Zo sneu idd voor Eva. Zie het nu op Instagram.
Vandaag was de boekpresentatie van Eva.
Ze hebben hem flink naar voren gehaald, eerder zou die 15 december zijn.
Zo sneu de hele situatie maar wel mooi en fijn voor haar dat ze het nog wel kan meemaken.
Ja las zelfs dat het eerst as zaterdag zou zijn, maar nu alsnog naar voren is gehaald.
Heel fijn dat ze het inderdaad nog kan meemaken en haar boek ook echt in handen heeft
Eva heeft vandaag haar laatste door haar zelf geschreven bericht op Instagram gezet (staat in de tekst). Hartverscheurend hoe snel het nu lijkt te gaan.
Eva is overledenā¦
Eva is overleden⦠Zo ontzettend sneu
Voor mijn gevoel stond ze gisteren nog op het televizier gala. Bizar hoe snel het dan toch kan gaan.
Jeetje⦠Het is echt héél snel gegaan ineens.
Pff deze hakt er wel even in.
Ik heb er kippenvel van, wat is het snel gegaan.
Ben wel echt geschrokken, het ging ineens zo snel. Had haar veel meer tijd gegund.
Maar vind het echt naar om te zien dat haar hoeveelheid volgers nu lijken te stijgen. Ze zat eerst rond 504k, nu 511k⦠viel mij op omdat na het plaatsen van een reactie het getal ineens veranderdeā¦
Mooi bericht ook van tim Hofman
Gadverdamme ik heb nu al meerdere berichten op LinkedIn gezien van mensen die Evaās dood en haar uitspraken gebruiken om een linkje te maken naar hun werk. Inclusief foto. Zo walgelijk misplaatst.
Wat zijn mensen toch kut
Waarom vinden jullie dit zo negatief eigenlijk? Misschien willen mensen op die manier steun betuigen oid? Haar overlijden stond ook op de NOS, dus wie weet zitten er ook veel mensen bij die haar nog niet kenden. De dag voor haar overlijden werd er ook door NOS Stories aandacht aan besteed.
Waarom ga je iemand volgen die overleden is? Er komt toch niks meer op dat account. Denk dat dat het punt is
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat mensen hierheen komen posten over iemand die overleden is die je niet kent? En om dezelfde reden dat iemand die ongeneeslijk ziek is überhaupt een half miljoen volgers heeft (en vervolgens in bijna al haar laatste berichten moet benadrukken dat de betrokkenheid van mensen echt te ver gaat)
Ja lijkt me echt verschrikkelijk. Ze postte ook wel eens dat mensen haar berichten gingen sturen als ze een dagje niks had geplaatst. Alsof zij ze een soort verantwoording schuldig was.
Maar wat verwachten die mensen dan?! Een berichtje terug met āja ik ben inderdaad overleden, bedankt voor je medelevenā ???
Ja dan was ze bijv een dag weg ofzo. Ze had toen ook wel geschreven dat ze daar nooit op zou reageren. Ik zou echt gek worden. Ben je even wat leuks aan het doen krijg je allemaal wildvreemden met: 'Gaat het wel goed??? Ik maak me zorgen!!!