Iemand ervaring met een hybride openbare verdediging? Mijn verdediging gaat volgende week dus fysiek in een zaal door (met een beperkt maximaal aantal genodigden) met een livestream.
Vanwege de Corona-situatie en het feit dat ik in het buitenland woon, verwacht ik heel weinig mensen ter plekke, behalve wat collegaās en mān ouders enzo, maar het wordt nu voor andere vrienden en familie dus wel ineens heel makkelijk om erbij te zijn (online), waar het normaal veel te ver weg zou zijn. Ik vind het half-half idee een beetje creepy ofzo?! Lol! Ik heb het idee dat ik het chiller vind als iedereen elkaar op een scherm ziet, of real life, maar het idee dat mensen mij zien en ik hen niet en mezelf niet vind ik maar weirdā¦?
En ik hou al zo van voor groepen praten (not).
Naja, het is misschien dan wel weer iets boeiender dan dat de publieke verdediging gewoon weer een soort droge herhaling van de interne verdediging zou zijn: volledig online, probeer ik maar te bedenken, al is er dus ook geen receptie of niks.
Naja, survival mode maar weer. Ik had de hele boekjesregelstress echt onderschat (er zit hier maar een maand tussen interne en openbare verdediging en ik had daar nog de kerstvakantie tussen), en toch allemaal van die kleine dingen die bij elkaar weer veel werk worden. Ik ben er zoooooooooooo klaar mee en had vanmiddag voor het eerst bijna een serieuze paniekaanval. Er gaat vanalles mis en het is maar de vraag of de boekjes klaar zijn voor de verdediging, kans lijkt me klein⦠En dan moet ik me komende week ook ook nog weer opnieuw gaan oppakken om dingen geen lezen en again een presentatie maken (of ja, de huidige aanpassen).
Blegh, echt een off-day/week hier haha, ben blij als dit voorbij is.