Hier is een plugin voor! Marktplaats zonder spam. Die filtert alle advertenties van bedrijven eruit.
Tot nu toe elk uur kunnen zien. Zo’n pijn in mijn hoofd en keel, en elke beweging maakt het nog erger. Echt met de minuut voel ik me slechter.
Publieke omroepprogramma’s die echt heel erg publieke omroep zijn
Echt genant gewoon. Kijk een dansshow van de ntr en ze hebben allemaal 80’s muziek onder hiphop choreo’s gezet? Dus je ziet al die mensen mega expressief bewegen en terwijl je totaal iets anders hoort.
Ja ik dacht ook dat dat het misschien zou kunnen zijn. Of anders heb ik mijn skin barrier doorgebroken. Daar lijkt het eigenlijk ook wel op na wat googelen, want ik heb ook allemaal rooie plekken en bobbels ineens, en het brandt en jeukt
oh nee dit is fantastisch
m’n favoriete vibe
wtf heb een brie bij de ap gekocht maar hij is ZO VIES??? komt ook een raar soort gaslucht vanaf idk mik m maar de prullenbak in
had zoveel zin in m’n brie tosti🤬
Was het niet boerenbrie? Ik heb die ooit eens per ongeluk gekocht en het was echt walgelijk
sorry maar dit was echt je eigenste schuld!! Wat had je gedacht van de AH lower level brie??
ik weet het sorry maar ik durf nu even geen andere brie te eten
ik dacht zal wel prima zijn als tosti brie
Ik wou vanavond misschien nog even gaan dansen maar nu zie ik dat het uitverkocht is en dat ze alleen nog een ‘beperkt aantal’ doorsale tickets hebben, dus als ik wil gaan moet ik echt op tijd gaan (en met het risico dat ik niet binnen kom). Maar ik had juist zin om lekker last-minute ergens op de avond te beslissen of ik ga en nu komt er alweer een hele planning bij kijken
Euroshopper
(Er was geen betere afbeelding beschikbaar )
Met vrienden hebben wij nog een tijd de Euroshopper challenge gespeeld. Dan moest je aan de hand van hun minimalistische productafbeelding, in dit geval een driehoek, raden om welk product het ging.
Hele avonddienst druk en weinig tijd om te eten dus de hele avond er naar uitgekeken om op de terugweg een patatje te halen op het station. Is de Smullers een kwartier voor sluitingstijd al dicht ben woest
mis echt de tijden dat de smullers tot laat open waren
Ja daar zat ik dus ook aan te denken, in mijn herinnering waren de Smullers en Burger King echt tot midden in de nacht open? Nu alleen de döner company tot half 1 oid. What happened
Onaangekondigde visite van schoonfamilie.
die lucht in de xenos??? echt een migraine inducing geur die ze daar rond sprayen/branden idk
Ik moest er in de Xenos altijd van poepen. Ik heb geen idee waarom dat mijn darmen triggerde