Piercingtopic

Bedankt maar dat werkt helaas niet (maak die los in m’n slaap, zelfde als ik een knot maak aan die kant). Toen de piercing was geheeld heb ik er trouwens zonder problemen op geslapen, maar er is door stoten met een lang staafje een bult op gekomen en die bult gooit nu telkens roet in het eten…

@Daria Thanks, zo heb ik een oude helix inderdaad ook eens zelf doorgeprikt :see_no_evil: maar goed om te weten dat het dan alleen om de huid gaat en het kraakbeen open blijft !

1 like

Op een reiskussentje slapen met je oor in het gat! Dat werkt goed!

2 likes

Ik ga over 3 weken een Daith piercing laten zetten!

2 likes

Hoi! Ik moet over een tijdje naar de kaakchirurg, en nu las ik dat voor het maken van de röntgenfoto piercings moeten verwijderd. Ik heb sinds meer dan 1 jaar een rook piercing, maar ik heb deze er nog nooit uitgehaald en vind het eerlijk gezegd een eng idee om hem eruit te moeten halen en er zelf weer in doen. Wat is jullie ervaring hiermee? Ik las ook dat piercings snel weer kunnen dichtgroeien. Kortom, ik maak me meer zorgen om mijn piercing dan de kaakchirurg :stuck_out_tongue: heeft iemand tips?

Volgens mij kan je bij veel piercingshops er een plastic tijdelijke piercing in laten zetten voor dit soort dingen?

1 like

Ik kreeg hem er laatst (ik heb hem nu zo’n drie jaar) met geen mogelijkheid meer in met zo’n bot ringetje/staafje, dus zou zeker naar de shop gaan om er tijdelijk iets anders in te laten zetten.

2 likes

Oh ik heb echt zoveel zin in een nieuwe piercing. Wil graag een daith laten zetten, maar vraag me echt af of dat geen kreng is qua genezing hahaha

Ik krijg zaterdag m’n daith! Heb er echt zin in :star_struck:

2 likes

Ja goeie vraag wel, ik heb hetzelfde! Kan m’n lobe piercings er wel uithalen maar m’n rook en daith echt niet.

1 like

Bij mij is m’n daith tot nu toe de makkelijkste qua genezing! Veel makkelijker dan m’n helix en m’n forward helix.

2 likes

Oeh oke dat is wel fijn om te weten! Mijn tragus ging echt een beetje moeizaam namelijk hahaha, dus was een beetje bang dat de daith nog erger zou zijn

1 like

In juni mijn tragus piercing laten zetten maar blijft echt steeds een vochtbultje terugkomen. Ik zie nu zelfs een blauw plekje erin. Zou dit een soort bloeduitstorting zijn? Ik doe dagelijks een zeezout badje. Iemand een idee?

En @Ivory: bedankt voor de tips! Hier had ik nog helemaal niet aan gedacht. Ik heb een afspraak gemaakt bij een piercer die er een tijdelijke andere piercing in gaat zetten. Misschien kan dat jou ook @crazyplantlady ?

1 like

Jaa ik hoop eigenlijk dat iemand zegt: je hoeft de piercings er niet uit te halen bij de kaakchirurg haha, maar dat is misschien ijdele hoop. Heb een beetje een trauma aan m’n daith verwisselen (had er eerst een net iets te krap ringetje in wat toen gewisseld moest worden en het was echt supergevoelig nog, OMG wat een pijn was dat).

Maar misschien toch maar verwisselen dan…

2 likes

Nee helemaal niet, je slaapt er niet op en blijft er ook niet zomaar met je borstel in haken, maar je kan geen oortjes voor muziek meer dragen

1 like

Oh dat is echt top! Ik kan nog wel oordopjes dragen voor het slapen toch? Van die waxdingetjes. Bij mn tragus lukte dat namelijk wel

hahaha fuck it heb een afspraak ingepland voor zaterdag

1 like

Geen idee, die draag ik nooit

Komt goed, ik ga ervoor!

Ik kan nog wel muziek oordoppen in met mn Daith, maar miss ligt dat aan het oor of aan de piercing

2 likes

Ik heb nu wel echt dikke vochtbultjes bij m’n Daith, maar die van m’n helix is eindelijk weg