Geduld hebben vrees ik Bij mij hielp het ook toen ik er een iets korter staafje in deed, maar of dat voor jou bijdraagt aan het probleem weet ik niet.
Haha ja dus toch, dacht meer omdat veel mensen zeggen dat zoutbad helpt miss werkt dat gewoon niet bij mij maar wat anders wel. Heb nu maar nieuwe zoutspray besteld maar dan met tea tree olie.
Ik heb dit op m’n daith, gaat al 2 jaar op en af. Echt irritant want ik wil gewoon dat het heelt maar op een of andere manier blijft er maar zo’n bultje terugkomen…
Hmm dat duurt ook wel lang! Gebruik je nog iets om het schoon te maken?
jaa zeezoutspray ook! heb ook een tijdje geprobeerd om met neutrale zeep schoon te maken maar heb inmiddels gemerkt dat dat niet werkt voor mijn oren. Heb ook een tijdje sebamed gebruikt, dat werkte op zich wel goed maar als ik er dan na 2 weken mee op hield kwam het bultje weer terug
Ah ja sebamed had ik hiervoor ook, maar merk niet echt verschil. Irritant dat het dan weer terugkomt als je ermee stopt…
Iemand hier met een anti tragus? Ik heb er nog steeds het lange staafje in, maar de zwelling is allang weg en ik stoot hem nu juist vaker doordat ‘ie zo lang is.
Ik wil dus een nieuw staafje erin, maar weet niet zo goed de lengte in te schatten. Nu snap ik dat elk oor anders is, maar ik moet toch wat als alles dicht is :’)
Ikke! Had precies hetzelfde, doordat het staafje te lang was, ging hij steeds irriteren. Nadat ik een kortere erin had laten zetten ging het een stuk beter. soms blijft ie nog wel even irritant doen maar gaat dan ook snel weer weg.
Edit: ik kreeg hem er zelf niet uit want een lastige hoek, hoop dat het bij jou wel lukt.
Ai, mn tepel doet sinds donderdag ineens heel veel pijn. Echt uit het niets nadat ik m’n bh uit deed. Ik heb hem nu 1,5 maand en nooit last gehad. Hij lijkt ook niet ontstoken. Het ziet er nog heel goed uit, geen pus oid. Iemand die dit ook heeft gehad? Ik weet niet zo goed wat ik er tegen kan doen, behalve weer 24/7 bh aan.
Bedoel je zoiets?
Ik ben beetje aan ‘t oriënteren voor als alles weet open mag. Alleen ik woon in Groningen, en zag dat Blitzz in het openingbericht stond maar heb daar niet zo goede ervaring mee.
Heeft iemand nog aanraders qua shops? Wil best stukje rijden trouwens haha.
Wil m’n tepel (weer) laten piercen en een septum.
Whoehoe ik ga meteen een afspraak bij de piercer plannen
Ik zag vandaag dat ‘mijn’ piercing vrouw binnenkort bij https://instagram.com/lestingpiercings?igshid=1vww191qpud53 begint in Utrecht! (Zat eerst bij dare2wear in amsterdam). Nog steeds wel een stukje rijden maar minder ver dan a’dam haha
Ik heb boven mijn 4e gaatje een soort van balletje in mijn oorlel. Het is van buiten niet te zien en ook niet pijnlijk. Het voelt eigenlijk als een harde onderhuidse puist maar het zit er echt middenin. Kan dit ook littekenweefsel zijn? Ik heb mijn piercing er uit gehaald en even wat dagen rust gegeven en vandaag weer ingedaan, maar vind het wat spannend. Hoewel er met het gaatje zelf niets aan de hand is Ik heb hem overigens bijna een jaar.
Wow “mijn” piercer is echt heel netjes. Ik heb 3 (of 2?) jaar geleden bij haar 2 forward helix piercings laten zetten maar ben toen nooit teruggekomen om gratis kortere staafjes te laten zetten. Nu ga ik de 22ste heen om in mijn meest recente forward helix piercing een kortere erin te laten zetten maar ik krijg alsnog ook gratis in die andere 2 een kortere want hoor bij de service zegt ze. Damn na een paar jaar ook gewoon nog.
En de bolletjes zijn samen ook maar 5 euro zegt ze dus dit is wel heel erg cheap zo. Denk dat ik haar gewoon 10 euro geef i.p.v. 5 omdat ik haar service echt onwijs goed vind en lockdown gehad dit dat en ja 5 euro extra is geen wereldbedrag maar alle beetjes helpen toch. Ben erg benieuwd de 22ste hoe het dan eruit ziet zonder te lange staafjes enz.
Ik heb ze aan beide kanten, zonder beha zie je ze eigenlijk altijd wel (tenzij ik echt hele wijde en dikke truien draag). Met beha zie je ze niet geloof ik, en kun je veel kleding dragen! En als je twijfelt even checken in de spiegel. Maar ik draag zelf eigenlijk ook nooit beha’s (ook kleine borsten) en ik stoor me er niet aan thuis of buiten oid. Als ik straks een kantoorbaan heb, dan ga ik waarschijnlijk wel een beha dragen want anders voelt het voor mij niet prettig.
Wisselen van sieraad durf ik niet te zeggen, ik heb nog steeds de sieraden waarmee ze gezet zijn. Voor mij zijn ze te gevoelig om aan te raken dus ik laat ze lekker zitten haha
Kan je niet van die kompressen in je topjes doen? Die voor als je lekkende borsten hebt bij zwangerschap? Maar een wild idee hoor maar who knows
Ik heb ze nu twee jaar geloof ik? Mijn tepels zijn altijd al gevoelig geweest, maar kan best zijn dat ze nog aan het helen zijn of dat mijn lijf er gewoon niet zo lekker op reageert. Sowieso als ik ongesteld moet worden gaan ze altijd een beetje mopperen. Dat is iets wat ik wel jammer vind aan de mijne, ik weet niet of er meer meiden zijn die daar last van hebben.
Dan heb je koplampen. Geen grap, je hebt dan echt van die ronde schijven als je een strak shirtje aan hebt
Oh hahahah