Piercingtopic

Het spijt me om dit te zeggen, maar wat een kwakzalverij die shop. Het is wetenschappelijk gezien niet mogelijk en dat ze ermee adverteren dat ze ervaring hebben met het weggaan van migraine is echt gênant. Vind het echt kwalijk dat ze misbruik maken van het goede van mensen.

Ik ben blij dat het je helpt, maar helaas is het niet door de plaatsing van de piercing.

@Flip je kunt altijd eens een andere piercer vragen. Er zijn zeker verschillende opinies met betrekking tot het herpiercen van tepelpiercings en de ene piercer is meer ervaren dan de ander.

3 likes

Ik ga zo een septum laten zetten, heeel spannend!!!

8 likes

Hij zit! Tang deed pijn, naald niet. Yesss.
Lekker subtiel voorlopig

34 likes

Love ittttt.

Love sowieso de combinatie van septum met “normale” neus piercing.

Ultiem blije bakkes maar ik heb m’n high nostrils :partying_face:

Nog even een zij-aanzichtje trouwens:

42 likes

Mooi ! Is dat niet ontzettend lastig te piercen/schoon te houden/sierraad wisselen?

1 like

Wat gaaf, staat je ook echt super mooi!

1 like

Dankjewel allebei :smiling_face_with_three_hearts:

@Zonnestraaltje ja, ik kan je vertellen dat het zetten een ontzettend ongemakkelijke ervaring was. Het wisselen laat ik sowieso lekker aan mijn collega over :sweat_smile: En qua schoonhouden is in principe alleen de buitenkant van je neus nodig, de binnenkant kan zichzelf over het algemeen goed reinigen. Maar ook daar houd mijn collega de aankomende week een oogje op.

Also ik mag als het goed is aanstaande maandag mijn eerste piercing zetten, aaaaah :scream:

4 likes

Oh wat tof! Heb dit nog nooit gezien maar vind het echt mooi staan. Vind het sowieso altijd heel leuk als iemand met een heel vriendelijke uitstraling allemaal piercings heeft.

2 likes

Alles staat jou zo mooi! En succes maandag! Wat ga je zetten?

1 like

Jullie zijn zo lief :sob: thanks!

@Lorelai een navelpiercing bij m’n collega (hij is piercer)!

1 like

Ohhhhh ik zit al zo lang te twijfelen of ik een septum naast m’n neusring wil.

En nu zie ik dit van jou en t is zo cool :heart_eyes:

Doeee het

1 like

Ik heb een forward helix laten zetten! Ben er zo blij mee! En een nieuw sieraad in m’n daith.

Ging ook echt 2020 in met alleen gaatjes in beide oren en aan het eind van het jaar zitten er inmiddels 5 dingen in m’n ene oor haha. Heel verslavend die piercings…

13 likes

Hahaha nee, het was zeker niet prettig. Er zijn natuurlijk meerdere technieken mogelijk, mijn collega heeft het met een receiving tube gedaan. Hij heeft het geprobeerd met een klem, maar toen hij die in mijn neus deed vond ik dat echt heel naar. Heel scherp ofzo richting je bot. Maar goed, aan de binnenkant zit dus een metalen tool tot bovenin je neus en aan de buitenkant wordt je geprikt, dus all in all niet heel super :sweat_smile:

Heb ook echt nog nooit zoveel bloed langs mijn gezicht voelen lopen na het piercen, trouwens.

Mochten jullie nog willen lachen, dan heb ik hier een selfie na piercing nummer één inclusief traanogen en bloed op mijn gezicht :+1:

Samenvatting

9 likes

Volgende week zaterdag heb ik een afspraak staan voor een Septum! Zin innnn

1 like

Yessssss!!!

10 likes

Hi girls!

Ik ben nieuwe hier maar had een vraagje! ik heb afgelopen vrijdag dus 2 dagen geleden nu een rook piercing laten zetten. De dag zelf van het zetten nergens last van ook niet rood of dik of iets, zaterdags werd ik wakker met een mega dik en rood oor wat ook nog eens pijn doet. Ik zit in zoutbadjes om het schoon te houden en verder zit ik er niet aan. Vandaag (zondag) nog steeds rood en dik en pijnlijk. Staafje is naar mijn idee lang genoeg. Ik heb meerdere piercings maar dit nog nooit gehad! Is dit ernstig of moet ik het eerst even afwachten en verder goed schoonhouden? Ik heb t idee dat me oor vol zit met vocht namelijk.

Haha ziet er niet fijn uit nee. Heb je maandag je collega nog gepiercet?

Ik heb daarnet mn tepelpiercing laten zetten en het viel heel erg mee. Nu heb ik bijna spijt dat ik er maar één heb gedaan, maar misschien nadat deze is genezen. Alleen bloedde het net heel erg tijdens het schoonmaken, hopelijk is dat snel voorbij.

1 like

Ik heb dit zelfs na een jaar nog wel eens bij m’n rook! Is gewoon een gevoelige plek, toen ik ‘m net had laten zetten kon het soms daaagen rood, pijnlijk en dik zijn uit het niets. Is dus heel normaal! Afblijven en gewoon met het douchen spoelen. Helingsproces kan langggg duren.