen hoe het gaat. En dan voegt ze daar in haar reactie aan toe dat ā€œEva dat toch niet erg vindt, want je bent een fan en je leeft meā€

Excuse me… alsof sommige mensen geen onderscheid kunnen maken tussen mensen die je daadwerkelijk kent en mensen die je alleen via Instagram kent.

5 likes

Wat walgelijk ook om dit te zeggen over iemand die ongeneeslijk ziek is.

12 likes

Volgens mij had ze tijdje geleden iemand die zich voor deed als haar zusje en een fake account maakte, hoe erg is dat?

1 like

Wauw dan heb je echt geen geweten.

2 likes

Leven naast de dood heet het, echt een goede naam vind ik. Vat precies de essentie van het programma.

Ik vind dat de mensen die meedoen er supergoed over kunnen vertellen, echt knap

3 likes

Je hebt ook nog een ander programma over de dood nu, Een goede dood heet het geloof ik. Er worden in ieder geval mensen gevolgd. Binnenkort ga ik het kijken.

3 likes

Ach ik lees net op instagram dat Eva uitbehandeld is. Zo verdrietig.

Weet iemand wanneer de reünie van over mijn lijk op tv komt?

Niet! Het is via NPO start te kijken. Nu de eerste aflevering.

Ze hebben dus 2 afleveringen of nog meer? Weet iemand dat?

1 like

Volgens mij drie!

2 likes

Lees nu dat het in het ergste geval nog een paar weken zijn voor haar… Wat vreselijk :cry:

Sinds de boekaankondiging heb ik het idee dat ze de lancering zelf niet meer zal meemaken. Slaat nergens op, behalve dat het een lotgenoot van haar ook overkwam. Een man, werkte bij RTL Boulevard, ben zijn naam nu kwijt, maar hij is ook komen te overlijden voor de boeklancering geloof ik. Ik vind zijn boek trouwens wel een aanrader. Voor Eva vind ik het heel verdrietig dat ze denkt de Kerst niet meer te halen. Rond feestdagen overlijden heeft ook nog eens een extra lading. :disappointed_relieved: Hopelijk slaat de prednison aan en haalt ze het nieuwe jaar nog.

1 like