Piercingtopic

Helemaal mee eens
Gewoon lekker doen wat JIJ wilt , aangezien het jou lichaam is ; )
Ben zelf ook nog steeds blij met mijn tepel piercings

1 like

Helemaal eens, jouw tepel. Lekker lak aan de rest hebben!

Ik ga over een maandje voor een daith…meteen een mooie piercing er ook in. Ga er helemaal, ja vanuit hier is dat helemaal, voor naar Amsterdam haha. Ik heb mijn zinnen gezet op deze:

Geen idee alleen nog hoe duur.

8 likes

Roaccutane kan heel veel invloed hebben op je piercing en de genezing ervan. Wij zouden je niet piercen :sweat_smile:

En waar komen de ringetjes in je tweede gaatje vandaan? Zien er gewoon best basic uit maar ik kan nooit zulke dunne ringetjes vinden van deze grootte (zal vast aan mij liggen)

Ook van alloverpiercings, haha.

1 like

@Radio is er een standaard sierraad wat in een tepelpiercing gaat? Wat kost zoiets boven het zetten? Ik kom waarschijnlijk naar 1 van jouw shops.

Er is inderdaad een basic sieraad van implanteerbaar titanium en die kost 30€ :blush:

Deze kan ook kosteloos geanodiseerd worden naar elke kleur die je wilt! Dus geelgoud, roségoud, roze, blauw, groen, wat je wilt.

1 like

gewoon doen, jouw tepel, jouw leven! :biggrin: ik ben nog steeds zo blij met mijn tepelpiercings

3 likes

Thanks thanks! Super. Heb er nu al zin in :blush:

2 likes

Whoe ik vind jullie support zo tof! Thanks

3 likes

Mocht je op maandag of zaterdag langskomen, dan ben ik in Classic Ink & Mods aan het werk :blush:

1 like

Zooo mn daith zit nu een retainer in dus ik pas airpods en wat chillll

Yes! Top, dan zal ik in april langskomen op een ma of zaterdag :slight_smile:

Gezellig! :blush:

1 like

ik wil een nieuwe piercing maar kom er maar niet uit wat ik wil… heb rechts drie gaatjes, een helix en een tragus. links alleen 3 gaatjes. ik hou nogal van balans hahah en alles in m’n linkeroor voelt al snel als te veel omdat ik die wel vrij clean wil houden. hebben jullie ideeën of voorbeelden?

Ik wil ook een anti-tragus! Heel benieuwd

Ik krijg zondag een helix voor 10 euro! Door een cursist, ben benieuwd

2 likes

Ik heb ook helemaal weer zin in een piercing. Heb nu in ene oor 3x lobe en 1x rook, en in het andere oor 2x lobe en 1x daith. Ben alleen een beetje klaar met m’n daith omdat die na 2,5 jaar nog steeds niet helemaal geheeld is en er nog steeds een titanium ring in zit… dus misschien ga ik daar wel afscheid van nemen. En zit verder te denken aan een conch

Ach die daith heb ik ook overleefd :smile:

1 like

Ik zou me drukker maken om de genezing :grimacing:

3 likes