Haha wat een leuke familie. Mijn vriend vertelde laatst dat zijn vrienden vroegen wat ik eigenlijk deed en dat hij toen ging proberen mijn PhD uit te leggen. Toen wilde ik natuurlijk weten wat hij gezegd had en dat was ook zo lief (en nog best accuraat) 
Ik leef met je mee, ik zat ik een paar maanden geleden ook zo toen ik wachtte op een grant waar mijn PhD van afhing. Op van de zenuwen, 10x per minuut mail checken, niet kunnen slapen enz. Bij mij pakte het uiteindelijk goed uit, bij jou vast ook! Succes 
Gefeliciteerd!!
Proficiat!! Ik was al het hele weekend dit topic in de gaten aan het houden voor dit nieuws haha.
Gefeliciteerd!!!
FUCKING VET GEFELICITEEEEEEERD! Heel goed gedaan!!!
Gefeliciteerd @Ovenschaal !!! Echt ontzettend knap gedaan! Zou wel een masterclass grant proposals schrijven bij je willen volgen hoor 
Ik wil ook meedoen met deze masterclass!! hahaha
Wat een goede tips, bedankt! Ik heb ze ook even gecopy-paste in een bestandje en ga ze zeker naleven.
Heel fijn dat jullie zo meedenken!
En @Ovenschaal WOW wat goed zeg, gefeliciteerd!!!
(Oei oeps ik tagde eerst @Broodrooster, ik haal jullie nicks soms door elkaar aangezien jullie beide in keukenkastjes te vinden zijn ^^).
Wat goed!!! Gefeliciteerd!
Wauw heel knap!! Gefeliciteerd 
Yessss wat goed! Gefeliciteerd!!!
Ik vind dit echt supertof voor je, helemaal verdiend voor onze forum-Diederik! 
Super verdiend hoor en laat de anderen maar lekker jaloers zijn. Hoort er beetje bij ik dat wereldje.
@Ovenschaal Wat harte gefeliciteerd! Vier dit uitgebreid!
Ik heb een vraagje over publicaties. Wat is gebruikelijk wat betreft het aantal publicaties. Een vriendin van mij vertelde dat ze er 4 had. Moeten dat 4 van hetzelfde onderwerp zijn. Wat doe je met publicaties die niets te maken hebben met het onderwerp waar je op promoveert. Tellen die mee of niet?
Bij ons tellen publicaties alleen mee als ze in je boekje staan dus ze moeten wel (enigszins) hetzelfde onderwerp zijn, ik zou denk ik zelf ook niet zo snel tijd besteden aan publicaties die ik daar niet voor mee kan tellen haha
Hoe bedoelen jullie meetellen? Om te mogen promoveren? Bij ons hoef je geen publicaties te hebben om te mogen promoveren. Verschilt denk ik per land/universiteit/werkveld dus ik zou het voornamelijk ook even met je collega’s hierover hebben!
Wat mega goed! Gefeliciteerd! 
Je moet in het reglement van het universiteit waar je aan verbonden bent kijken. Bij mij EUR/EMC was het toentertijd zo dat je 4 publicaties moest hebben als 1e auteur (of evt
2e auteur) in het 1e kwartiel. Terwijl op onze afdeling het wat strenger was minimaal 4 als 1e auteur in het 1e deciel (!). En wel allemaal die relevant waren voor je onderwerp. Uiteindelijk keurt je promoter het goed of niet.