@Peony O wat fijn! Inmiddels ben ik tot de conclusie gekomen dat het volgens mij gewoon niet kan, haha. Maar je weet nooit: ik wil een dubbele dependency aanmaken. Dus stel de vraag is: wat is uw religie? En de antwoorden zijn: 1) christelijk 2) moslim 3) joods 4) geen 5) wil ik liever niet zeggen. (ik zeg nu maar wat hoor, dit is niet mijn echte vragenlijst haha). Dan wil ik daarna de vraag: bent u praktiserend? Maar alleen als ze dus niet 4 of 5 hebben gekozen. Maar dat kan dus niet, lijkt het? Ik kan het nu alleen zo doen dat ik die vraag 2x invoer, en dan 1x met als dependency âreligie = niet 4â en 1x met âreligie = niet 5â. Maar zo eindig ik straks natuurlijk met tig bijna-lege variabelen in mân dataset :â)
@quarterlife Ik zou ook echt aanraden om naar een psycholoog van je universiteit/werkgever te gaan. Waar ik werk is er geloof ik zelfs een aparte psycholoog alleen voor PhDâs, misschien bij andere uniâs ook wel. Het is echt niet gek dat je je zo voelt, hoe eerder je hulp krijgt hoe groter de kans dat je uit die negatieve spiraal komt!
@anon81733682 Ik wil mezelf niet zomaar uitnodigen voor jouw initiatief, maar mocht er meer animo zijn voor zoân koffie/klets groepje, dan zou het mij heel leuk lijken om ook aan te sluiten 
zal eind van de dag even een pb sturen!
Dankjewel!
. Ik weet niet waar ik het kwijt moet dus maar hier, haha