Piercingtopic

Bij gebrek aan beter, ja. Desnoods met een beetje glijmiddel.

1 like

Love de chain :heart_eyes:
Is die ook geschikt voor een conch?

1 like

Haha thanks voor de tip. Ga het proberen.

1 like

Yes, daar heb ik hem zelf gedragen:

Ik scrolled hier snel langs en als je snel kijkt lijkt je haar op je gezicht net enorm veel rimpels. Ik dacht huh is Radio al bejaard? :joy:

5 likes

Nou ja, 26 begint wel die kant uit te gaan :cold_sweat:

3 likes

Thanks, Ben bijna 31 hahaha

3 likes

Ohhhh wat wil je voor die snake? Ik zat aan die te denken voor een flat :heart_eyes:

1 like

Heel mooi! :heart_eyes:
Weet je van wat voor materiaal gemaakt is?

Ik probeer vooral geen goldplated meer te dragen omdat dat heel snel lelijk wordt.

Hoeveel wil je ervoor hebben?

1 like

@anon48189714 oeh I love it :heart_eyes: Ik wil er 60€ voor hebben.
@Hacienda het is volledig 18kt goud van het huismerk van de shops waar ik werk (https://www.classicgoldamsterdam.com/). Zou er graag 80€ voor willen hebben!

1 like

2 likes

Ik ga je een pm sturen! :biggrin:

1 like

In september heb ik een septum laten plaatsen:

Hij zit nu naar binnen geklapt dus niemand ziet ‘m. Ik wil er graag een gouden ringetje in, heel subtiel zodat je het haast niet ziet. Zoals dit:

Ik zou tegen die tijd samen met de shop kijken voor de juiste maat maar dat gaat nu niet. Iemand een idee waar ik online kan bestellen en welke maat ik dan moet hebben? In het goud(kleurig) en gewoon glad en dicht.

9 likes

Oh ik denk dan seamless! Dun is fijn maar vooral ook dat hij strak tegen mijn neus aan zit. Edit: toch ook liever dun. Handig om te weten!

1 like

Dank je wel!

1 like

Ik kan je die segment ring aanraden! Die zijn super makkelijk open en dicht te klappen. Ik heb zelf 0.8 mm erin zitten, dus je ziet dat openingetje ook nauwelijks. Ook kan ik er na een jaar nog makkelijk een 1.2 mm in stoppen, dus het hoeft niet per se dicht te gaan groeien :slight_smile: Met een seamless heb ik echt lopen aanrommelen, maar kreeg dat echt niet goed in mn neus want geen idee hoe ik dat weer terug moest buigen bij een kleine maat

Goed om te weten dat er nog een dikkere in kon na een jaar! Heb je toevallig een linkje? Op Piercingmania kan ik die specifieke dikte niet vinden.

Mijn bestelling met de seamless is al onderweg met een tangetje erbij. Ben benieuwd of het me lukt dan.

Ah dank je wel!

1 like

https://www.alloverpiercings.com/piercings-by-body-placement/nostril-piercings/20368-click-ring Deze heb ik! Ik had ze in het begin ook beide besteld, alleen toen beschadigde ik met die tang dat ringetje door te hard te knijpen, dus dat is ook nog een tip haha :hugs:

Oh goeie ik neem het mee haha.
Zit jouw ringetje ook strak tegen je neus aan?