Piercingtopic

Hahaha dit helpt totaal niet :sob::sob:. Maar ik ga morgen een afspraak maken en dan moet ik gewoon.
Maar gelukkig verschilt het bij iedereen. Ik ging al van mn graadje met mijn septum en (ex)lippiercing, maar neus voelde ik weer heel weinig van (wat bij veel anderen dan weer super veel zeer doet). Maar het idee dat het 2x moet is heel naar, ik weet niet of ik een 2e trek als die eerste zo zeer doet.

1 like

Prachtig sieraad!!

1 like

Mooi!! Ik heb morgen een afspraak staan voor een daith :scream:

1 like

Het liefst wel meteen een mooie, maar hangt een beetje vanaf hoe duur het bij de shop allemaal is.
Had online iets voor 80 euro gezien, en zat ook beetje rond dat bedrag te denken.
Is die van jou van titanium?

1 like

Yes, jouwe is van het merk LeRoi en implant grade titanium :blush:

Bij mij heeft het ook geen verschil gemaakt

1 like

Hi Medusa,
Bij mij heeft het dus wel gewerkt. Ik heb geen last van hormonale migraine. Meer een erfelijk dingetje. Moeders en oma hebben beide migraine. Ik had gemiddeld zo’n 2-3 aanvallen per maand. Naar een shop in Maastricht gegaan die ervaring ermee heeft. Zoeken echt de juiste plek in je oor. Meten de zenuwbanen etc. Laat je goed informeren! Ik had gelezen op internet dat je aan de kant waar je hoofdpijn begint je de piercing moet laten zetten. Dat is dus niet juist. Wordt echt gemeten aan welke kant je de meeste zenuwen hebt lopen. Daarbij blijkt ook dat bij bijvoorbeeld een herseninfarct de andere kant verlamd is. Dus de zenuwen werken op een rare manier.
Was voor mij de pijnlijkste piercing ever. Maar nu 3 maanden laten echt enorm blij dat ik hem heb laten zetten. Gemiddeld nog maar 1 aanval per maand. Stukken minder heftig. Geen overgeven meer.
Sommige mensen zeggen dat het tussen mijn oren zit. Nou, dat is voor mij ook prima als het dit resultaat heeft haha.
Overigens. Ik vond het ook gewoon een mooie piercing. Dus dat is wel echt belangrijk mocht het niet werken op gebied van migraine.
Piercer blijft mij ook nog een aantal maanden volgen. Moet hem updates geven over aanvallen etc.
Dus ik ben er echt heel blij mee. Hopelijk heb je hier iets aan! :slight_smile:

4 likes

Mn Daith zit erin! Ik vond niet dat ze veel keus hadden dus heb nu maar de goedkoopste erin, volgend jaar voor een mooie kijken.

13 likes

Mijn tepelpiercing is uitgegroeid en ik baal daar enorm van. De piercer vertelde mij dat ik die kant niet meer kan laten piercen vanwege littekenweefsel. Weet iemand of dit tijdelijk of voor altijd is? En ook: kan ik iets doen om het uitgroeien te voorkomen of is het gewoon domme pech?

Oh balen! Ik heb beide tepels opnieuw laten piercen na ongeveer 4-5 maanden. Deed wel iets meer pijn dan de eerste keer, maar verder geen problemen. Het kan dus wel!

1 like

Wat kut dat ie is uitgegroeid!

Voor de mensen met een tepelpiercing, en/of mensen met een mening. Eén of twee tepelpiercings? Ik heb een afspraak voor twee, maar twijfel zo.

• Eén tepelpiercing
  • Twee tepelpiercings

0 stemmers

Het spijt me om dit te zeggen, maar wat een kwakzalverij die shop. Het is wetenschappelijk gezien niet mogelijk en dat ze ermee adverteren dat ze ervaring hebben met het weggaan van migraine is echt gênant. Vind het echt kwalijk dat ze misbruik maken van het goede van mensen.

Ik ben blij dat het je helpt, maar helaas is het niet door de plaatsing van de piercing.

@Flip je kunt altijd eens een andere piercer vragen. Er zijn zeker verschillende opinies met betrekking tot het herpiercen van tepelpiercings en de ene piercer is meer ervaren dan de ander.

3 likes

Ik ga zo een septum laten zetten, heeel spannend!!!

8 likes

Hij zit! Tang deed pijn, naald niet. Yesss.
Lekker subtiel voorlopig

34 likes

Love ittttt.

Love sowieso de combinatie van septum met “normale” neus piercing.

Ultiem blije bakkes maar ik heb m’n high nostrils :partying_face:

Nog even een zij-aanzichtje trouwens:

42 likes

Mooi ! Is dat niet ontzettend lastig te piercen/schoon te houden/sierraad wisselen?

1 like

Wat gaaf, staat je ook echt super mooi!

1 like

Dankjewel allebei :smiling_face_with_three_hearts:

@Zonnestraaltje ja, ik kan je vertellen dat het zetten een ontzettend ongemakkelijke ervaring was. Het wisselen laat ik sowieso lekker aan mijn collega over :sweat_smile: En qua schoonhouden is in principe alleen de buitenkant van je neus nodig, de binnenkant kan zichzelf over het algemeen goed reinigen. Maar ook daar houd mijn collega de aankomende week een oogje op.

Also ik mag als het goed is aanstaande maandag mijn eerste piercing zetten, aaaaah :scream:

4 likes

Oh wat tof! Heb dit nog nooit gezien maar vind het echt mooi staan. Vind het sowieso altijd heel leuk als iemand met een heel vriendelijke uitstraling allemaal piercings heeft.

2 likes