Dankje. Het is inmiddels achter de rug. Los van dat ik denk dat drie jaar tijd voor een promotieonderzoek hoe dan ook heel weinig is (ik moest het wel nog helemaal zelf bedenken, opzetten, data verzamelen etc), is/was het op zich verder denk ik wel haalbaar. Mijn promotor waakt er in elk geval juist wel voor dat het niet te groot wordt etc, dus daar ligt het niet aan.
Het is vooral mentaal voor mij heel zwaar omdat ik het op de een of andere manier zĂł belangrijk vind dat ik er aan onderdoor ga
Wat dat betreft kan ik mij inderdaad afvragen of ik het zelf wel âmoetâ willen of niet. Maar goed.
Het gesprek was kut omdat de situatie kut is. Ik kan nu niet werken, mĂłet het eigenlijk even loslaten en de tijd tikt wel door. Mân promotor voelt zich inderdaad verantwoordelijk voor het project en gaat er over nadenken hoe dat misschien toch verder kan in de tijd dat ik afwezig ben, en dan kijken we als ik weer kan gaan opbouwen waar we staan en hoe verder. Ze heeft in elk geval wel aangegeven dat ze heel blij is met mij in het team en dat ze mij ook heel graag voor de duur van het contract erbij wil hebben, en dat we moeten kijken hoe dat kan (als ik dat wil) op een manier die werkt.