Ik snap heel goed dat je dat niet prettige manier van werken vindt, het klinkt ook niet als een al te beste supervisor. Vervelend zeg dat je niet wat meer gesteund wordt, is je promotor een beetje ok? Als die ok is, zou je het via hem/haar kunnen spelen, bv door te benoemen dat je door haar geelleboog wat blokkeert en je je afvraagt of het gebruikelijk is dat jij een stuk afmaakten zij haar naam erop zet. oid. Het gaat ook overigens tegen de regels van wetenschappelijke integriteit in om je naam op een âafâ stuiven je promovendus te zetten en ik vermoed dat er veel onzekerheid onder dat ge-elleboog ligt. Hoe moeilijk het ook is, voor competitie heb je twee personen nodig en ik zou echt proberen om er niet in mee te gaan, er is genoeg voor iedereen en zoân vibe zou ik ook proberen uit te stralen naar haar. Ik zou aan haar uitleggen wat je nodig hebt om goed te werken, Bv elke drie weken overleg/update, bespreken en input van haar op opzet studie of outline stuk, suggesties voor literatuur en cursussen om je verder te ontwikkelen en een sparringpartner voor het schrijven van het stuk. Als zij je dat niet kan bieden, kan je haar vragen je door te verwijzen naar iemand anders. Je hebt als promovendus recht op begeleiding en iemand met een PhD op zak zou moeten begrijpen dat het hebben van zoân titel geen privilege is, maar je daarmee een grote verantwoordelijkheid draagt.