Piercingtopic

Ik heb ze nu ongeveer een half jaar uit me hoofd gezegd.
Ik heb simpele staafjes en ik vind het mee vallen hoe erg je het ziet
Ik vind het wel vrij makkelijk te verdoezelen of dat je het minder ziet.
Ik merkte bv al dat al draag je geen voorgevormde bh ,maar dat er net een lijn of wat kant in de bh zit wat bij je tepel gebied valt , dat ik de piercing eigenlijk al niet door me kleding zag
Hoop dat je er wat aan hebt

1 like

Ik wil ook heel graag een tepelpiercing maar heb nog een kind dat aan de borst drinkt en ben bang dat hij er dan aan gaat trekken :joy::weary:

Au ik voel het al haha
Zou nog effe wachten ja ; )

Ik heb mijne 1,5 jaar en heb er ook nog regelmatig last van, komt dan wondvocht uit enzo. Vorige week was het echt vervelend, en ik was ongesteld, heb dat nooit aan elkaar gekoppeld.

@visual ual Normaal draag ik nooit strakke kleding en wel voorgevormde beha’s dus dan zie je niets, maar ik bikini zie je het bij mij ook amper… verschilt ws ook per persoon? Ik zou je iig daardoor niet tegen laten houden!

1 like

Ik heb er nog maar 1 (RIP andere piercing) maar ik heb er nooit zo opgelet eigenlijk. :open_mouth::neutral_face:

Die van mij zijn al geheeld voor me gevoel na iets langer dan 6 maanden. Dus kan ook sneller gaan verschilt gewoon per persoon net als bij elke piercing (helaas)
Heb alleen wel snel last van korstjes, maar volgens mij hoort dat er ook bij? Weet niet of andere dit wel of niet ook hebben.
Super cool dat je een afspraak hebt staan!

Met een ringetje gelijk piercen is af te raden ivm het scheef kunnen groeien van de piercing.

Twee piercings tegelijkertijd kan maar zou ik alleen doen als het in 1 oor is zodat je op je andere kunt slapen. Je kan lichaam kan dan wel heftiger reageren omdat er opeens twee gaten zijn die je lichaam wilt repareren.

1 like

Een vriendin van mij had dit ook en die mocht toen niet gepiercet worden. Ik zou het sowieso even navragen bij de piercingshop!

Ik heb 2 helixen en een soort daith tegelijk gepierced. Ging in mijn geval prima!

1 like

Ik vind dit zo’n toffe combinatie😍 wil ik ook ooit nog in m’n ‘lege’ oor. Het enige wat mij zo tegenstaat is dat een conch en een anti-tragus allebei met een staafje moeten worden gezet en dan vind ik het wel zo heftig dicht bij elkaar. Maar met die ringetjes, echt megatof haha.

Die komt van alloverpiercings, maar geen idee of ze die nog hebben.

1 like

Ik wil graag een tepelpiercing laten zetten voor mn 33e verjaardag. Ik krijg veel negatieve reacties op mn plan. Zo stom. :pensive:

3 likes

Fuck die mensen! Gewoon doen joh

6 likes

Helemaal mee eens
Gewoon lekker doen wat JIJ wilt , aangezien het jou lichaam is ; )
Ben zelf ook nog steeds blij met mijn tepel piercings

1 like

Helemaal eens, jouw tepel. Lekker lak aan de rest hebben!

Ik ga over een maandje voor een daith…meteen een mooie piercing er ook in. Ga er helemaal, ja vanuit hier is dat helemaal, voor naar Amsterdam haha. Ik heb mijn zinnen gezet op deze:

Geen idee alleen nog hoe duur.

8 likes

Roaccutane kan heel veel invloed hebben op je piercing en de genezing ervan. Wij zouden je niet piercen :sweat_smile:

En waar komen de ringetjes in je tweede gaatje vandaan? Zien er gewoon best basic uit maar ik kan nooit zulke dunne ringetjes vinden van deze grootte (zal vast aan mij liggen)

Ook van alloverpiercings, haha.

1 like

@Radio is er een standaard sierraad wat in een tepelpiercing gaat? Wat kost zoiets boven het zetten? Ik kom waarschijnlijk naar 1 van jouw shops.

Er is inderdaad een basic sieraad van implanteerbaar titanium en die kost 30€ :blush:

Deze kan ook kosteloos geanodiseerd worden naar elke kleur die je wilt! Dus geelgoud, roségoud, roze, blauw, groen, wat je wilt.

1 like