Ze weet het leuk te verwoorden, jammer alleen dat het piercen op dezelfde maat als het sieraad redelijk normaal is. Piercen doet ook niet minder zeer daardoor en geneest al helemaal niet sneller.
De pijn van een piercing heeft trouwens meer te maken met het soort naald die je gebruikt en de kundigheid van de piercer, je eigen pijngrens, je hormonen en de plek waar je gepiercet wordt natuurlijk.
Pirate Piercing in Turnhout en Antwerpen is echt een aanrader - is dat voor je te doen?
https://instagram.com/piratepiercingbelgium?igshid=3iv1xi0b7wqe
Zolang het geen seamless ring (of soortgelijke ring) is uiteraard. Wat betreft shops kan ik je Mastilo in Ede en One Spirit Collective in Arnhem aanraden.
maar ik zie ook vaak dat daiths te vochtig blijven, omdat het goed droogdeppen natuurlijk erg lastig is op die plek. Dus nadat je je steriele zoutspray hebt weggespoeld en drooggedept kan ik je aanraden het goed na te drogen met de föhn op een zachte stand.
Ik haal die twee steeds door elkaar. Daarvoor geldt dat niet, toch?

Oh wacht zie nu geen neus als optie bij de boekingen staan… Andere tips in Amsterdam zijn zeer zeker welkom