Waar erger je je aan? #19

Je hebt ook een variant waar je moet kiezen wat vaker gegoogled is.

5 likes

Hoe heet ie in de app store?

1 like

Het is een website

1 like

Dit is leuk!

Doet me ook denken aan GeoGuesser, daar was ik echt een tijdje verslaafd aan

4 likes

Oh wacht dan heb ik misschien iets anders? Ik heb een app gedownload die Higher or Lower heet

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Pakketjesirritaties

Denk dat het deze is (maar zie nu dat die ook een app hebben dus misschien is het wel dezelfde?)

2 likes

Ja dan is het dezelfde

4 likes

Ik bracht m’n kind vanochtend naar school en kom thuis met hondenpoep onder m’n schoen.

Ik loop niet in de berm, ik loop niet over gras, ik woon niet achteraf. Iemand laat z’n hond gewoon schijten midden op de stoep in een woonwijk. Zo iemand verdient echt eeuwige jeuk en korte armen en een menu van drie keer daags lauwwarme hondenpoep.

7 likes

Of het is kattenpoep

1 like

Nee dit is wel echt hondenpoep

4 likes

Die beesten zijn echt mijn ultieme ergernis.

4 likes

Huh haha ik heb een kat nog nooit op steen/beton zien poepen.

20 likes

Bij ons op de looproute ligt het ook bijna altijd wel, terwijl er ook overal borden langs de route staat dat er een opruimplicht is en prullenbakken met daarboven zakjes die ze kunnen pakken. Echt om heel boos van te worden!

4 likes

Die poepen niet midden op de stoep

7 likes

Ik vind in het algemeen dat er overal weer opvallend veel hondenstront op straat ligt. Misschien omdat het even wat minder vaak regende dat het niet wegspoelde ofzo? Ook overal van die meters lang doorgelopen sporen kak :nauseated_face: zo asociaal

21 likes

Ja dit viel mij ook al op! Echt overallllllll hondenkak.

1 like

Ik pas wel eens op een hondje en heb wel eens in de poep van een andere hond gestaan bij het opruimen van zijn poep… en hier staan ook overal van die hondenpoep bakken

Past wel bij mn beeld dat NL steeds asocialer is geworden sinds Wilders aan de macht is.

6 likes

Ugh een vrouw op straat laatst was heel hard aan het verkondigen dat ze haar hond zn stront nooit opruimde, want ze betaalde toch al hondenbelasting! :roll_eyes:

1 like