Piercingtopic

gewoon doen, jouw tepel, jouw leven! :biggrin: ik ben nog steeds zo blij met mijn tepelpiercings

3 likes

Thanks thanks! Super. Heb er nu al zin in :blush:

2 likes

Whoe ik vind jullie support zo tof! Thanks

3 likes

Mocht je op maandag of zaterdag langskomen, dan ben ik in Classic Ink & Mods aan het werk :blush:

1 like

Zooo mn daith zit nu een retainer in dus ik pas airpods en wat chillll

Yes! Top, dan zal ik in april langskomen op een ma of zaterdag :slight_smile:

Gezellig! :blush:

1 like

ik wil een nieuwe piercing maar kom er maar niet uit wat ik wil… heb rechts drie gaatjes, een helix en een tragus. links alleen 3 gaatjes. ik hou nogal van balans hahah en alles in m’n linkeroor voelt al snel als te veel omdat ik die wel vrij clean wil houden. hebben jullie ideeën of voorbeelden?

Ik wil ook een anti-tragus! Heel benieuwd

Ik krijg zondag een helix voor 10 euro! Door een cursist, ben benieuwd

2 likes

Ik heb ook helemaal weer zin in een piercing. Heb nu in ene oor 3x lobe en 1x rook, en in het andere oor 2x lobe en 1x daith. Ben alleen een beetje klaar met m’n daith omdat die na 2,5 jaar nog steeds niet helemaal geheeld is en er nog steeds een titanium ring in zit… dus misschien ga ik daar wel afscheid van nemen. En zit verder te denken aan een conch

Ach die daith heb ik ook overleefd :smile:

1 like

Ik zou me drukker maken om de genezing :grimacing:

3 likes

Jongens, ik heb eindelijk m’n eerste piercing gezet :cry: een helix bij m’n collega en ervaren piercer.

Ben zo trots op het resultaat!

33 likes

Super netjes gezet! Heel mooi

1 like

Oh wat chill dit te lezen
Zij heeft mijn tepels, daith en lage helix gedaan
Vind haar heel fijn

1 like

Ik ontdekte een vochtbulte bij mijn helix maar volgensmij is dat ding 2 jaar twrug scheef gezet? Of hij is aan het uitgroeien, kan dat?

Volgens mij is dat iets wat op die plek nog lang na het zetten gebeuren kan. Ik had ‘m er om die reden echt zes jaar later uitgehaald :see_no_evil: Overigens deed ik hem tien jaar daarna weer in en had ik er nooit meer last van. Gewoon een gekke piercing.

Auwww ik heb een lage helix laten piercen en het deed pijn jonge, vreselijk

3 likes

Zo stom want ik weet precies wat je bedoelt, maar weet niet hoe het heet… Heb het idee dat je dit model vroegah ook vaker tegenkwam als oorbel

1 like