Ze werkt niet meer op onze locatie dus ik heb haar vaak gemaild en in mijn mails meetings voorgesteld maar mijn mails worden volkomen genegeerd. Af en toe duikt ze op het werk en dan verwacht ze soort van dat we even overleggen, maar dan heeft ze ook andere meetings gepland staan. En dan stel ik even een paar vragen en krijg ik wel wat antwoorden maar het is niet heel diep. Ik wil weten waarom we voor deze methode kiezen, waarom een andere methode niet beter is. Welke discussiepunten we moeten schrijven. Dat heb ik nu allemaal zelf bedacht en naar alle coauteurs gestuurd en haar dus ook als laatste auteur. Iedereen heeft gereageerd behalve zij en we hebben nog 1 dag voor de deadline, ik hoop dat ze het morgen stuurt. Ik had wat hogere verwachtingen van een phd doen, hier leer ik gewoon niet zoveel van. Ik voel mij nu meer een student assistent die haar klusjes doet.
Het liefst wil ik de komende projecten met mijn promotor doen. Hij geeft mij meer tips, geeft echt constructieve feedback op mijn manuscript. Laat mij nadenken over de onderzoeksvraag en methode