Ik lees een boek waar de nieuwe hoofdstukken niet op een nieuwe pagina beginnen. Zo irritant.
Wen je vanzelf aan. Hier doe je het zelfs zonder paginanummers
Ik dacht wel redelijk over mijn migraine aanval heen te zijn en had haast geen eten meer in huis dus gewapend met pet en zonnebril richting supermarkt, maar ik moest bijna kotsen in de ah door de zweetlucht van de mensen daar dus nu zit ik weer thuis met de gordijnen dicht
Ik heb een beetje medelijden met mezelf want het is wel echt lekker weer.
Die rotvliegjes en muggen.
En ja, ook de mensen die dan zeuren dat er te weinig insecten zijn. Nou, daar bedoelen ze vast niet dit soort stomme beesten mee.
Mijn verkouden vriend, hoewel het heel vervelend voor hem is, irriteer ik me zo aan dat hij dan zo half hoest/neus ophaalt zodat het niet echt zin heeft en een halve minuut later weer moet…
Moet me ook echt inhouden om geen moederlijke bemoeierige opmerkingen te maken de hele tijd, dus ik ga maar even iets anders doen haha. Vind het trouwens ook ergerlijk dat ik me hier zo aan erger.
Sorry, is weer terug. Kan niet in juiste volgorde helaas.
Ergeren is te zacht uitgedrukt, maar WTF is die FvD campagne tegen het gebruik van zonnebrand echt? Ik vind het echt bijna misdadig.
Ik heb m nog niet voorbij zien komen. Wat doen/zeggen ze?
Ik dacht eerst dat het een grapje was. Edit: Die Eva Vlaardingingerbroek is natuurlijk opgestapt bij FvD, maar het zit blijkbaar wel in die hoek. Nu met betere bron.
En nog een bonusfoto om het beeld compleet te maken.
Maar deze foto schijnt wel geshopt te zijn. Hij had een shirt aan met daarop: Stop de lockdown.
Verder wel compleet debiel ja.
Ik heb een nieuwe gezichtsscrub maar er zitten echt weinig korrels in. Hallo als ik scrub koop wil ik ook dat het lekker schuurt
Ik heb een of andere onderhuidse puist op mn onderrug die echt gigantisch pijn doet als ik er tegenaan kom, waar ook niks mee te beginnen is
Aan mezelf
Dat ik zo dom ben geweest om mijn nieuwe telefoon (die gisteren binnen is gekomen ) in de buurt van mijn baby te laten… die hem vervolgens over de vloer heeft geschuurd. Waardoor er nu ontzettend veel krassen op zitten aan de voorkant.
En ik heb serieus duizend verzekeringen, maar geen enkele zal dit vergoeden
Inhouden van zijn/haar zakgeld
Ja als ze dit een maand eerder had geflikt, had ik gewoon ipv een testament een nieuw scherm aangeschaft Net even gekeken en een officieel scherm is €371
Niet via inboedel verzekering (en zeggendat je het hebt laten vallen)?
Neee staat helaas in de polis dat schade aan tablets en telefoons niet is gedekt Probeer het maandag even bij m’n aansprakelijkheidsverzekering en anders gooit m’n dochter vast nog wel met de telefoon waardoor m’n telefoonverzekering wel ingeschakeld kan worden
Auw
Wow is dit door toedoen van een lief klein schattig baby’tje
Zo ziet die er van mij niet eens uit na 7 x van de trap laten vallen en 20 x op de stoep