Extra bedankt dat je vaak reageert en meedenkt in dat geval
ben wel benieuwd naar je specifieke tips voor taalgerichte vakken bij de uva en boeken! M’n proefschrift moet op basis van artikelen, wel etnografisch onderzoek maar zal daar meerdere artikelen over publiceren (wie weet later een boek, ik denk wel dat ik echt veel rijke data ga verzamelen, meer dan waar ik in m’n contracttijd over kan schrijven). Ik lees sowieso veel en ik kan ook wel schrijven, maar ik verwacht dat ik echt nog wel veel kan leren van een cursus of vak academisch schrijven, en zeker gegeven m’n begeleidingsteam geen ervaring heeft met zulke artikelen en ik daarom weinig verwacht te hebben aan hun feedback en tips (rondom hoe je een artikel in een sociologisch/antropologisch/sts schrijft). Ik ben heel hard aan het werk om in de juiste groepjes te komen
ik heb begin dit jaar wel het vak ethnographic research practices gevolgd bij het aissr van de uva, dat was MEGA nuttig en leuk en ik doe hard m’n best iets op te zetten met die mensen waarmee ik het volgden om elkaar te blijven zien. En ik ga er ook werk van maken komend studiejaar eens langs te gaan bij de Health, Care & the Body groep op de uva. Ik vind de uva sowieso een fijnere plek, heb er ook gestudeerd en het is dichterbij voor mij, ik heb niet zoveel met Leiden en ken daar vrijwel niemand (de enige persoon die ik daar kende zit inmiddels bij de uva), maar lumc heeft natuurlijk geen formele band met de uva dus workshops/trainingen/vakken zijn niet toegankelijk of relatief duur (maar ik heb dan weer het idee dat de universiteit leiden sowieso niet zoiets heeft als het aissr? Maar ik ga nu iemand mailen om daarover te informeren).
Heb je toevallig ervaring met die andere vakken die het AISSR aanbiedt, dat vervolg etnografievak bijvoorbeeld, of dat theorievak?
Als je andere specifiekere tips hebt, voor groepjes/workshops/whatever hoor ik het graag, misschien ken ik via via toch ook wel iemand of heb ik een link