Oh huh, bij mij heeft ze eerst staand een streepje gezet en hem daarna liggend gezet. Had geen idee dat dat niet goed is…
oh echt ik moest ook liggen
Thanks voor alle antwoorden! Dan ga ik er nog eens over nadenken…
Oh vreemd, ja ik weet niet beter dat t piercen ook staand moet niet alleen tekenen. Iemand hier is toch piercer? Help haha.
Wie kan me wat moed inspreken? Ik wil graag mijn helix vervangen maar ik durf het gewoon niet te doen ik heb nu een jaar de piercing erin die de piercingshop erin heeft gedaan. Zoiets moet ik toch gewoon zelf kunnen vervangen? Dat doen jullie toch ook?
Ik ben piercer in opleiding inderdaad haha.
En het aftekenen voor tepelpiercings moet inderdaad staand gebeuren. Anders kunnen ze behoorlijk scheef komen te zitten.
Maar het piercen zelf? Lijkt me dat als je ligt, dat het te diep of niet diep genoeg kan worden gepierct?
Oh ik had even snel tussendoor geantwoord en niet goed gelezen.
Nee, piercen absoluut liggend. Voor bijna elke piercing trouwens, veel veiliger. Het aftekenen is dan al gebeurd en de piercer zal altijd het weefsel zo manipuleren om correct te kunnen piercen. Sommigen gebruiken ook een klem.
Oh oke, bij mij is het 2 keer door verschillende piercers staand gedaan en het hele zwaartekracht verhaal klonk heel logisch. Dank voor de reactie
Heel veel mensen worden flauw of vallen zelfs flauw tijdens het piercen, dat is de nummer één reden waarom een klant laten liggen het meest verstandig is. Stel je voor dat er een naald door je tepel gaat en je dan ter aarde stort erg gevaarlijk.
daar zeg je me wat! Zou echt erg zijn haha
Fijn dat het meeviel bij jou @macklemore. Nu heb ik ook besloten in de kerstvakantie tepelpiercings te laten zetten (als ik durf…), ook al lijkt me het het pijnlijkste ooit. Maar dan hoef ik niet zo te kutten met bh’s omdat ik dan toch vrij ben. Alleen word ik altijd heeel naar van piercings laten zetten, val dan bijna flauw, dus daar zie ik wel tegenop.
als je tegen die tijd nog wil dat ik je moed inpraat, dan doe ik dat haha
Ben je geweest??
oh ik vond mijn neus 100x meer pijn doen dan mijn tepel!!! afgelopen donderdag een tweede neuspiercing laten zetten en was dus echt fucking bang, maar voelde er niks van dit keer? nu twee dagen later ook 0,0 pijn meer?
de eerste genas ook wel heel snel, ook nooit zo’n gore bult gehad als de meeste hebben. dus hoop dat ik een superneus heb en dat bij de tweede ook zo gaat
Ik dacht even dat die emoji een neus was
allebei aan 1 kant!
Ik vond mijn tepelpiercings 100% meevallen en vond bv me oorpiercings pijnlijker🙈
Maar zo zie je dus hoe verschillend het gewoon per persoon is.
Ik vond het even een scherpe pijn en toen ok!
Had alleen de dag zelf dat het gevoelig was en de dag erna had ik zoiets van zitten ze er nog wel in want ik voelde niks
Ook qua helen zijn me tepelpiercings het beste en snelste genezen
@Rockabye fijn te lezen dat jou piercings nu goed gaan! Herinner me nog dat het in het begin niet lekker wilde helen toch? Of dat ze niet helemaal goed zaten?